Φέτος με μεγάλη χαρά, συμμετείχαμε ως Νηπιαγωγείο στη δράση που οραματίστηκε εδώ και 3 χρόνια η συνάδελφος από το 31ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου Μαλλιαρού Αγγελική – Σοφία, με τον τίτλο ο Χαρταετός της Ελπίδας. Πρόκειται για μια δράση που στόχευε στην κατασκευή ενός ομαδικού χαρταετού, μέσα από μια ψηφιακή αλληλογραφία που συνέδεσε και ένωσε τα παιδιά της Ελλάδας και της Κύπρου. Φέτος πάνω από 100 σχολεία λάβαμε μέρος και γέμισαν με αφίσες του ομαδικού χαρταετού τα σχολεία τους.
Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά πριν 3 χρόνια κάτω από τις τραγικές εξελίξεις των Τεμπών. Κάθε χρόνο αυτή η δράση αποτελεί ένα φόρο τιμής προς τους συνανθρώπους μας που χάθηκαν άδικα με τις ελπίδες και τα όνειρα τους. Κάθε χρονιά αυτός ο χαρταετός όλο και μεγαλώνει ελπίζοντας στο καλύτερο και πράττοντας για εκείνο.
Ένας χαρταετός που στέλνει το μήνυμα της Ελπίδας.
Και ο δικός μας χαρταετός αποτέλεσε κομμάτι αυτού του μεγάλου χαρταετού μαζί με τα άλλα σχολεία και έστειλε τα δικά του μηνύματα…

