Χρόνια Πολλά Δωδεκάνησα!

Ήταν η 7η Μαρτίου του 1948, όταν σε όλα τα Δωδεκάνησα γινόταν η επίσημη Ένωση με την Ελλάδα, με την  έπαρση της γαλανόλευκης  και ταυτόχρονα επικυρωνόταν η Ελευθερία, μετά από αιώνες σκλαβιάς  των νησιών. Γιορτάζοντας  την 76η επέτειο της Ενσωμάτωσης της Δωδεκανήσου με τη Μητέρα Ελλάδα, γνωρίσαμε τα νησιά μας ενώ μέσα από φωτογραφικό υλικό και κινηματογραφικά αποσπάσματα μιλήσαμε και συζητήσαμε για τις ιστορικές εκείνες στιγμές!

20240306 081025 20240306 081112 20240306 102804 20240306 102819