Αγαπητοί μας γονείς Καλή Χρονιά!
Η νέα χρονιά να είναι γεμάτη υγεία και πολλά χαμόγελα για την οικογένεια σας!
Μετά από σχεδόν 2 μήνες με μεγάλη χαρά θα υποδεχθούμε και πάλι από τη Δευτέρα 11-1-21 τους μικρούς μας μαθητές στο Νηπιαγωγείο μας, λειτουργώντας με το κανονικό μας ωράριο και για τα πρωινά τμήματα και για το ολοήμερο.
Σύμφωνα πάντα με τους κανόνες ασφάλειας και υγιεινής, φοράμε όλοι τις μάσκες μας και στις τσαντούλες των παιδιών δεν ξεχνάμε να υπάρχουν αντισηπτικά μαντηλάκια ή υγρό αντισηπτικό. Την ώρα της άφιξης αλλά και της αποχώρησης των παιδιών, σας παρακαλούμε να τηρείτε αποστάσεις στην είσοδο του σχολείου.
Επίσης σας υπενθυμίζουμε πως ισχύουν όλα εκείνα τα μέτρα του ΕΟΔΥ, για τα οποία είχατε ενημερωθεί εγγράφως στην έναρξη της σχολικής χρονιάς, για τη διαχείριση κρούσματος στο σχολείο.
Τη Δευτέρα θα σας διανεμηθούν και πάλι βεβαιώσεις κυκλοφορίας ανήλικου-ης μαθητή -τριας, που θα χρησιμοποιείτε σε συνδυασμό με αποστολή μηνύματος στο 13033 με κωδικό 4.
Ευχή μας είναι η μαθησιακή διαδικασία να συνεχιστεί δια ζώσης, απρόσκοπτα έως το τέλος της σχολικής χρονιάς.
Σας ευχαριστούμε και πάλι Καλή Χρονιά!