ΤΟ ΝΕΡΟ ΩΣ ΦΥΣΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ, Ο ΠΟΤΑΜΟΣ ΜΑΣ Ο ΣΕΛΙΝΟΥΝΤΑΣ

Στα πλαίσια των δεξιοτήτων οι μαθητές της Δ΄ τάξης κατά το σχολικό έτος 2021-22 ασχολήθηκαν με το νερό ως φυσική κληρονομιά και γνώρισαν το ποτάμι της περιοχήςτον Σελινούντα.

Μέσα από το μαγικό ταξίδι του ποταμού αναζητήσαμε τη σημασία του νερού στη ζωή μαςμπόρεσαν να μάθουν τη σημασία της φυσικής κληρονομιάς μας για τη ζωή γνώρισαν το ποτάμι μας , τον Σελινούνταονειρευτήκαν την αλλαγή, ανέλαβαν δράση..
Τα παιδιά αναγνωρίζουν ως λύσεις του περιβαλλοντικού και κοινωνικού προβλήματος:

  • την Σωστή Διαχείριση,
  • Την Προστασία του περιβάλλοντος,
  • Σημασία της Βιοποικιλότητας,
  • Ενημερώνονται και ευαισθητοποιούνται σχετικά με τη βιώσιμη ανάπτυξη και έναν τρόπο ζωής σε αρμονία με τη φύση.                                                                                                                                                                              Επιπλέον
    • Γνώρισαν τα είδη και την χρήση του νερού,
    • Αναζήτησαν πληροφορίες για τον τρόπο που φτάνει το νερό στο σπίτι μας (πηγές, υδραγωγείο κ.λπ.),
    • Εντόπισαν προβλήματα που σχετίζονται με το νερό (λειψυδρία-ρύπανση-διαχείριση-κατανάλωση)
    • Αναζήτησαν λύσεις με την ενεργό συμμετοχή σε θέματα προστασίας και διατήρησης του περιβάλλοντος
    • Ευαισθητοποιήθηκαν οι μαθητές/τριες στην προστασία της Φυσικής κληρονομιάς μας και ανέπτυξαν οικολογική συνείδηση.                                                                                                                                                         Ενδεικτικές δραστηριότητες:

Δημιουργία ερωτηματολογίου για την πρώτη επαφή των μαθητών με το θέμα

Αποτελέσματα

123 124 125 

Το φυλλάδιό μας για την εξοικονόμηση του νερού:

126 127

Ένα διαφορετικό μάθημα για τους μαθητές στις εκβολές του Σελινούντα

130

Συνέντευξη με κατοίκους της περιοχής για τον ποταμό μας….

131

Δημιουργία επιστολών:

  • στον υπεύθυνο του Αρδευτικού Οργανισμού Σελινούντα
  • στον περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδος κ. Φαρμάκη
  • καθώς και στην υπεύθυνη του τμήματος διαχείρισης υδάτων Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας κα. Πυργάκη.

132

Διαδικτυακή συνάντηση με τον Υπεύθυνο κ. Γ. Μεϊντανά του Αρδευτικού Οργανισμού Σελινούντα.

134

Δημιουργία video για τον ποταμό μας

Εμπνευστήκαμε και γράψαμε ένα ποίημα το οποίο στη συνέχεια έγινε τραγούδι. Το τραγούδι μαςτο οποίο μελοποιήσαμε με την βοήθεια της καθηγήτριας της μουσικής του σχολείου μας κυρίας Τερέζας Μπονέλη.

Δημιουργήσαμε ένα παιχνίδι για επανάληψη βασικών γνώσεων:

 

Αφήστε μια απάντηση