Πάμε Δημοτικό!!!

Η μετάβαση των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο θεωρείται μια εξαιρετικά κρίσιμη εμπειρία στη ζωή του παιδιού επειδή θέτει τις βάσεις της μετέπειτα σχολικής του πορείας.
Η ομαλή του μετάβαση αποβλέπει πρωτίστως στη καλλιέργεια συναισθημάτων κοινωνικής και συναισθηματικής επάρκειας. Είναι σημαντικό λοιπόν η μετάβαση να γίνει με τέτοιο τρόπο, ώστε τόσο τα παιδιά όσο και οι οικογένειές τους να έχουν μια θετική άποψη για το σχολείο και ιδιαίτερα τα παιδιά να έχουν την αίσθηση ότι είναι επαρκείς ως μαθητές.

Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων που πραγματοποιούμε τον καιρό αυτό ώστε να εξασφαλίσουμε όρους ομαλής μετάβασης, ενισχύοντας την αυτοεικόνα και την αυτοπεποίθηση στα μελλοντικά “πρωτάκια” μας, τα νήπια του σχολείου μας την  Δευτέρα 2 Ιουνίου επισκέφθηκαν με τη συνοδεία των Νηπιαγωγών τους, το 3ο Δημοτικό Σχολείο στο Βενετόκλειο. Εκεί, σε συνεργασία με τις δασκάλες της Α΄τάξης, ξεναγήθηκαν στο “μεγάλο” σχολείο, έθεσαν ερωτήσεις σε σχέση με τη λειτουργία και τα μαθήματα του Δημοτικού και πραγματοποίησαν δραστηριότητες με τα παιδιά της Α΄ Δημοτικού.

Ευχαριστούμε από καρδιάς για την απλόχερη φιλοξενία τις Δασκάλες της Α΄Τάξης κ . Μαρία Τσούκου και κ. Μαρία Ασλανίδου, καθώς και την Διευθύντρια του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου κ Τσαμπίκα Στουππή.

20250602 085959 20250602 090135 20250602 090559 20250602 094239 IMG 9b0f5eed06b5eeb3ab994cd2a7ff78e0 V IMG 14f8e5da709a1c285b8eaa04971638f0 V IMG 587ca10d6a42d7dcbe246847db617ed0 V IMG 911183dd9fc0b8ba1bd9300206a5c2f0 V