Το επόμενο κείμενο προέρχεται από την ιστοσελίδα του ΥΠΕΠΘ. Είναι ωραίο να ονειρεύεσαι, αλλά να σχεδιάζεις χωρίς τον ξενοδόχο, είναι μάλλον επιπόλαιο και καιροσκοπικό. Διαβάστε παρακαλώ και όσοι έχετε την μυρωδιά της τάξης στα ρουθούνια σας, θα καταλάβετε, τι εννοώ.
«Τη δημιουργία Εργαστηρίων Ανοιχτών Τεχνολογιών (edulabs) σε δημόσια σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προβλέπει πρόταση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων που εντάχθηκε στο Πρόγραμμα act4Greece (ηλεκτρονική πλατφόρμα συμμετοχικής χρηματοδότησης (crowdfunding)).
Τα Εργαστήρια Ανοιχτών Τεχνολογιών θα συνδράμουν στην αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών των σχολείων με άμεσο αντίκτυπο στη βελτίωση του ψηφιακού γραμματισμού των μαθητών. Παράλληλα, οι μαθητές θα αποκτήσουν δεξιότητες ανάλυσης, σχεδιασμού και επίλυσης προβλημάτων με τη χρήση υπολογιστικών τεχνικών και συστημάτων και θα κατανοήσουν φαινόμενα και βασικές αρχές όλων των επιστημών.
Οι ομαδοσυνεργατικές δράσεις, που θα υλοποιηθούν στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας των Εργαστηρίων, θα ενισχύσουν την αυτοεκτίμηση, την αυτοπεποίθηση και την κοινωνικότητα των μαθητών.
Τέλος, μέσω των Εργαστηρίων προωθείται και η εκπαιδευτική ρομποτική, μία ελκυστική παιδαγωγικά για τον μαθητή και ταυτόχρονα δημιουργική δραστηριότητα όπου οι μαθητές εξοικειώνονται με βασικές έννοιες των Φυσικών Επιστημών (STEM) και άλλων γνωστικών αντικειμένων (όπως Ιστορία κλπ.)
Το Πρόγραμμα act4Greece πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Εθνικής Τράπεζας και τη στρατηγική συνεργασία με φορείς και ιδρύματα εγνωσμένου κύρους και προσφοράς, όπως το Ίδρυμα Ωνάση, το Κοινωφελές Ίδρυμα Ιωάννη Λάτση, το Ίδρυμα Μποδοσάκη, την Ελληνική Εθνική Επιτροπή για την UNESCO και το Ελληνικό Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
Σημ. ιστολογίου: Είθε τα σημαντικά ιδρύματα που χορηγούν να διασφαλίσουν και την αξιοποίηση της χορηγίας. Ας μην επιτρέψουν στο Υπουργείο μας να διαχειριστεί χωρίς στρατηγικό έλεγχο τις ιδέες και τα χρήματά τους. Μήπως δούμε άσπρη μέρα κι εμείς οι πληβείοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια μέχρι τώρα ↓
Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη.