Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων της Δ τάξης με θέμα τη σωστή διατροφή, τα παιδιά με τη δασκάλα τους υλοποίησαν μια σειρά δράσεων που περιλάμβαναν παιχνίδια, κατασκευές καθώς και προετοιμασία και κατανάλωση τροφών στο σχολείο.
Η «φρουτοτυφλόμυγα», μια παραλλαγή του γνωστού παιχνιδιού αναγνώρισης προσώπων, ήταν ένα παιχνίδι αναγνώρισης φρούτων με βάση την αφή ή τη μυρωδιά.
Μια άλλη ημέρα, τα παιδιά έφεραν στην αίθουσα κατάλληλα υλικά (φρούτα, δημητριακά, ψωμί, αυγά, γάλα κ.λπ.) με βάση τα οποία προετοίμασαν και κατανάλωσαν ένα υγιεινό πρωινό στην τάξη.
Τέλος, όλα μαζί ζύμωσαν, έπλασαν, και με τη βοήθεια της υπεύθυνης του κυλικείου, έψησαν κριτσίνια λαδιού, τα οποία στη συνέχεια κατανάλωσαν τα ίδια, αναδεικνύοντας το βίωμα ως κυρίαρχο στοιχείο αυτού του εργαστηρίου δεξιοτήτων.