“Εφηβικές προκλήσεις και καθημερινότητα”

Στη διαδρομή της εφηβικής ηλικίας υπάρχει πληθώρα αλλαγών όσον αφορά τις υποχρεώσεις του/της εφήβου, τις συνήθειες και τις απαιτήσεις του/της. Η εφηβεία είναι μια περίοδος γεμάτη προκλήσεις, είναι μια φάση που χαρακτηρίζεται από μια σειρά συμπεριφορικών και συναισθηματικών αλλαγών.

Ο έφηβος καλείται να ανεξαρτητοποιηθεί, να χειριστεί τις αναπάντεχες εναλλαγές της διάθεσής του, να κατανείμει το χρόνο του κατά τρόπο λειτουργικό αλλά και να καθορίσει τα πρώτα του προ-επαγγελματικά βήματα. Η εφηβεία μπορεί να είναι μια περίοδος με πολλές προκλήσεις, είναι όμως ταυτόχρονα μια ευκαιρία για να δημιουργήσει ο γονιός με το παιδί μια ώριμη πια σχέση. Είναι μια ευκαιρία για να δημιουργηθούν οι κατάλληλες συνθήκες και προοπτικές για την ενήλικη ζωή.

Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση-βιωματικές δράσεις  που πραγματοποίησαν από το Κέντρο Υγείας οι κοινωνικοί λειτουργοί κα Δήμητρα Γεωργοπούλου και κα Κατερίνα Ρέκκα στους μαθητές-τριες της Β΄ τάξεως του σχολείου μας στο πλαίσιο των δράσεων για τον άξονα αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας 3 (Σχέσεις μεταξύ μαθητών).

1a 1b1c1d

Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) σχολών, τμημάτων ή εισαγωγικών κατευθύνσεων, καθώς και Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) ειδικών μαθημάτων, μουσικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών πανελλαδικών εξετάσεων 2026

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι υπεγράφη και αποστέλλεται προς δημοσίευση στο Εθνικό Τυπογραφείο η Φ.253/160742/A5/10-12-2025 Υπουργική Απόφαση, στην οποία έχουν συγκεντρωθεί οι Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) Σχολών, Τμημάτων ή Εισαγωγικών Κατευθύνσεων, καθώς και οι Συντελεστές Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) ειδικών μαθημάτων, μουσικών μαθημάτων και πρακτικών δοκιμασιών, τόσο αυτών που ορίστηκαν αρχικά όσο και αυτών που έχουν τροποποιηθεί κατόπιν πρότασης των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων και των Συναρμόδιων Υπουργείων, για την συμμετοχή των υποψηφίων  στις Πανελλαδικές εξετάσεις  έτους 2026 και εφεξής,  για εισαγωγή στα Α.Ε.Ι., στις Α.Ε.Α., στις σχολές των Α.Σ.Ε.Ι. και Α.Σ.Σ.Υ., στη Σ.Σ.Α.Σ., στις σχολές της Αστυνομικής και Πυροσβεστικής Ακαδημίας, στις Α.Ε.Ν., στις σχολές Δοκίμων Σημαιοφόρων Λιμενικού Σώματος και Λιμενοφυλάκων και στις Α.Σ.Τ.Ε.

Δείτε την απόφαση:  2025_12_10_160742_ΥΑ_Τροποποίηση-Εκ_νέου_συγκέντρωση_Συντελεστών_ΕΒΕ_2026

Δράση με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Με αφορμή την 3η Δεκεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, και με σκοπό την ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητάς μας, αλλά και ευρύτερα της κοινωνίας επί ζητημάτων
ισότιμης πρόσβασης των ατόμων με αναπηρία στην εκπαίδευση, παρακολουθήσαμε το ντοκιμαντέρ του Δημήτρη Γιατζουζάκη «Τα Όρια Μας», με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Χατζήμπεη, τριαθλητή με αναπηρία. Οι μαθητές-τριές μας είχαν τη δυνατότητα να συζητήσουν με τον κο Χατζήμπεη και να του υποβάλλουν τα ερωτήματά τους. Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία η οποία ενεφύσησε σε μικρούς και μεγάλους -εκτός από την έννοια της διαφορετικότητας- τις αξίες της οικογένειας, της φιλίας, της καταλυτικής επίδρασης του αθλητισμού και της προσπάθειας.

IMG 9897 1 1

 

 

Μπορείτε να δείτε το τρέιλερ της ταινίας από την ΕΡΤ: ΤΑ ΟΡΙΑ ΜΑΣ trailer ταινίας στην ΕΡΤ

“Αυτοεκτίμηση και Εικόνα του εαυτού”

Πόσο καλά γνωρίζεις τον εαυτό σου; Ποια τα όριά μας; Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την εικόνα που έχουμε δημιουργήσει για τον εαυτό μας; Επηρεάζει η αυτοεκτίμηση τη συμπεριφορά μου ή τη σχολική μου επίδοση; Αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα σχετικά με τον εαυτό μας και την αυτοεκτίμησή μας, έλαβαν απάντηση κατά τη διάρκεια των βιωματικών δράσεων-ενημέρωσης που πραγματοποίησαν από το Κέντρο Υγείας οι κοινωνικοί λειτουργοί κα Δήμητρα Γεωργοπούλου και κα Κατερίνα Ρέκκα στους μαθητές-τριες της Α΄ τάξεως στο πλαίσιο των δράσεων για τους άξονες αυτοαξιολόγησης σχολικής μονάδας 3 (Σχέσεις μεταξύ μαθητών) και 7 (Σχολείο ανοικτό στην κοινότητα).  Ευχαριστούμε πολύ τις αγαπητές κυρίες την άμεση ανταπόκριση καθώς και για τον κόπο τους.

a3a2 a1

Γενικές οδηγίες για την εξέταση των υποψηφίων στο Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2026

Διαβάστε προσεκτικά το παρακάτω έγγραφο:

ΓΡΑΜΜΙΚΟ_ΚΑΙ_ΕΛΕΥΘΕΡΟ_ΣΧΕΔΙΟ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2026

Από την ενημέρωση των μαθητών-τριων της Γ΄ τάξεως

Στις 28/11/2025 στο πλαίσιο της Εσωτερικής Αξιολόγησης  Σχολικής Μονάδας (άξονας 7-Σχολείο ανοικτό στην κοινότητα), μετά από πρόσκληση μας, επισκέφθηκε το σχολείο μας η Κοινωνική Λειτουργός του Κ.Υ.Κ. Αχαΐας κα Δήμητρα Γεωργοπούλου, η οποία ενημέρωσε τους μαθητές/- τριες της Γ Τάξης του Λυκείου μας για τη διαχείριση του άγχους, την επιτυχία ή αποτυχία, ενόψει των Πανελληνίων Εξετάσεων. Ακολούθησε βιωματική άσκηση και συζήτηση στη διάρκεια της οποίας οι μαθητές /-τριες έθεσαν τους προβληματισμούς τους. Ευχαριστούμε θερμά την Κα Γεωργοπούλου για την άμεση ανταπόκρισή της.

g3 g2 g1g5