7 Μαρτίου: Μια μέρα γεμάτη φως και ελευθερία!
Με χαμόγελα και περηφάνια γιορτάσαμε στο νηπιαγωγείο μας την Ενσωμάτωση των Δωδεκανήσων! Τα μικρά μας χέρια κράτησαν ψηλά τη σημαία, τιμώντας την ημέρα που τα νησιά μας “αγκάλιασαν” ξανά την Ελλάδα.
Χρόνια πολλά στα Δωδεκάνησά μας!




