Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου μας, θέλοντας να συμβάλλει στην πληρέστερη ενημέρωση των γονέων πάνω σε θέματα που αφορούν στην ανάπτυξη και την ψυχοσύνθεση του παιδιού, παίρνει την πρωτοβουλία να πραγματοποιήσει μια σειρά συναντήσεων συμβουλευτικού χαρακτήρα με καλεσμένους ειδικούς επιστήμονες, οι οποίοι κάθε φορά θα είναι στη διάθεση τους να απαντήσουν σε δικά τους ερωτήματα. Σκοπός αυτών των συναντήσεων είναι να προσφερθεί βοήθεια ή και απλά ενημέρωση όσον αφορά στην αναγνώριση, αποδοχή και αντιμετώπιση τυχόν δυσκολιών του παιδιού σε διάφορους τομείς, όπως είναι η συμπεριφορά, η ψυχοσυναισθηματική κατάσταση, η κοινωνικοποίηση, η ανάπτυξη λόγου κ.α.
Το πρώτο απόγευμα Συμβουλευτικής Γονέων πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Κέντρο Συμβουλευτικής παιδιών, εφήβων και γονέων του Δήμου και με καλεσμένο τον Λογοπεδικό-Λογοπαθολόγο του Κέντρου κ. Μάνθο Παυλίδη την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου στις 6:30 μ.μ στο χώρο του σχολείου. Τα θέματα που συζητήθηκαν απαντώντας παράλληλα σε ερωτήματα γονέων, αφορούσαν την ανάπτυξη λόγου, την επικοινωνία, την μάθηση, την άρθρωση, τον τραυλισμό και την έναρξη λόγου.
Ευχαριστούμε από καρδιάς τον κ. Παυλίδη για τη συνεργασία του και την πάντα πρόθυμη συμβολή του σε θέματα συμβουλευτικής τόσο προς τις εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου μας όσο και προς τους γονείς.
Τα απογεύματα Συμβουλευτικής Γονέων θα συνεχισθούν και με άλλους ειδικούς επιστήμονες.

