Στο πλαίσιο του εορτασμού της εθνικής μας επετείου, οι μαθητές/-τριες των τάξεων του νηπιαγωγείου μας απήγγειλαν τα ποιήματα, που είχαν μάθει για την 25η Μαρτίου, για τους ήρωες της ελληνικής επανάστασης του 1821 παρουσιάζοντας παράλληλα τις ζωγραφιές τους και τις πληροφορίες που συγκέντρωσαν. Και φέτος τα παιδιά πραγματοποίησαν την καθιερωμένη μαθητική παρέλαση στον προαύλιο χώρο του σχολείου και ευχήθηκαν «Χρόνια Πολλά» σε όλη την Ελλάδα.






