Στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στο πρόγραμμα ” Γιατί η γιαγιά μου δεν θυμάται το όνομα μου” που υλοποιεί η Εταιρεία Ανάπτυξης Κοινοτικών Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Ενηλίκων “Πανάκεια”, με μεγάλη χαρά υποδεχθήκαμε στο Νηπιαγωγείο μας, την υπεύθυνη του κέντρου και ψυχολόγο κ. Θεοδοσία Βελεγράκη και την κοινωνική λειτουργό κ Χριστίνα Κάδη, προκειμένου τα παιδιά να ενημερωθούν για το ευαίσθητο θέμα της νόσου Alzheimer. Ένα πολύ ιδιαίτερο και ευαίσθητο θέμα που προσέγγισαν με τρόπο ενδιαφέροντα και παιγνιώδη για τα παιδιά. Ευχαριστούμε από καρδιάς την Εταιρεία για τη συνεργασία.





