Αγαπητοί μας γονείς και παιδιά,
ήρθε η ώρα να πραγματοποιήσουμε τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου την πρώτη συνάντηση γνωριμίας για το σχολικό έτος 2021-22!
Στο πλαίσιο τήρησης των υγειονομικών κανόνων κατά της νόσου covid και σύμφωνα με τις εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ οι ενημερωτικές συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν σε 2 φάσεις:
Το Τμήμα 1, θα συναντηθεί 8:00-10:00 το πρωί, και το Τμήμα 2, 10:00-12:00.
Οι ενημερώσεις θα πραγματοποιηθούν στο προαύλιο του Νηπιαγωγείου μας, και θα αφορούν στα μέτρα προφύλαξης για τη νόσο covid καθώς και στον τρόπο λειτουργίας του σχολείου.
Σας συνιστούμε κάθε παιδί να συνοδεύεται από έναν γονέα-κηδεμόνα ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός.
Οι μαθητές θα έχουν πραγματοποιήσει (μέχρι ένα 24ωρο πριν) self-test το οποίο αφού το δηλώσετε στην πλατφόρμα, θα το έχετε μαζί σας εκτυπωμένο ή σε ηλεκτρονική μορφή.
Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική για μικρούς και μεγάλους.
Στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση.
Σας ευχαριστούμε και ευχόμαστε να έχουμε μια ασφαλή και δημιουργική χρονιά.
Ο σύλλογος διδασκόντων του 10ου Νηπιαγωγείου Ρόδου
