spetsiotou blog Δάσκαλε … τον ήρωά μου!

Assassin’s Creed IΙ: επί τέλους έρχεται!

21 Οκτωβρίου 2009 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · Γενικά

video-game.jpg «Η δεύτερη συνέχεια θα περιέχει μία μεγάλη γκάμα δυνατοτήτων εξολόθρευσης ενός ή δύο στόχων ταυτόχρονα, τη δυνατότητα χρήσης αγοράς και πώλησης διαφορετικών όπλων, διαδραστικές κινήσεις μάχης που αφορoύν τον οπλισμό του αντιπάλου, τη χρήση βάρκας και γόνδολας και πληθώρα διαφορετικών εχθρών». (Πηγή: «in.gr»).

Ποιος θα σώσει τους ανθρώπους, αναρωτιέμαι από τον ίδιο τους τον εαυτό; Εκπαιδεύονται για να καταστρέφουν ο ένας τον άλλο και διαστρεβλώνουν την έννοια της χαράς, της επιτυχίας, της ικανοποίησης αλλά και της οργής η και του αισθήματος δικαίου. Τις σκέψεις μου γεννά μια σειρά συνεχείας σε ένα ηλεκτρονικό παιγνίδι, που αρχικά θα κυκλοφορήσει για τις κονσόλες PlayStation 3, XBOX 360, PSP (με το Assassin’s Creed Bloodline), στη συνέχεια σε iPhone και τέλος το πρώτο τρίμηνο του 2010 για PC. Κι όμως το λεξιλόγιο για την περιγραφή του παραπέμπει σε κείμενο στρατιωτικής (πολεμικής ) ετοιμασίας. Η πρώτη σειρά αυτού του παιγνιδιού εκμεταλλεύεται την εκδηλωμένη προτίμηση του κόσμου για ιστορίες που ξετυλίγονται μέσα από μυστήριο με άρωμα συνομωσιών διατρέχοντας με γκαιμπελικούς τρόπους την ιστορία και τον πολιτισμό (βλέπε illuminati, κώδικας da Vinci, άρωμα του ρόδου κλπ), αλλά και την σαφή προτίμησή του σε θεάματα που με χολυγουντιανό τρόπο αναπαριστούν την Τροία, τους ήρωες της Ηλιάδας, της ελληνικής Μυθολογίας, της ρωμαϊκής πολεμικής ιστορίας κλπ.: «Ο Desmond Miles, ένας τέως εκτελεστής, δολοφόνος και νυν μπάρμαν γίνεται πειραματόζωο στα χέρια της εταιρίας Abstergo. Ο καθηγητής Rikking και η Lucy κάνουν χρήση ενός προσομοιωτή με το όνομα Animus στον Desmond ώστε να αναβιώσει τις μνήμες του προγόνου του που ανήκε στην αδελφότητα του «Θρησκεύματος των Δολοφόνων» – Assassin’s Creed. Ο Desmond ανακαλεί μέσω του Animus τις εμπειρίες του προγόνου του και δολοφόνου Altair και της σχέσης του με ιστορικά γεγονότα και πρόσωπα που λαμβάνουν χώρα το 1191 μ.Χ. στην Τρίτη Σταυροφορία». Όλα αυτά συμβαίνουν στο πρώτο παιχνίδι δράσης και περιπέτειας τρίτου προσώπου της Ubisoft που κυκλοφόρησε το 2007 και άφησε το κοινό των παιχνιδιών περιπέτειας και δράσης άφωνο. Στη φετινή έκθεση E3 στις 2 Ιουνίου, η Ubisoft παρουσίασε το τρέϊλερ της πολυαναμενόμενης συνέχειας Assassin’s Creed II. Στη δεύτερη συνέχεια της σειράς ο Desmond, θα ξανασυνδεθεί με το Animus για να αναβιώσει τις αναμνήσεις ενός νεαρού ευγενή προγόνου του, του Ezio Auditore da Firenze, στην εποχή της Αναγέννησης. Με φόντο τα κανάλια της Βενετίας και με παρέα τον νεαρό Leonardo da Vinci, ο Ezio γίνεται δολοφόνος για να εκδικηθεί το φόνο του πατέρα του.Όπως και στο πρώτο παιχνίδι, έτσι και εδώ κάνουν την εμφάνισή τους ιστορικά πρόσωπα όπως ο Niccolο Machiavelli, η Caterina Sforza και ο Lorenzo de Medici. Η Βενετία, η Ρώμη, η Φλωρεντία και η Τοσκάνη είναι οι τοποθεσίες που πρωταγωνιστούν στις αναζητήσεις του Ezio. Μεταξύ άλλων ο Ezio θα μπορεί να μην ξεχωρίζει στο πλήθος, να βουτήξει στο νερό ώστε να μην γίνεται αντιληπτός και να αναρριχηθεί με νέους τρόπους και κινήσεις. Σκεφτείτε ότι στο παιχνίδι περιέχονται περίπου 200 αποστολές 15 διαφορετικών τύπων, μερικές από τις οποίες βοηθάνε στην αύξηση μεγέθους του δείκτη υγείας του ήρωα. Στην περίπτωση που η υγεία του ήρωα είναι κακή, μπορεί να επισκεφτεί πλανόδιους γιατρούς στα προάστια των πόλεων. Ο σκοπός είναι η δυνατότητα ο ήρωας να μετατραπεί, αναλόγως προς την επιθυμία του παίκτη σε υπερήρωα. Επειδή βέβαια χρειάζεται να αίρονται και οι αναιμικές αντιδράσεις των ειδικών, γιατρών εκπαιδευτικών ερευνητών και γονέων, το παιχνίδι θα περιέχει βάση δεδομένων για επί πλέον πληροφορίες που αφορούν τοποθεσίες των πόλεων, χαρακτήρες και υπηρεσίες ενδιαφέροντος. Πληροφορίες θα δίδονται κατ’ επιλογήν του παίκτη για την ιστορία των αξιοθέατων των διαφόρων πόλεων καθώς ο Ezio τις επισκέπτεται. Θα έχει όμως και «καλές πληροφορίες» για εναλλακτικές μεθόδους για την αποφυγή μαζικών συγκρούσεων, είτε με βόμβες καπνού είτε ρίχνοντας μερικά κέρματα στο δρόμο για αντιπερισπασμό. Μετά αναρωτιόμαστε γιατί στις διαδηλώσεις ρίχνουν μολότωφ τα 12χρονα. Η προβολή του περιβάλλοντος και των χαρακτήρων εφαρμόζεται έτσι ώστε να ξεχωρίζουν οι στόχοι και τα σημεία ενδιαφέροντος για τον παίκτη. Και βέβαια η οξύνοια και η διορατικότητα του παίκτη αναπτύσσονται σε σχέση με τους κανόνες διαφυγής, οπότε και κερδίζει έπαθλα και ανταμοιβές (Έτσι εκπαιδεύουμε τους υποψήφιους πολίτες μας οι σύγχρονες κοινωνίες!)

Συνεχίζεται

Ετικέτες: ·········

Δεν υπάρχουν σχόλια μέχρι τώρα ↓

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη.

Αφήστε μια απάντηση