spetsiotou blog Δάσκαλε … τον ήρωά μου!

1976-2011: 35 χρόνια από τη Γλωσσοεκπαιδευτική Μεταρρύθμιση

2 Νοεμβρίου 2011 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · Εθνικά Θέματα, εκδηλώσεις, ιστορία της εκπαίδευσης

Το Ινστιτούτο Νεοελληνικών Σπουδών, σε συνεργασία με το Εργαστήριο Γλώσσας και Προγραμμάτων Γλωσσικής Διδασκαλίας (Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας), το Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης), το Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας και Διδακτικής της Νέας Ελληνικής Γλώσσας (Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Αθηνών) και το Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, συμμετέχει στη διοργάνωση συνεδρίου με τίτλο: «1976-2011: 35 χρόνια από τη Γλωσσοεκπαιδευτική Μεταρρύθμιση», το οποίο θα διεξαχθεί στο Δίον της Πιερίας, 4-6 Νοεμβρίου 2011.

Ετικέτες:

Δεν υπάρχουν σχόλια μέχρι τώρα ↓

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη.

Αφήστε μια απάντηση