Ποιος ικανός πολιτικός προϊστάμενος επιλέγει προκειμένου να βελτιώσει το επίπεδο επικοινωνίας των πολιτών να “καταργήσει” την άσκηση Λόγου [δηλαδή την οργανωμένη με κανόνες λογική και ομιλία]; Ποιος ικανός πολιτικός προϊστάμενος αποφασίζει να “ψαλιδίσει” την εγκυρότητα ενός μαθήματος που απεικονίζει την συγκρότηση όχι μόνο του υποψήφιου σπουδαστή αλλά κυρίως του ενεργού πολίτη; Κανείς ικανός και νουνεχής. Γι’ αυτό και μας απογοήτευσε ο υπουργός παιδείας, ο νέος πολιτικός Προϊστάμενός μας. Και μάλιστα πολύ νωρίς. Και αναρωτιέμαι τι θα απαντούσε σε εκείνη την εκπομπή της δεκαετίας του 1980 “Σας ερωτώ κύριε Υπουργέ” αν δεχόταν την ερώτηση: “… Κάνετε αυτό που ο θεσμικός ρόλος σας σάς επιβάλλει; Δηλαδή, αισθάνεστε ότι τελείτε “υπό το έργον” για τους μαθητές, τους δασκάλους και τους γονείς; Μας διαβεβαιώνετε ότι αποφασίζετε με τόλμην και ελευθερίαν και όχι για άλλους λόγους, ανερμήνευτους και δυσεξήγητους;” Πάντως κύριοι με τις φαεινές ιδέες, να ξέρετε, εγώ θα γράφω έκθεση με τους μαθητές μου θεωρώντας την το μείζον όλων των δραστηριοτήτων στο σχολείο, θα διορθώνω, θα τους μαθαίνω να επικοινωνούν, θα διορθώνω τις ημερήσιες εργασίες τους, θα κάνω ό,τι μπορώ για να διατηρήσω την ελπίδα ότι κάποτε μπορεί και να σας “αλλάξουν” αυτά τα παιδιά. Εσάς, που φέρατε το μονοτονικό, που καταργήσατε την τεχνική εκπαίδευση, που ακυρώνετε την κρίση και την δημιουργικότητα. Κι ελάτε να με εγκαλέσετε και να με ελέγξετε, αν έχετε το σθένος…
Αλλά, καλά εσείς με τους … λόγους σας, εμείς τι κάνουμε; Ποια είναι η διαμαρτυρία της Πανελλήνιας Ένωσης Φιλολόγων, της Εταιρείας Ελλήνων Φιλολόγων, Της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, Χημικών κλπ, των διανοητών και διανοουμένων, των πνευματικών ταγών, των Ακαδημαϊκών αλλά και της ατέλειωτης σειράς των “βραβευμένων” από την Ακαδημία Αθηνών; Ποιοι εξυπηρετούνται από όλα αυτά; Συνάδελφοι, “ανίδεοι και τεμπέληδες, ασυνείδητοι και καιροσκόποι, ανίκανοι δάσκαλοι γενικώς” [όπως μας χαρακτηρίζουν διάφοροι στις κουβεντούλες τους], πού είστε, γιατί δεν αντιδράτε; Γιατί οι σύλλογοι δεν δείχνουν την αγωνία τους; Πού βρίσκονται τα αιτήματα της ΟΛΜΕ και της “ΔΟΕ “για ποιοτική αναβάθμιση”; Διαβάζοντας τα ελάχιστα γραμμένα σχετικά με το θέμα επιλέγω το επόμενο και σας συνιστώ να το διαβάσετε. Είχα σκοπό να το κάνω, αλλά με πρόλαβε η γρίπη μου.
https://blogs.sch.gr/greaug/2009/01/20/diorthosi-ekthesis-idewn/


Δεν υπάρχουν σχόλια μέχρι τώρα ↓
Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη.