spetsiotou blog Δάσκαλε … τον ήρωά μου!

Διαβούλευση για το … ξύδι μας

1 Νοεμβρίου 2011 από spetsiotou
· Δεν υπάρχουν σχόλια · Εθνικά Θέματα

Ακόμη και οι … διαβουλεύσεις συνδυάζονται με τη συναισθηματική μας κατάσταση, ως λαού. Διαβάστε παρακαλώ, το ενημερωτικό μήνυμα που έλαβα προ ολίγου:

Δημόσια Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου, «Παραγωγή και διάθεση ξυδιού»:Σκοπός του προτεινόμενου σχεδίου νόμου είναι η δημιουργία σύγχρονου και προσαρμοσμένου στα σημερινά δεδομένα νομοθετικού πλαισίου που θα καθορίζει τα θέματα που αφορούν την παραγωγή και διάθεση του ξυδιού. Το προτεινόμενο σχέδιο νόμου, μαζί με τις υπουργικές αποφάσεις και τις αποφάσεις του Ανωτάτου Χημικού Συμβουλίου που προβλέπεται να εκδοθούν βάσει των διατάξεων του, αμβλύνει τις αδυναμίες που υπάρχουν στο ισχύον νομικό πλαίσιο και αίρει ορισμένους αδικαιολόγητους περιορισμούς στην παραγωγή και διακίνηση των σχετικών προϊόντων καθώς και του οξικού οξέος. Παράλληλα θέτει ένα νέο και ξεκάθαρο πλαίσιο λειτουργίας των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα παραγωγής και εμφιάλωσης του ξυδιού.

Διαβάστε τη διαβούλευση και συμμετέχετε εδώ: http://www.opengov.gr/minfin/?p=929 μέχρι την 15η Νοεμβρίου 2011.

Ετικέτες:

Δεν υπάρχουν σχόλια μέχρι τώρα ↓

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη.

Αφήστε μια απάντηση