Με σκοπό τη διατήρηση ενός ασφαλούς και υγιούς σχολικού περιβάλλοντος για τα παιδιά μας και θέλοντας να συμβάλλει στην πληρέστερη ενημέρωση πάνω σε θέματα που αφορούν στην ανάπτυξη, την ψυχική και σωματική υγεία του παιδιού, ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου μας, συνεχίζει να πραγματοποιεί μια σειρά συναντήσεων συμβουλευτικού χαρακτήρα με καλεσμένους ειδικούς επιστήμονες.
Έτσι λοιπόν, ένα ακόμα απόγευμα Συμβουλευτικής Γονέων πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου με εισηγήτρια την Παιδίατρο κ. Σταυρούλα Ταμπάκη, με θέμα: “Πρόληψη και Αντιμετώπιση συνήθων ιώσεων και λοιμώξεων στα παιδιά”
Η κ Ταμπάκη μας μίλησε για τις συνήθεις λοιμώξεις, τρόπους μετάδοσης, αντιμετώπισης και πρόληψης ενώ εστίασε στην θωράκιση του ανοσοποιητικού συστήματος των παιδιών και στους εμβολιασμούς.
Την ευχαριστούμε για την πρόθυμη και εμπεριστατωμένη συμβολή της στην ενημέρωση γονιών και εκπαιδευτικών, πάνω σε ένα τόσο σημαντικό για την υγεία όλων, θέμα.

