Όπως κάθε χρόνο και φέτος ενόψει των γιορτών, το Νηπιαγωγείο μας έστειλε τη δωρεά του στο “Κάνε μια Ευχή” Ελλάδας. Έτσι συμμετέχουμε κι εμείς ώστε να εκπληρωθούν ευχές παιδιών που πάσχουν από σοβαρές για τη ζωή τους ασθένειες. Το “Κάνε μια Ευχή” με τη σειρά του, μας έστειλε το πιστοποιητικό υιοθεσίας , συμμετέχοντας στο πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής.
Το πρόγραμμα Αστέρι της ευχής εδώ και 25 χρόνια αποτελεί ένα από τα βασικά προγράμματα εξεύρεσης πόρων του οργανισμού, ώστε να μπορούν να υλοποιηθούν ευχές παιδιών που έχουν στερηθεί την παιδική ανεμελιά.