Την Τρίτη 26/1/21 πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας, άσκηση ετοιμότητας σε περίπτωση σεισμού, σύμφωνα με το «Σχέδιο μνημονίου ενεργειών για τη διαχείριση του σεισμικού κινδύνου» του Ο.Α.Σ.Π.
Η άσκηση περιλάμβανε όλες τις ενδεικνυόμενες ενέργειες για τη διαδικασία διαφυγής από το εσωτερικό του σχολικού κτιρίου μέχρι την έξοδο από αυτό καθώς και την προσέγγιση και παραμονή στον ασφαλή χώρο καταφυγής. Τις ημέρες πριν και μετά την άσκηση, υλοποιήθηκαν δραστηριότητες με στόχο την ενημέρωση αλλά και τη σταδιακή ανάπτυξη αντισεισμικής συνείδησης και συμπεριφοράς στα παιδιά.
Στους γονείς διανεμήθηκε υλικό με οδηγίες, για την αποτελεσματικότερη και ασφαλέστερη διαχείριση οποιασδήποτε ενδεχόμενης κατάστασης.


