Την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας η προβλεπόμενη από τις κείμενες διατάξεις άσκηση ετοιμότητας σεισμού. Συζητήσαμε λοιπόν για αυτό το φυσικό φαινόμενο και εστιάσαμε στην ενημέρωση και τα μέτρα προστασίας στο σχολείο και τα βήματα που ακολουθούμε Συζητήσαμε με τα παιδιά για την έννοια του σεισμού, καταγράφηκαν οι πρότερες γνώσεις τους και μέσα από εικόνες και βίντεο τα παιδιά έμαθαν πότε γίνεται σεισμός, τι συμβαίνει στο εσωτερικό της γης και τις εκφάνσεις και τις επιπτώσεις του. Σκοπός των δραστηριοτήτων, να υιοθετήσουν σωστούς τρόπους συμπεριφοράς και αντιδράσεις πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το φυσικό αυτό φαινόμενο .Διαβάσαμε το μύθο του Εγκέλαδου για να δούμε πώς αντιλαμβάνονταν τα φυσικά φαινόμενα και το σεισμό οι άνθρωποι στα αρχαία χρόνια.
Τέλος στο πλαίσιο της επικαιροποίησης του αντισεισμικού σχεδιασμού του σχολείου μας, πραγματοποιήσαμε άσκηση σε περίπτωση σεισμού σύμφωνα με το μνημόνιο ενεργειών για τη διαχείριση σεισμικού κινδύνου στις σχολικές μονάδες που εξέδωσε ο Οργανισμός Αντισεισμικής Προστασίας (Ο.Α.Σ.Π). Παράλληλα οι γονείς ενημερώθηκαν μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με σχετικές οδηγίες σε περίπτωση κρίσης.














