kantonopou’s blog

ΘΕΟΛΟΓΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

Διάφορες ερωτήσεις των Νεοπαγανιστών αναφορικά με την Καινή Διαθήκη και σχετικά με τον Ιησού. (16)

Συγγραφέας: kantonopou στις 19 Νοεμβρίου, 2008

ΕΡΩΤΗΣΗ: «Έπρεπε να πλαστεί μια άλλη παράδοση που να παρουσιάζει τη θεϊκή καταγωγή του Ιησού σαν υπερφυσικό φαινόμενο. Η παράδοση αυτή είναι διατυπωμένη στο Ευαγγέλιο του Ιωάννη. Από την αιτία αυτή το τέταρτο Ευαγγέλιο αγνοεί ολότελα τη δαβιδική καταγωγή του Ιησού καθώς και την παρθενογένεσή του και αρχίζει ιστορώντας πως στην αρχή ήταν ο Λόγος και ο Λόγος ήταν κι αυτός Θεός, κι αφού ενσαρκώθηκε στο πρόσωπο του Ιησού κατέβηκε ανάμεσά μας. Ύστερα ιστορεί τη δράση του Ιησού χωρίς να αναφέρει τίποτα για την παιδική του ηλικία. (…) Σβήστηκε η αρχή του πρωταρχικού Ευαγγελίου και σύμφωνα με τις αρχές της φιλωνικής φιλοσοφίας ταυτίστηκε ο Ιησούς με το Λόγο» (Γ. Κορδάτου, Ιησούς Χριστός και Χριστιανισμός, εκδ. Μπουκουμάνης, τ. β?, σ. 19).

  

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: υποθέσεις επί υποθέσεων. Η αλήθεια είναι εδώ απλή: το κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο ήταν το τελευταίο που γράφτηκε. Πριν από αυτό υπήρχαν άλλα που εξιστορούσαν την καταγωγή του Ιησού. Αυτά σιγά-σιγά γίνονταν γνωστά. Δεν ήταν ανάγκη να επαναληφθούν. Γι? αυτό το Ευαγγέλιο δεν είναι πλέον «Βίβλος του Ιησού Χριστού» αλλά «Λόγοι του Ιησού Χριστού». Τα διασωζόμενα παπύρινα αντίγραφα επιβεβαιώνουν ότι δεν συνέβη καμμία πλαστογράφηση. Όσο για τα περί φιλωνικής φιλοσοφίας, είναι γνωστό ότι η λέξη «λόγος» υπάρχει στην μετάφραση των Ο? και δρα ως Θεός. Κι επίσης είναι γνωστό ότι εξαρχής αποδεικνύεται, στη Γένεση, τριαδικότητα εντός του ενός Θεού.

 Πηγή :http://www.ierosolymitissa.org/arxaiopliksia.htm

Αφήστε μια απάντηση