Επαναξιολόγηση λόγου των παιδιών

Καθώς πλησιάζουμε στο τέλος της σχολικής χρονιάς και σε συνέχεια της συνεργασίας μας με τον Λογοπεδικό και συνεργάτη του Κέντρου Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Δ.Ο.Π Δήμου Ρόδου, κ. Μ. Παυλίδη, μετά την αδρή εκτίμηση της αναπτυξιακής φάσης λόγου των παιδιών που πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας τον περασμένο Δεκέμβριο, θα πραγματοποιηθεί την εβδομάδα αυτή αδρή επανεκτίμηση-επαναξιολόγηση του λόγου των μαθητών. Μετά την επανεκτίμηση ο κ. Παυλίδης θα ενημερώσει τους γονείς των παιδιών εκείνων, που ίσως χρήζουν περισσότερης διερεύνησης. Στο πρόγραμμα θα συμμετέχουν αποκλειστικά και μόνο τα παιδιά των οποίων οι γονείς θα υπογράψουν σχετική υπεύθυνη δήλωση συγκατάθεσης.

Τον ευχαριστούμε από καρδιάς για τη σημαντική και επιστημονικά εμπεριστατωμένη συμβουλευτική του, καθώς και το ΚΕΝΤΡΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ,ΕΦΗΒΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥΣ του Δημοτικού Οργανισμού Πρόνοιας του Δήμου Ρόδου για τη συνεργασία.