Απολαύσαμε την πρώτη κουκλοθεατρική παράσταση της χρονιάς! Η τάξη μας μεταμορφώθηκε σε θεατρική σκηνή και απολαύσαμε την Ομάδα Καραμπόλα, τον Λέανδρο και τον Δράκο του! Μια παράσταση με ζωντανή μουσική και τραγούδια από παραδοσιακά ακούσματα εμπνευσμένη από το παραμύθι του Τζάκ Κέντ “Δεν υπάρχουν δράκοι”.




