Ο Ερμής των Χριστουγέννων μας ενώνει!

Το Νηπιαγωγείο μας ανταποκρινόμενο με χαρά στην πρόσκληση του Δημοτικού Σχολείου Γωνιάς από το Ρέθυμνο της Κρήτης, συμμετέχει στο Σχολικό Δίκτυο Δράσης με τον τίτλο “Ο Ερμής των Χριστουγέννων”.
Συγκεκριμένα, το Δημοτικό Σχολείο Γωνιάς από το Ρέθυμνο ανέλαβε την πρωτοβουλία να οργανώσει και να συντονίσει ένα Σχολικό Δίκτυο Δράσης (Σ.Δ.Δ.), το οποίο αφορά στην κατασκευή και ανταλλαγή χειροποίητων, χριστουγεννιάτικων στολιδιών μεταξύ σχολείων απ΄όλη την Ελλάδα.
Ο Ερμής των ταχυδρομείων θα φέρει τα συνεργαζόμενα σχολεία κοντά και γι’ αυτό ο τίτλος του Δικτύου είναι: «Ο Ερμής των Χριστουγέννων».
Λόγω της μεγάλης συμμετοχής σχολείων, δημιουργήθηκαν πολλές ομάδες από 15 περίπου σχολεία η καθεμία, με τα οποία σχολεία θα ανταλλάξουμε στολίδια και κάρτες. Έτσι εμείς,  ετοιμάσαμε τα δώρα μας προκειμένου σύμφωνα με την ομάδα που ανήκουμε, να τα στείλουμε σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικά στην Πάτρα, την Αλεξανδρούπολη, τη Λάρισα, την Μαγνησία, την Θεσσαλονίκη, τη Χαλκιδική, την Αργολίδα, την Κοζάνη, το Ρέθυμνο, την Ξάνθη κ.α.!
Η χαρά μας είναι μεγάλη που τα φετινά Χριστούγεννα και το Σχολικό Δίκτυο Δράσης “Ο Ερμής των Χριστουγέννων” έγιναν αφορμή να έρθουμε κοντά  με άλλα σχολεία της Ελλάδας!

Τα συγχαρητήρια μας για την πρωτοβουλία στο Δημοτικό Σχολείο Γωνιάς στο Ρέθυμνο!

ΥΓ. Από καρδιάς ευχαριστούμε τον πατέρα κ. Χαρίση  που βοήθησε στην αποστολή των δεμάτων και ανέλαβε τα έξοδα αποστολής αλλά και όλους τους γονείς που προσφέρθηκαν να βοηθήσουν.

20241122 101717 20241122 101955 20241122 102346 20241123 182238 20241125 095153 20241125 115914

20241121 121544