4η  Θεματική ενότητα: 8ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Σε λίγες μέρες θα γιορτάσουμε όλοι την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος!!!

Inkedοξξξ LI Inked1653301528766 1κκκ LI .jpg

Inked283980327 420385089606479 1842643612945823368 n LI 283399239 430504165141888 3955533018460003902 n 283493907 361513282524152 3184233168698709471 n

Inked283286577 1136783666892362 2182231768069576236 n LI 282830609 678442336787126 696684339098152755 n

 

 

Κολυμπώ μόνο σε καθαρό νερό!!!

Inked1653390497073 1 LI

Inked282562266 1962765837267089 6504142969945602623 n LI

Οι γοργόνες είναι ευτυχισμένες που κολυμπούν σε καθαρά νερά!!!

282062996 852662049025058 5095910098661838622 n

 

 

 

4η  Θεματική ενότητα: 1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

 4η Θεματική ενότητα :Φροντίζω το περιβάλλον
  Οικολογία -Παγκόσμια και Τοπική Φυσική κληρονομιά
 Υποενότητα: «Οικολογική Συνείδηση»
 Τίτλος : «Θάλα– SOS -α χωρίς πλαστικό » 
1652938326370
Γνωριμία με τους γιατρούς της θάλασσας…
Τον Πητ...1652437550063λλ  Την Πατ….jpg 
Βοηθούν τη θάλασσα που εκπέμπει SOS…
                                       SOS  με μπατονέτες
Από ποιούς όμως κινδυνεύει η θάλασσα;  
Μέσα από  καταιγισμό ιδεών τα παιδιά αναφέρουν τους λόγους που τους θεωρούν υπεύθυνους  για την κατάσταση αυτή.
InkedInked280122361 1599716460398919 2618295663036309546 n LI
Εστιάζουμε στα σκουπίδια που καταλήγουν στη θάλασσα.
Τι θα μπορούσαμε να τα κάνουμε;  
                                           ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΜΠΛΕ  ΚΑΔΟΣ (χαρτί,γυαλί,πλαστικό,αλουμίνιο)
ΠΡΑΣΙΝΟΣ  ΚΑΔΟΣ  (σκουπίδια)
 

Καλώς ήρθες στο σχολείο μας!!!

280065788 676866173396357 3639945728689692218 n

Τα ΒΙΒΛΙΑ ΣΕ ΡΟΔΕΣ είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα που φέρνει μικρές, κινητές, θεματικές και δανειστικές βιβλιοθήκες μέσα στις τάξεις των δημόσιων δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων. Δημιουργήθηκαν το 2012 από τη μη κερδοσκοπική πολιτιστική εταιρεία Η ΠΥΡΝΑ (www.pyrna.gr), με τη συνεργασία του Γραφείου Περιβάλλοντος της Α’ Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αθηνών.

Σκοπός των ΒΙΒΛΙΩΝ ΣΕ ΡΟΔΕΣ είναι  να ενθαρρύνουν τα παιδιά να ξεφυλλίσουν, να ακούσουν ή να διαβάσουν τα βιβλία, να αναγνωρίσουν τις σκέψεις και τα συναισθήματα που τους προκαλούν και να τα μοιραστούν. Τα διαφορετικά βιβλία γύρω από το ίδιο θέμα βοηθούν τα παιδιά να αναπτύξουν κριτική σκέψη ενώ το έργο καταξιωμένων εικονογράφων καλλιεργεί την αισθητική τους. 

Τα βιβλία φθάνουν στο σχολείο μέσα σε μια βαλίτσα με ρόδες και παραμένουν στη σχολική τάξη επί 4 εβδομάδες.

 

Πάσχα στο Νηπιαγωγείο μας (4)

1649343070499
Ήρθε ο Λάζαρος, ήρθαν τα βάγια 
ήρθε η Κυριακή  που τρων΄τα ψάρια.
Σήκω Λάζαρε και μη κοιμάσαι
ήρθε η μάνα σου από την πόλη
σου ΄φερε  χαρτί και κομπολόι
γράψε Θόδωρε, γράψε Δημήτρη
γράψε Λεμονιά και κυπαρίσσι.
Οι κοτούλες σας αυγά γεννούνε
οι φωλίτσες σας δε τα χωρούνε
δώστε  μας και μας να τα χαρούμε
τις κοτούλες σας να ευχηθούμε
Βάγια βάγια το βαγιό
και το κόκκινο τ΄αυγό
και ως την άλλη Κυριακή
τρώνε σουβλιστό αρνί
και κουλούρα μαλακή
Και του χρόνου!!!

2 Απριλίου, παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου.

Το βιβλιαράκι που δώσαμε χθες στα παιδιά θα είναι η αφορμή να γίνει το κάθε παιδί ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ και ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΟΣ για μια μέρα, τιμώντας με αυτό τον τρόπο το παιδικό βιβλίο. Τα παιδιά με την βοήθειά των γονέων θα σκεφτούν μια ιστορία και θα εικονογραφήσουν μόνα τους ( λίγα λόγια-μικρό κείμενο). Το αφήγημά τους θα διαβαστεί μέσα στην τάξη…

277476068 313402794051140 7192284966656454132 n

    

Οι μικροί επιστήμονες (Fibonacci Project) – Περιβαλλοντικό πρόγραμμα -( Παράγοντες ανάπτυξης των φυτών) 3.1

«Το ποτισμένο φυτό και το απότιστο φυτό»

Έχουμε  δύο γλαστράκια με το φυτό που λέγεται μέντα. Θα ποτίζουμε το ένα και το άλλο δε θα το ποτίζουμε για να δούμε τι θα γίνει. Θα παρακολουθήσουμε να δούμε αν θα μεγαλώσουν και τα δύο το ίδιο.

 

 

 

 

 

qΒάλαμε ετικέτες στα γλαστράκια:

Ø Ποτισμένο για τα 2 που θα ποτίζαμε και

Ø Απότιστο για τα 2 που δε θα ποτίζαμε

q Καρφώσαμε ξυλάκια για σουβλάκια σε κάθε γλαστράκι

για να μετράμε το ύψος του φυτού. Σημειώσαμε με

μαρκαδόρο σημαδάκι πάνω στο ξυλάκι και μετά το

μετρήσαμε με ένα καλαμάκι αναψυκτικού. Το κόψαμε

στο ύψος του φυτού και το κολλήσαμε στον πίνακα

καταγραφής της κάθε ομάδας στο τετράγωνο με την

ένδειξη «Αρχή»

Έχει το ίδιο ύψος

με την

προηγούμενη

μέτρηση;

ΑΠ: Όχι είναι λίγο πιο

κοντό.

ΕΡ: Το χρώμα του;

ΑΠ: Είναι πράσινο.

Έχει το ίδιο ύψος με

την προηγούμενη

μέτρηση;

ΑΠ: Όχι είναι λίγο πιο

κοντό.

ΕΡ: Το χρώμα του;

ΑΠ: Είναι διαφορετικό. Έχει

αρχίσει να κιτρινίζει

Έχει το ίδιο ύψος

με την προηγούμενη

μέτρηση;

ΑΠ: Όχι είναι λίγο πιο

κοντό.

ΕΡ: Τι χρώμα έχει;

ΑΠ: Έγινε καφέ και

ξεράθηκε.

Έχει το φυτό σας το

ίδιο ύψος με την

προηγούμενη

εβδομάδα;

ΑΠ: Όχι είναι τόσο δα πιο

ψηλό.

ΕΡ: Έχει το ίδιο χρώμα;

ΑΠ: Ναι. είναι πράσινο.

Τι νομίζετε λοιπόν;

Χρειάζονται τα φυτά

νερό για να

μεγαλώσουν ή όχι;

ΑΠ: Ναι και βέβαια

χρειάζονται νερό

αλλιώς ξεραίνονται και

πεθαίνουν, όπως έγινε

με το απότιστο φυτό.

Τι νομίζετε λοιπόν;

Χρειάζονται τα φυτά

νερό για να

μεγαλώσουν ή όχι;

ΑΠ: Ναι και βέβαια

χρειάζονται νερό

αλλιώς ξεραίνονται και

πεθαίνουν, όπως έγινε

με το απότιστο φυτό.5 1 2 3 4

 Διάκριση των μαθητών του Νηπιαγωγείου Διακοπτού σε Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής από την   Π Α Ι Δ Ι Κ Η  Π Ι Ν Α Κ Ο Θ Η Κ Η  Ε Λ Λ Α Δ Α Σ.

Με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε πως διακρίθηκαν έργα των μαθητών του Νηπιαγωγείου μας  στο Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής για το σχολικό έτος 2021-2022  με τίτλο:

«Γαϊτανάκι ονειρεμένο, μ’ απηλιώτη άνεμο φερμένο, Κλώσε χρώμα να σκορπίζει, μια αγκαλιά για να ανθίζει»

100 Χρόνια Μνήμης της Μικρασιατικής Καταστροφής – 100 Χρόνια Έμπνευσης από το Μεγαλείο του Μικρασιατικού Πολιτισμού
που διοργάνωσε η Παιδική Πινακοθήκη Ελλάδας υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, και είχε ως βασικό στόχο την
δημιουργία έργων τέχνης από παιδιά και εφήβους, αντλώντας έμπνευση από το Μεγαλείο του Μικρασιατικού Πολιτισμού.

Η διάρκεια του προγράμματος ήταν από 10 Οκτωβρίου 2021 έως 20 Μαρτίου 2022, κατά την διάρκεια του οποίου
συγκεντρώθηκαν 3140 έργα με την συμμετοχή δεκάδων σχολείων και πολιτιστικών φορέων.

Η επιτροπή καλλιτεχνικής αξιολόγησης της Παιδικής Πινακοθήκης Ελλάδας, η οποία απαρτίστηκε από 18 εικαστικούς, αφού
βαθμολόγησε τα έργα στα ακόλουθα πεδία: αισθητική, αρμονία, έκφραση, καινοτομία, τεχνική, φαντασία, κατέληξε στα
επικρατέστερα, ανάμεσα στα οποία βρίσκονται και τα έργα των μικρών δημιουργών σας.

Τα  έργα των 11 μικρών μας μαθητών που διακρίθηκαν είναι τα παρακάτω:

277405244 1597514143959467 6481810632311325793 n 277455349 412930633977213 5357598725357792669 n 277541731 1155797105245529 2853621478813924564 n 277541839 2273948509413272 4445125517112501085 n 277542057 393412675594837 922273657419292293 n 277543421 1029733327975217 5032551248015185789 n Inked277405439 1938037269737255 4282989658050592323 n LI Inked277689044 342543394600021 1396246194878822052 n LI InkedInked277514314 1133256200828777 8554360169072054599 n LI

277596162 387915559843881 6534780960578821634 n Inked277409574 429974145598135 2035549228739158553 n LI

 ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!!

3η Θεματική ενότητα: 5ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

Μιλήσαμε για τη Σελήνη (όπως λέγεται το Φεγγάρι αλλιώς) που είναι φυσικός δορυφόρος της Γης,γυρίζοντας γύρω από αυτή, και γνωρίσαμε τις  8 φάσεις. 

Θυμηθήκαμε πως το Φεγγάρι δεν έχει δικό του φως,αλλά φωτίζεται από τον ήλιο.

Αποφασίσαμε να κάνουμε ένα ταξίδι εκεί,φορώντας τις ειδικές στολές μας ξέροντας πως εκεί δεν υπάρχει οξυγόνο.Καθώς επίσης δεν υπάρχει βαρύτητα.

 

Γυρίζοντας στη Γη πάντα στέλνουμε την αγάπη μας ως το φεγγάρι και πάλι πίσω.
277486384 1026362521616556 4703878499506223492 n 2 277425159 1619379701751648 2084548918243311662 n 2

3η Θεματική ενότητα: 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων

                       Οι 4 εποχές του χρόνου.

             Παρακολουθούμε εκπαιδευτικό βίντεο.

Η σχέση των εποχών με την περιστροφή της Γης γύρω από τον ήλιο. Φτιάχνουμε το δέντρο κάθε εποχής.

 

 

Ακούμε στα Αγγλικά το τραγούδι Space (διάστημα) και το δραματοποιούμε.