Με μεγάλη χαρά ανοίξαμε την πόρτα του Νηπιαγωγείου μας στο θέατρο και την πρώτη ομάδα που φιλοξενήσαμε για τη φετινή σχολική χρονιά! Την Πέμπτη 24/10, το Κουκλοθέατρο Καραμπόλα μας μαγείρεψε μία Πετρόσουπα φτιαγμένη με τα πιο υπέροχα υλικά: τη δύναμη, το μοίρασμα, την προσφορά! Μια σούπα που κατάφερε να φέρει τους ανθρώπους κοντά και που μας έκανε να τραγουδήσουμε και να χειροκροτήσουμε δυνατά!
Ένα παραδοσιακό παραμύθι από την Πορτογαλία με χειροποίητες κούκλες και ζωντανή μουσική!







