Στα πλαίσια μιας εδραιωμένης συνεργασίας που έχουμε αναπτύξει τα τελευταία χρόνια με το Κέντρο Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών σε Παιδιά & Εφήβους του Δ.Ο.Π Δήμου Ρόδου, το Νηπιαγωγείο μας φιλοξένησε και φέτος τον Λογοπαθολόγο του Κέντρου κ. Μάνθο Παυλίδη, όπου πραγματοποίησε αδρή εκτίμηση της αναπτυξιακής φάσης του λόγου προνηπίων και νηπίων.
Η αξιολόγηση αφορούσε στις δυσκολίες ή καθυστέρηση στην ανάπτυξη του λόγου και της ομιλίας τόσο στη δομή όσο και στη χρήση, στις διαταραχές της φωνής και του ρυθμού της ομιλίας, της γραμματικής επάρκειας των εκφερόμενων φράσεων και της χρήσης της γλώσσας που κάνει το παιδί προκειμένου να μεταδώσει πληροφορίες.
Θα ακολουθήσει επαναξιολόγηση των παιδιών την άνοιξη.
Ευχαριστούμε από καρδιάς γι΄ άλλη μια φορά τον κ. Παυλίδη για τη σημαντική και επιστημονικά εμπεριστατωμένη συμβουλευτική του, καθώς και το ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥΣ του Δημοτικού Οργανισμού Πρόνοιας του Δήμου Ρόδου για τη συνεργασία.

