Η Κ.Ο.Θ στο Νηπιαγωγείο μας

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε και φέτος,  στο νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα, η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης  μας γνώρισε ένα σημαντικό έργο ρεπερτορίου της Συμφωνικής Ορχήστρας, μέσω του εκπαιδευτικού προγράμματος ” Ο Πέτρος και ο Λύκος” του Σεργκέι Προκόφιεφ.Η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης παρουσίασε στο νέο της εκπαιδευτικό πρόγραμμα το δημοφιλέστερο ίσως μουσικό παραμύθι στην ιστορία της κλασσικής μουσικής εργογραφίας. Το μουσικό παραμύθι ‘Ο Πέτρος και ο Λύκος’ γράφτηκε από τον σπουδαίο Ρώσο συνθέτη Σεργκέι Προκόφιεφ, με σκοπό να διδάξει τα παιδιά σχετικά με το χαρακτήρα και τη χρήση των οργάνων της συμφωνικής ορχήστρας και να τα εξοικειώσει με αυτά αντιστοιχώντας κάθε χαρακτήρα του παραμυθιού με κάποιο συγκεκριμένο μουσικό όργανο.
Η Κ.Ο.Θ. παρουσίασε την σπουδαία αυτή μουσική ιστορία μαζί με πρωτότυπη εικονογράφηση σε συνεργασία με τo “The Comic- con”. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα παρακολουθήσαμε live streaming την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου,  κατά τη διάρκεια δια ζώσης συναυλίας από την Αίθουσα Τελετών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

IMG b0a2898ed0b8c7f9336f6a2afdbfe1a4 V IMG b06cd5d272bae8f7ffe2161295dfed7c V