spetsiotou blog Δάσκαλε … τον ήρωά μου!

Ηνωμένο Βασίλειο: Πρόσκληση προς συνταξιούχους εκπαιδευτικούς

22 Δεκεμβρίου 2021 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · δάσκαλος, εκπαίδευση, ιστορία της εκπαίδευσης, πανδημία

imagesΗ έκκληση που απηύθυνε το βρεταννικό υπουργείο παιδείας προς τους συνταξιούχους δασκάλους και καθηγητές δεν θα μπορούσε να προκύψει, εάν οι υπεύθυνοι του υπουργείου γνώριζαν ότι δεν θα υπήρχε ανταπόκριση.

Η επείγουσα πρόσκληση ζητούσε από τους καταρτισμένους και έμπειρους πρώην εκπαιδευτικούς να στηρίξουν δασκάλους και παιδιά, αλλά και τους νέους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης χαρακτηρίζοντας την προσφορά τους ανεκτίμητη.  Τούς προσκαλούσε να παρέμβουν και να βοηθήσουν είτε καλύπτοντας λειτουργικά κενά λόγω Covid, είτε να βοηθήσουν στην διδασκαλία καθοδηγώντας τους νεώτερους συναδέλφους τους διαθέτοντας από τον χρόνο τους από μία έως πέντε ημέρες, ή έστω και ώρες.

Ο βασικός λόγος αυτής της έκκλησης είναι η αδυναμία των δασκάλων που για μεγάλο διάστημα νοσούσαν από covid να είναι αποτελεσματικοί στο έργο τους. Πολλοί εξ αυτών αν και επέστρεψαν στην τάξη έχουν προβλήματα αναπνοής και κινητικότητας.

Συγκλονίζουν οι αποκαλύψεις δασκάλων στη σελίδα Teachers With Covid UK στο FaceBook. Η σελίδα δημιουργήθηκε από μια δασκάλα με έδρα το Oxfordshire.

Φυσικά δεν είναι το μόνο κράτος που ζητεί από καταρτισμένους δασκάλους να επιστρέψουν και να διδάξουν ή να προσφέρουν γνώσεις και εμπειρία σε έργο καθοδηγητικό ή εποπτικό, δηλαδή παιδαγωγική ενθάρρυνση στους μάχιμους συναδέλφους τους, έστω και για μικρό χρονικό διάστημα.

Πηγές:
https://getintoteaching.education.gov.uk/urgent-call-for-qualified-teachers#main-content
https://en.unesco.org/themes/teachers
https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/opportunities/topic-details/erasmus-edu-2021-pex-teach-aca
https://inews.co.uk/news/teachers-quit-covid-treatment-safety-measures-lack-support-1366581 
Φωτογραφία: https://www.reuters.com/world/uk/english-school-return-spurred-covid-children-cases-fell-adults-study-2021-10-13/

 

 

 

Ετικέτες:

Δεν υπάρχουν σχόλια μέχρι τώρα ↓

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη.

Αφήστε μια απάντηση