4η Θεματική ενότητα: 9ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Πολιτιστικό πρόγραμμα-Ο Μίκης όλων των εποχών (8)
4η Θεματική ενότητα: 8ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Φωνούλες πολλές..
4η Θεματική ενότητα: 7ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Οι μεγάλοι μας ποιητές εμπνέονται από τη θάλασσα.
«Το εμβατήριο του Ωκεανού» Γιάννης Ρίτσος
4η Θεματική ενότητα: 6ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
4η Θεματική ενότητα: 5ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων-Αγγλικά
4η Θεματική ενότητα: 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
4η Θεματική ενότητα: 3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων -Αγγλικά
«Somebody swallowed Stanley»
«Κάποιος κατάπιε τον Stanley- Ο Stanley είναι μια πλαστική σακούλα»
Πολιτιστικό πρόγραμμα-Ο Μίκης όλων των εποχών (7)
Φωνούλες πολλές…
4η Θεματική ενότητα: 2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
4η Θεματική ενότητα: 1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Καλώς ήρθες στο σχολείο μας!!!
Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που φέρνει μικρές, κινητές, θεματικές και δανειστικές βιβλιοθήκες μέσα στις τάξεις των δημόσιων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων. Δημιουργήθηκαν το 2012 από τη μη κερδοσκοπική πολιτιστική εταιρεία Η ΠΥΡΝΑ (www.pyrna.gr), με τη συνεργασία του Γραφείου Περιβάλλοντος της Α’ Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθηνών.
Σκοπός των ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΕ ΡΟΔΕΣ είναι να ενθαρρύνουν τα παιδιά να ξεφυλλίσουν, να ακούσουν ή να διαβάσουν τα βιβλία, να αναγνωρίσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματα που τους προκαλούν και να τα μοιραστούν. Τα διαφορετικά βιβλία γύρω από το ίδιο θέμα βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν κριτική σκέψη ενώ το έργο καταξιωμένων εικονογράφων καλλιεργεί την αισθητική τους.
Τα βιβλία φθάνουν στο σχολείο μέσα σε μια βαλίτσα με ρόδες και παραμένουν στη σχολική τάξη επί 4 εβδομάδες.
Πεταλούδες παντού!!!
Γιορτή της μητέρας!!!
ΜΑΝΑ ΜΗΤΕΡΑ ΜΑΜΑ
Ένα βιβλιαράκι-δωράκι που θα συγκινήσει τις μανούλες του νηπιαγωγείου μας!!!
Φωνούλες πολλές…
Τα δικά μας μαγιάτικα στεφάνια.
Τα παιδιά μας έφεραν λουλούδια από το σπίτι τους.
Έτοιμα τα στεφάνια μας. Πάνω στη μεγάλη εξωτερική πόρτα και στα εσωτερικά κάγκελα.
Καλό Μήνα !!!
Καλώς ήρθες Μάϊε!!!
Επιστροφή στα σχολεία μετά τις πασχαλινές διακοπές.
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!
Πάσχα στο Νηπιαγωγείο μας (9)
Φωνούλες πολλές…
Πάσχα στο Νηπιαγωγείο μας (8)
Πάσχα στο Νηπιαγωγείο μας (7)
Πάσχα στο Νηπιαγωγείο μας (6)
Πάσχα στο Νηπιαγωγείο μας (4)
Πάσχα στο Νηπιαγωγείο μας (3)
Φωνούλες πολλές…
Πάσχα στο Νηπιαγωγείο μας (2)
Πάσχα στο Νηπιαγωγείο μας (1)
Μιλάμε για την ιστορία του Πάσχα,για τη Μεγάλη εβδομάδα.
2 Απριλίου, παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου.
Το βιβλιαράκι που δώσαμε χθες στα παιδιά θα είναι η αφορμή να γίνει το κάθε παιδί ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ και ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΟΣ για μια μέρα, τιμώντας με αυτό τον τρόπο το παιδικό βιβλίο. Τα παιδιά με την βοήθειά των γονέων θα σκεφτούν μια ιστορία και θα εικονογραφήσουν μόνα τους ( λίγα λόγια-μικρό κείμενο). Το αφήγημά τους θα διαβαστεί μέσα στην τάξη…
Καλό Μήνα !!!
Καλώς ήρθες Απρίλη!!!
Πολιτιστικό πρόγραμμα-Ο Μίκης όλων των εποχών (6)
Οι μικροί επιστήμονες (Fibonacci Project) – Περιβαλλοντικό πρόγραμμα -( Παράγοντες ανάπτυξης των φυτών) 3.1
«Το ποτισμένο φυτό και το απότιστο φυτό»
Έχουμε δύο γλαστράκια με το φυτό που λέγεται μέντα. Θα ποτίζουμε το ένα και το άλλο δε θα το ποτίζουμε για να δούμε τι θα γίνει. Θα παρακολουθήσουμε να δούμε αν θα μεγαλώσουν και τα δύο το ίδιο.
qΒάλαμε ετικέτες στα γλαστράκια:
Ø Ποτισμένο για τα 2 που θα ποτίζαμε και
Ø Απότιστο για τα 2 που δε θα ποτίζαμε
q Καρφώσαμε ξυλάκια για σουβλάκια σε κάθε γλαστράκι
για να μετράμε το ύψος του φυτού. Σημειώσαμε με
μαρκαδόρο σημαδάκι πάνω στο ξυλάκι και μετά το
μετρήσαμε με ένα καλαμάκι αναψυκτικού. Το κόψαμε
στο ύψος του φυτού και το κολλήσαμε στον πίνακα
καταγραφής της κάθε ομάδας στο τετράγωνο με την
ένδειξη «Αρχή»
Έχει το ίδιο ύψος
με την
προηγούμενη
μέτρηση;
ΑΠ: Όχι είναι λίγο πιο
κοντό.
ΕΡ: Το χρώμα του;
ΑΠ: Είναι πράσινο.
Έχει το ίδιο ύψος με
την προηγούμενη
μέτρηση;
ΑΠ: Όχι είναι λίγο πιο
κοντό.
ΕΡ: Το χρώμα του;
ΑΠ: Είναι διαφορετικό. Έχει
αρχίσει να κιτρινίζει
Έχει το ίδιο ύψος
με την προηγούμενη
μέτρηση;
ΑΠ: Όχι είναι λίγο πιο
κοντό.
ΕΡ: Τι χρώμα έχει;
ΑΠ: Έγινε καφέ και
ξεράθηκε.
Έχει το φυτό σας το
ίδιο ύψος με την
προηγούμενη
εβδομάδα;
ΑΠ: Όχι είναι τόσο δα πιο
ψηλό.
ΕΡ: Έχει το ίδιο χρώμα;
ΑΠ: Ναι. είναι πράσινο.
Τι νομίζετε λοιπόν;
Χρειάζονται τα φυτά
νερό για να
μεγαλώσουν ή όχι;
ΑΠ: Ναι και βέβαια
χρειάζονται νερό
αλλιώς ξεραίνονται και
πεθαίνουν, όπως έγινε
με το απότιστο φυτό.
Τι νομίζετε λοιπόν;
Χρειάζονται τα φυτά
νερό για να
μεγαλώσουν ή όχι;
ΑΠ: Ναι και βέβαια
χρειάζονται νερό
αλλιώς ξεραίνονται και
πεθαίνουν, όπως έγινε
Διάκριση των μαθητών του Νηπιαγωγείου Διακοπτού σε Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής από την Π Α Ι Δ Ι Κ Η Π Ι Ν Α Κ Ο Θ Η Κ Η Ε Λ Λ Α Δ Α Σ.
Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε πως διακρίθηκαν έργα των μαθητών του Νηπιαγωγείου μας στο Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής για το σχολικό έτος 2021-2022 με τίτλο:
«Γαϊτανάκι ονειρεμένο, μ’ απηλιώτη άνεμο φερμένο, Κλώσε χρώμα να σκορπίζει, μια αγκαλιά για να ανθίζει»
100 Χρόνια Μνήμης της Μικρασιατικής Καταστροφής – 100 Χρόνια Έμπνευσης από το Μεγαλείο του Μικρασιατικού Πολιτισμού
που διοργάνωσε η Παιδική Πινακοθήκη Ελλάδας υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, και είχε ως βασικό στόχο την
δημιουργία έργων τέχνης από παιδιά και εφήβους, αντλώντας έμπνευση από το Μεγαλείο του Μικρασιατικού Πολιτισμού.
Η διάρκεια του προγράμματος ήταν από 10 Οκτωβρίου 2021 έως 20 Μαρτίου 2022, κατά την διάρκεια του οποίου
συγκεντρώθηκαν 3140 έργα με την συμμετοχή δεκάδων σχολείων και πολιτιστικών φορέων.
Η επιτροπή καλλιτεχνικής αξιολόγησης της Παιδικής Πινακοθήκης Ελλάδας, η οποία απαρτίστηκε από 18 εικαστικούς, αφού
βαθμολόγησε τα έργα στα ακόλουθα πεδία: αισθητική, αρμονία, έκφραση, καινοτομία, τεχνική, φαντασία, κατέληξε στα
επικρατέστερα, ανάμεσα στα οποία βρίσκονται και τα έργα των μικρών δημιουργών σας.
Τα έργα των 11 μικρών μας μαθητών που διακρίθηκαν είναι τα παρακάτω:
ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!
Καλώς ήρθατε αγαπημένα μας χελιδόνια !!!
3η Θεματική ενότητα: 5ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Μιλήσαμε για τη Σελήνη (όπως λέγεται το Φεγγάρι αλλιώς) που είναι φυσικός δορυφόρος της Γης,γυρίζοντας γύρω από αυτή, και γνωρίσαμε τις 8 φάσεις.
Θυμηθήκαμε πως το Φεγγάρι δεν έχει δικό του φως,αλλά φωτίζεται από τον ήλιο.
Αποφασίσαμε να κάνουμε ένα ταξίδι εκεί,φορώντας τις ειδικές στολές μας ξέροντας πως εκεί δεν υπάρχει οξυγόνο.Καθώς επίσης δεν υπάρχει βαρύτητα.
3η Θεματική ενότητα: 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Οι 4 εποχές του χρόνου.
Παρακολουθούμε εκπαιδευτικό βίντεο.
Η σχέση των εποχών με την περιστροφή της Γης γύρω από τον ήλιο. Φτιάχνουμε το δέντρο κάθε εποχής.
Ακούμε στα Αγγλικά το τραγούδι Space (διάστημα) και το δραματοποιούμε.






































































































