Επίσκεψη των μαθητών της Δ΄ και ΣΤ΄ τάξης στην έκθεση φωτογραφίας «Οι Ρίζες μας»

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ και ΣΤ΄ τάξης είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν στις 31 Οκτωβρίου την έκθεση φωτογραφίας «Οι Ρίζες μας», που διοργάνωσε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Αίολος Βαλιμιτίκων.

Μέσα από τις φωτογραφίες, τα παιδιά γνώρισαν στιγμές από την ιστορία, τις παραδόσεις και την καθημερινή ζωή των προηγούμενων γενεών του τόπου μας.

Η έκθεση αποτέλεσε ένα όμορφο ταξίδι στο παρελθόν, δίνοντας την ευκαιρία στους μαθητές να συνδεθούν με την πολιτιστική τους κληρονομιά και να κατανοήσουν καλύτερα τις ρίζες τους.

Η επίσκεψη προκάλεσε το ενδιαφέρον και τον ενθουσιασμό των παιδιών, τα οποία παρατήρησαν με προσοχή τα εκθέματα, συζήτησαν για τις αλλαγές που έχουν γίνει με την πάροδο του χρόνου και μοιράστηκαν τις σκέψεις και τις εντυπώσεις τους.

Ευχαριστούμε θερμά τον Πολιτιστικό Σύλλογο Αίολο Βαλιμιτίκων για την πρωτοβουλία και τη φιλοξενία, καθώς και για τη σημαντική συμβολή του στη διατήρηση και ανάδειξη της τοπικής μας ιστορίας και παράδοσης.

2d30bea4 926d 4813 aa42 7eb65d551809 8513982c efba 40a5 ae90 9897146fab2e dd65d6c4 3f3c 4ef3 a10c e248fda612cc

Αφήστε μια απάντηση