Αναπτυξιακά Ορόσημα-Συμβουλευτική Ομιλία

Σε συνέχεια των συμβουλευτικών παρεμβάσεων που διοργανώνει το Νηπιαγωγείο μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι την Παρασκευή 14-03-25 στις 5:30 το απόγευμα θα έχουμε τη χαρά να  φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας τον Παιδοψυχίατρο κ. Γεώργιο Σουρούλια όπου θα μιλήσει για τα Αναπτυξιακά Ορόσημα των παιδιών.

-Τι είναι τα αναπτυξιακά ορόσημα και πότε κατακτούνται;
-Τι σημαίνει η κατάκτηση τους και σε τι μπορεί να οφείλεται η καθυστέρηση της κατάκτησης τους;
-Γιατί είναι σημαντικός ο αναπτυξιολογικός έλεγχος και σε τι αποσκοπεί;
-Πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος του περιβάλλοντος που μεγαλώνουν τα παιδιά;

Μια συζήτηση γύρω από θέματα που απασχολούν τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς και τι πρέπει να κάνουμε για να τα αντιμετωπίσουμε.

Αναπτυξιακά Ορόσημα Γ.Κ. Σουρούλιας