Φωνούλες πολλές…
Έρχονται τα Χριστούγεννα!!! (1)
Ο Δεκέμβρης είναι ένας μήνας αγαπημένος και πάντα τον καλοδεχόμαστε!!!
Όταν έρχεται η τάξη μας μεταμορφώνεται… Η διάθεσή μας γίνεται γιορτινή γιατί γνωρίζουμε πως Χριστούγεννα πλησιάζουν!!!
Θα μιλήσουμε για τα Χριστούγεννα…
Ο πίνακας αναφοράς γίνεται ένα μεγάλο ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης ως τα Χριστούγεννα!!!
Οι καμινάδες είναι έτοιμες? Κάποιος έρχεται…
Αρχίζει το κρύο…
Χριστούγεννα 2022
Θα ήθελα να ήμουν κηπουρός(3)
Πολιτιστικό πρόγραμμα 2022-2023-Τα έξι καπέλα της σκέψης του De Bono συναντούν τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Χειμώνας 2022!!!
Αριθμός τρία (3)
Η Ελιά στο Νηπιαγωγείο μας!!!
Φτιάχνουμε το δικό μας ψωμί…
Μετά τη σπορά μιλήσαμε για τον κύκλο του ψωμιού και συγκεκριμένα πως από το σιτάρι φτάνουμε και απολαμβάνουμε το ζεστό ψωμάκι στο σπίτι μας!!!
Πως γινόταν παλιά και πως γίνεται σήμερα!!!
Ζυμώσαμε και ψήσαμε ψωμί στο Νηπιαγωγείο μας.

Κόψαμε φετούλες και δοκιμάσαμε με ελαιόλαδο!!!
Το παραμύθι “Το τηγανόψωμο” μας άνοιξε την όρεξη να τηγανίσουμε και τηγανόψωμα.
Η κατασκευή μας θα μας χρειαστεί για το επόμενο ψήσιμο που θα κάνουμε!!!
Το δωράκι μας στο φούρναρη τον κ. για τα υλικά που μας έδωσε!!!
Θα ήθελα να ήμουν κηπουρός(2)
Φωνούλες πολλές…
1η Θεματική ενότητα: 6ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
17 Νοεμβρίου – Επέτειος του Πολυτεχνείου
November
Αριθμός δυο (2)
Αγγλικά 2022-2023
Όργωμα και σπορά στο νηπιαγωγείο μας(1o μέρος)
Το Φθινόπωρο έχουμε πολλές γεωργικές εργασίες. Αφού τελείωσε ο τρύγος σειρά έχει τώρα η σπορά και το όργωμα.
Έτσι ξεκίνησε η συζήτησή μας . Ρωτήσαμε τα παιδιά τι ξέρουν για τη σπορά και το όργωμα. Βρήκαμε ομοιότητες και διαφορές στο πως όργωναν τα παλιά χρόνια και πως οργώνουν τώρα. Φέραμε πολλούς σπόρους μικρούς και μεγάλους. Τους χωρίσαμε σε κατηγορίες, σε σπόρους που φυτεύουμε το φθινόπωρο, σε σπόρους που φυτεύουμε στο χωράφι του γεωργού και σε σπόρους που φυτρώνουν μόνοι τους.
Έτοιμα τα πήλινα γλαστράκια μας για να φυτέψουμε!!!
Μετά από ένα μήνα οι φακές μας μεγάλωσαν!!!
Μήπως φτάσουν ψηλά ως το σύννεφο? εκεί στο κάστρο το παλιό!!!
Έτοιμα τα γλαστράκια να φύγουν για το σπίτι των παιδιών!!!
1η Θεματική ενότητα: 5ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν την πυραμίδα της φυσικής δραστηριότητας.
Ακολουθώντας τη ρουτίνα σκέψης «Βλέπω, σκέφτομαι αναρωτιέμαι» εξερευνούν την πυραμίδα της άσκησης.
Δημιουργείται πίνακας διπλής εισόδου με τα ονόματα όλων και το είδος των κινητικών δραστηριοτήτων στις οποίες συμμετείχαν στο διάστημα μιας εβδομάδας.

Προβολή βίντεο με πληροφορίες για την πυραμίδα φυσικής δραστηριότητας προκειμένου να επιλυθούν απορίες και να ενημερωθούν για τη συχνότητα των δραστηριοτήτων που απεικονίζονται σε αυτήν.
Η ομάδα του υγειινού και του ανθυγειινού.Να δούμε ποιά θα κερδίσει!!!
Αρχάγγελοι Μιχαήλ και Γαβριήλ.
Η Εκκλησία μας στις 8 Νοεμβρίου, γιορτάζει τη Σύναξη των Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ.

Συζήτηση για τους Αρχαγγέλους ,για το ποια ονόματα γιορτάζουν σήμερα, για την γιορτή της πολεμικής αεροπορίας(είδαμε εικόνες αλλά και βίντεο με αεροπλάνα).
Τα αεροπλανάκια μας!!!
Ανάγνωση παραμυθιού: «Ο Δαίδαλος και ο Ίκαρος».
Φωνούλες πολλές…
1η Θεματική ενότητα: 4ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Αριθμός ένα (1)
Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης.
Στις 31 Οκτωβρίου, γιορτάζουμε την παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης. Συζητήσαμε με τα παιδιά για το τι είναι αποταμίευση ( Η συγκέντρωση χρημάτων για ώρα ανάγκης ) , πως γίνεται και πως μας βοηθάει .
Εμπλουτίσαμε το λεξιλόγιο μας με λέξεις όπως : αποταμίευση,κουμπαράς, οικονομία , σπατάλη , κατάθεση , ανάληψη, τράπεζα, κάρτες, κέρματα, χαρτονομίσματα …
Στο Νηπιαγωγείο μας διαβάσαμε και επεξεργαστήκαμε τον γνωστό μύθο του Βασιλιά Μίδα με το χρυσάφι από το παραμύθι του Φίλιππου Μανδηλαρά «Ο βασιλιάς Μίδας».
Τα παιδιά μετά ζωγράφισαν οτι τους έκανε εντύπωση.
Μάθαμε παροιμίες , όπως :
Φασούλι , το φασούλι γεμίζει το σακούλι .
Σταλαγματιά,σταλαγματιά γεμίζει η στάμνα η πλατιά.
Οι σελιδοδείκτες μας έτοιμοι!!!
Μαγισσούλες …για το Happy Halloween…
Θα ήθελα να ήμουν κηπουρός(1)
Θα ήθελα να ήμουν κηπουρός-Περιβαλλοντικό πρόγραμμα 2022-2023
Τα δέντρα του Φθινοπώρου…
1η Θεματική ενότητα: 3ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Φωνούλες πολλές…
Αριθμοί 1-10
Βάζο Καλοσύνης ή κάνε το καλό και ρίξτο στο γυαλό!!!
Η Μηλόπιτά μας!!!
Συμφωνήσαμε να φέρουμε όλοι μήλα στο σχολείο για να φτιάξουμε τη μηλόπιτά μας!!!
Αφού ψήθηκε,την αφήσαμε να κρυώσει και την κόψαμε σε κομμάτια!!!
Τα κομμάτια της μηλόπιτας τα βάλαμε σε ατομικά σακουλάκια αφού τα δέσαμε με κορδονάκι που είχε πάνω τυπωμένα μηλαράκια( είχαμε το τύπωμα με βαμμένα μήλα στο χαρτί) καθώς και τη συνταγή!!!
Μμμ…πεντανόστιμη η μηλόπιτά μας!!!
Εθνικοί Επέτειοι 2022-2023
Τα φρούτα του Φθινοπώρου…
Τα παιδιά έφεραν τα καταπληκτικά φρούτα του Φθινοπώρου στην τάξη μας.
Η τάξη μας γέμισε χρώματα και αρώματα εκείνη τη μέρα .
1η Θεματική ενότητα: 2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων
Έχουμε δώσει πριν αρχίσει το εργαστήριο ένα φύλλο καταγραφής διατροφικών συνηθειών του παιδιού για το χρονικό διάστημα μιας εβδομάδας, που θα συμπληρωθεί με τη βοήθεια των γονέων και θα αξιοποιηθεί στο πλαίσιο των εργαστηρίων.
Μιλάμε για πρώτη φορά για τα σπιτάκια διατροφής.
Να κατανοήσουν την προέλευση των τροφών, την αξία τους και τις επιδράσεις τους στην υγεία.
Διαβάζουμε το βιβλίο…Από που βγαίνει αυτό?
Να κατατάσσουν τα τρόφιμα στις διάφορες ομάδες τροφίμων.
Διαβάζουμε το βιβλίο…
1η Θεματική ενότητα: 1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων (Οι ντετέκτιβ γνωρίζονται και προετοιμάζονται)
Eνημερώνω τα παιδιά ότι στο e-mail του σχολείου ήρθε ένα μήνυμα από το ντετέκτιβ Βανς, ο οποίος ζητάει τη βοήθειά τους στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει.
Για να τον βοηθήσουν θα γίνουν ντετέκτιβ και θα αναζητήσουν στοιχεία. Για κάθε αποστολή/γρίφο που επιλύουν θα κερδίζουν ένα γράμμα, προκειμένου να ανακαλύψουν τι προσφέρουν η διατροφή και άσκηση στον άνθρωπο (ΥΓΕΙΑ)
Ας γνωριστούμε: Περπατήματα των ντετέκτιβ
Περπατάμε αργά, είμαστε κουρασμένοι από την αναζήτηση στοιχείων, έχουμε φάει καλό πρωινό, περπατάμε με μικρά και γρήγορα βήματα, είμαστε νηστικοί, περπατάμε με γυρτούς ώμους σαν άρρωστοι κλπ.Στην παρεούλα γίνεται συζήτηση ότι η σωστή διατροφή παρέχει «καύσιμα», για να λειτουργήσουμε.
Αποκρυπτογράφηση στοιχείων «Μάντεψε το αγαπημένο μου
φρούτο»
Κάθε ομάδα επιλέγει ένα φρούτο, για να το περιγράψει στις υπόλοιπες. Κάθε ομάδα δίνει το πρώτο στοιχείο για το φρούτο που επέλεξε είναι στρογγυλό, και οι υπόλοιπες προσπαθούν να μαντέψουν.
Προτείνω λύσεις στο πρόβλημα του Ντετέκτιβ Βανς
Φτιάχνω το μεγεθυντικό φακό του ντεντέκτιβ για να βρω λύσεις.
Το πιάτο της διατροφής μου
Ζωγραφίζουμε σε φύλλο εργασίας τις τροφές που τρώνε το μεσημέρι.











































































































