Το νηπιαγωγείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει πέντε εκπαιδευτικούς προσχολικής αγωγής από την Πολωνία, στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ 2025-1-PL01-KA121-SCH-000329150 — Job Shadowing.Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε από 25 έως 28 Μαΐου 2026 και αποτέλεσε μια ξεχωριστή ευκαιρία ανταλλαγής εμπειριών, καλών πρακτικών και παιδαγωγικών προσεγγίσεων ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς διαφορετικών χωρών.
Οι εκπαιδευτικοί: Magdalena , Mariola ,Paulina,Marek και Dorota παρακολούθησαν τη λειτουργία του νηπιαγωγείου μας, συμμετείχαν σε δραστηριότητες και ενημερώθηκαν για την οργάνωση της καθημερινής λειτουργίας του ελληνικού νηπιαγωγείου,τις μεθόδους διδασκαλίας και τις παιδαγωγικές πρακτικές,τη συνεργασία σχολείου, γονέων και υποστηρικτικών φορέων,τον σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων,καθώς και τη σημασία του φυσικού περιβάλλοντος στη μαθησιακή διαδικασία.
Η εμπειρία αυτή ενίσχυσε το πνεύμα συνεργασίας, εξωστρέφειας και ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής κοινότητας που επιδιώκουμε να καλλιεργούμε στο σχολείο μας.Ευχαριστούμε θερμά τους φιλοξενούμενους εκπαιδευτικούς για την όμορφη συνεργασία και ευχόμαστε να διατηρήσουμε ζωντανές τις γέφυρες επικοινωνίας και στο μέλλον!
Σήμερα είχαμε τη χαρά να είναι στο σχολείο μας η ομάδα «Κουκλοθέατρο Κρήτης» 🎭 και η παράστασή τους με τίτλο «Το Κανόνι της Ειρήνης» 💣🌼
Το “Κανόνι της Ειρήνης” γεννήθηκε 45 χρόνια πριν. Μετά από τόσα χρόνια, η συγγραφέας του, η Φρόσω Χατόγλου, του δίνει μια νέα ζωή, μέσα από τις παραστάσεις του Κουκλοθεάτρου Κρήτης.
Πώς βρέθηκε ένα τεράστιο και σκουριασμένο κανόνι στη μέση ενός Λιβαδιού;
Και γιατί όλα τα ζώα και τα φυτά το..τρέμουν;
Ο Λαγός 🐰 και ο Ποντικός 🐭 το φοβούνται και μόνο που το βλέπουν..! Ο αέρας 🌬️όμως και η βροχή 💦, έφεραν την νεογέννητη Μαργαρίτα 🌼 δίπλα στον κύριο Κανόνη. Θα καταφέρει η τοσοδούλα Μαργαρίτα να τον αντιμετωπίσει;🌼🌞🌜
Η Μαργαρίτα, το Κανόνι, ο Ήλιος, το Φεγγάρι και οι άλλοι φίλοι τους θα “ζωντανέψουν” πάνω στην Κουκλοθεατρική σκηνή, στέλνοντας ένα πανανθρώπινο μήνυμα για τη δύναμη της Αγάπης, που νικά το κακό, της Ειρήνης, που “μάχεται” τον πόλεμο, της Φύσης που επιμένει και αντιστέκεται στην καταστροφή.
Σήμερα είχαμε τη χαρά να είναι στο σχολείο μας η ομάδα “Hippo Theatre Group” 🎭 και η παράστασή τους με τίτλο «Κόντρα στον Άνεμο: η ιπτάμενη περιπέτεια της Τίρα» 🌬️🐦⬛🍃
👩🏻 Η Δανάη, ερευνήτρια ορνιθολόγος, παρατηρεί ότι 🐦⬛ σμήνη πουλιών χάνουν ξαφνικά τον προσανατολισμό τους. Όταν οι ανώτεροί της τη συμβουλεύουν μυστηριωδώς να σταματήσει την έρευνα, εκείνη αποφασίζει να συνεχίσει μόνη της 💪🏻.
Ακολουθεί ένα σμήνος ψαρονιών στη μεταναστευτική του πορεία και ανακαλύπτει ότι η καταστροφή των φυσικών τους βιοτόπων τα οδηγεί σε χαοτικές διαδρομές. Ένα μικρό ψαρόνι, η Τίρα, χάνεται και καταλήγει σε μια επικίνδυνη μεγαλούπολη· η Δανάη το διασώζει, το επαναφέρει στο σμήνος και, όλοι μαζί, δίνουν μάχη για να προστατεύσουν το τελευταίο δάσος της περιοχής. 🤍
Με την “Ιπτάμενη περιπέτεια της Τίρα”, η ομάδα Hippo στοχεύει στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και την ευαισθητοποίηση των παιδιών σε ζητήματα περιβαλλοντικής αγωγής. 💚🍃
Κατά τη διάρκεια της παράστασης δίνεται έμφαση σε αξίες όπως η οικολογική συνείδηση, ο αυτοσεβασμός, ο σεβασμός και η αγάπη για την φύση και τα ζώα.
Μόνο αν κάνουμε κάτι όλοι μαζί θα μπορέσουμε να αναστρέψουμε την κατάσταση. ✨🌈🫂
Στόχος του σχεδίου δράσης είναι : Η ευαισθητοποίηση παιδιών και οικογένειας σε θέματα ευεξίας : σωστή διατροφή και άσκηση.
Επιμέρους στόχοι είναι:
Η επικοινωνία και η συνεργασία των συμμετεχόντων σε δραστηριότητες που σχετίζονται με τη διατροφή και την άσκηση.
Η ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης των συμμετεχόντων ως προς τις συνήθειες διατροφής και άσκησής τους.
Η επίλυση προβλημάτων ως προς τα οφέλη της διατροφής και της άσκησης για την προαγωγή της υγείας των συμμετεχόντων.
Η άμεση εμπλοκή και συνεργασία της οικογένειας σε θέματα ευεξίας: διατροφή και άσκηση στην καθημερινότητα της οικογένειας.
Η κατανόηση της σύνδεσης των στάσεων και συμπεριφορών διατροφής της οικογένειας με το οικολογικό αποτύπωμα τους.
Η επιμόρφωση των συμμετεχόντων σε θέματα ευεξίας
Η συνεργασία με τοπικούς παράγοντες, κοινωφελείς και άλλους φορείς σχετικούς με την ευεξία (ΚΕΠΕΑ, Περιφέρεια Κρήτης,ΟΤΑ, WWF, ESA, γυμναστήρια, διατροφολόγοι, ψυχολόγοι, μάγειρες κτλ
Μια πρωτότυπη και καινοτόμα δραστηριότητα καταγραφής της «έντασης του ήχου» ορισμένων φρούτων και λαχανικών (δράση «Κρατς!»), η οποία προέκυψε ως πρόταση των ίδιων των παιδιών και ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία σχετικού πίνακα καταγραφής και ενός spot. Για διάστημα ενός μήνα, οι μαθητές/τριες παρατηρούσαν και κατέγραφαν τον ήχο που κάνει κάθε τροφή όταν την καταναλώνουμε (π.χ. το δυνατό «κρατς» του μήλου ή του καρότου σε αντίθεση με τον ήσυχο ήχο της μπανάνας). Η δράση στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία, καθώς μετέτρεψε τη δοκιμή υγιεινών τροφών σε ένα διασκεδαστικό, διαδραστικό παιχνίδι. Αποτέλεσμα ήταν τα παιδιά να συνδέσουν την κατανάλωση φρέσκων φρούτων και λαχανικών με μια ευχάριστη πολυαισθητηριακή εμπειρία. Παράλληλα, ενίσχυσε την περιέργειά τους να δοκιμάσουν νέες τροφές, μόνο και μόνο για να «μετρήσουν» τον ήχο τους.
16/1/2026
15/01/2026
Η διατροφολόγος κα Βασιλειάδου Πασχαλίνα μας επισκέφτηκε στην τάξη και αφού συζητήσαμε για τη σωστή διατροφή απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις μας.
24-27/11/2025
Παρουσίαση δραστηριοτήτων στα πλαίσια της πρακτικής άσκησης Δ΄έτους του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης Σώτια Σίνα και Καλλιόπη Σμυρνάκη. με θέμα : Διατροφή και άθληση . Επόπτρια καθηγήτρια η κ.Νικολιδάκη Σοφία.
Με αφορμή φρούτα κρυμμένα σ’ ένα κουτί, διαβάζουμε το παραμύθι “Ο Λαχανούλης και η σωστή διατροφή” και συζητάμε για τα οφέλη της υγιεινής διατροφής. Στη συνέχεια, όλοι βοηθάμε να ετοιμαστεί μία φρουτοσαλάτα και όλοι μαζί την απολαμβάνουμε!!!Έπειτα, μαθαίνουμε το τραγούδι “Παρέλαση των φρούτων”!
Παρακολουθούμε βίντεο και συζητάμε για την διατροφική πυραμίδα. Στη συνέχεια, φτιάχνουμε μία διατροφική πυραμίδα!
Διαβάζουμε το βιβλίο “Τρώω σωστά; Εγώ και το σώμα μου” και συζητάμε για το πόσο σημαντικό είναι να γυμναζόμαστε. Στη συνέχεια, κάνουμε διατάσεις για να “ξυπνήσει” το σώμα μας και χορεύουμε “Χόκι πόκι”.
Συζητάμε και διαχωρίζουμε τα ομαδικά από τα ατομικά αθλήματα. Έπειτα, τα παιδιά γράφουν τις ονομασίες τους..Και ζωγραφίζουν το αγαπημένο τους άθλημα.
Τα παιδιά κινούνται στο χώρο σύμφωνα με τις οδηγίες που τους δίνουμε και γυμνάζουν το σώμα τους.Πόσο συχνά άραγε πρέπει να τρώμε κάθε τροφή; Το μαθαίνουμε παίζοντας.
Σήμερα, είχαμε τη χαρά να μας επισκεφτούν στο σχολείο μας η κ. Σημαιοφόρος Λ.Σ. Δανδουλάκη Χριστονύμφη και η ανθυπασπιστής Λ.Σ. Τζαγκαράκη Αθηνά από το Λιμενικό Σώμα Ρεθύμνου!
Η επίσκεψη υλοποιήθηκε στα πλαίσια υλοποίησης εκπαιδευτικού προγράμματος: “ΠΡΟΣΕΧΩ – ΜΑΘΑΙΝΩ – ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ”.Περισσότερα για το πρόγραμμα μπορείτε να δείτε εδώ :ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΡΟΣ Α’ ΚΑΙ Β’ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2025 (09-05-2025) (2)
Μαζί τους οι μαθητές εξοικειώθηκαν με τους κανόνες ασφαλούς κολύμβησης, μέσα από την παρουσίασή τους αλλά και μέσα από συζήτηση. Με το φίλο τους το χταπόδι, μας έδωσαν συμβουλές και κανόνες ασφάλειας στη θάλασσα.
Οι μαθητές παρακολούθησαν την παρουσίαση συμβουλών, οδηγιών και κανόνων για την ασφάλεια στην παραλία και τη θάλασσα και απάντησαν σε διάφορα σενάρια που παρουσιάζονταν σε εικόνες, στις οποίες τα παιδιά έπρεπε να βρουν το λάθος που υπάρχει.
Τέλος τραγουδήσαμε μαζί το τραγούδι “Το νερό είναι χαρά!”, και τις αποχαιρετήσαμε!
Σήμερα είχαμε τη χαρά να μας επισκεφθεί στο σχολείο μας η κ. Ανδρομάχη Σαπουντζή, η οποία μας παρουσίασε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα της βιβλιοθήκης Ρεθύμνου,με τίτλο “Μικροί κρυμμένοι θησαυροί”. στα πλαίσια του σχεδίου δράσης που υλοποιεί το νηπιαγωγείο μας για τη φιλαναγνωσία.
Έπειτα της δώσαμε το δώρο που της είχαμε φτιάξει και μας έδωσε τα εισιτήριά μας ώστε να επισκεφτούμε τη βιβλιοθήκη!
Περάσαμε πολύ όμορφα! Ευχαριστούμε πολύ κ. Ανδρομάχη!
Παιδική θεατρική διαδραστική παράσταση, «Το δίλημμα του αυτοκράτορα» από τη θεατρική ομάδα «Hippo Theatre Group» τη στο χώρο του σχολείου τη Δευτέρα 17 Μαρτίου 2025.
Σήμερα είχαμε τη χαρά να είναι στο σχολείο μας η ομάδα “Hippo Theatre Group” 🎭 και η παράστασή τους με τίτλο «Το δίλημμα του Αυτοκράτορα» 🏯 βασιζόταν στο κλασικό παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν «Ο Αυτοκράτορας και το Αηδόνι».
Ο αυτοκράτορας της Κίνας 🎎, Τσενγκ Του Τε, ήταν θλιμμένος και ο μόνος τρόπος να ξαναγίνει χαρούμενος, ήταν να ακούσει το κελάηδημα του αηδονιού 🎼.
Ο αυτοκράτορας έγινε καλά, όμως μια μέρα το αηδόνι βράχνιασε και τότε, του έδωσαν ένα μηχανικό αηδόνι. Ο Τσενγκ Του Τε ήταν σε δίλημμα.
Ποιο από τα δύο αηδόνια να κρατήσει; 🤔
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.