Με σκοπό την ενίσχυση του πνεύματος της Φιλαναγνωσίας, τέθηκε και φέτος σε λειτουργία ο θεσμός της Δανειστικής Βιβλιοθήκης. Κάθε Παρασκευή τα παιδιά επιλέγουν μόνα τους, το βιβλίο που θα τους συντροφεύσει το Σαββατοκύριακο στο σπίτι. Έχει προηγηθεί συζήτηση για τον τρόπο λειτουργίας και τους κανόνες δανεισμού. Κάθε Δευτέρα, τα παιδιά «ξεδιπλώνουν» στην ολομέλεια, το καθένα ξεχωριστά, τις εντυπώσεις τους από την ανάγνωση του βιβλίου που δανείστηκαν και “βραβεύουν” με αστέρια όσα βιβλία τους ενθουσίασαν. Η Δανειστική αποτελεί μία από τις δράσεις του σχολείου που τα παιδιά έχουν «αγκαλιάσει» με ενθουσιασμό!


