“ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ”

Στο πλαίσιο υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης της σχολικής μονάδας με τίτλο: «Η εισαγωγή της Εκπ/κής Ρομποτικής στο Νηπιαγωγείο, ως μέσο εμπλοκής των μαθητών/τριών με την Εκπ/ση STEAM – Μαθαίνουμε με τη Ρομποτική», συντάξαμε ερωτηματολόγια με στόχο τη διερεύνηση των πρότερων γνώσεων και εμπειριών των μαθητών/τριών. Οι μαθητές κατά τη διαδικασία της συνέντευξης έδωσαν τις απαντήσεις τους και ακολούθησε η εξαγωγή των αποτελεσμάτων των απαντήσεων.  

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ – Φόρμες Google

Τα γραφήματα του Α1 Τμήματος:

ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ 4

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΡΟΜΠΟΤ

ΔΕΙ ΡΟΜΠΟΤ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ 2

ΕΣΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΣ ΕΝΑ ΡΟΜΠΟΤ ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ 2

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΡΟΜΠΟΤ 10

ΡΟΜΠΟΤ ΜΟΡΕΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΛΥΠΗΜΕΝΟ

ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ 5

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΡΟΜΠΟΤ 1

ΡΟΜΠΟΤ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ

Τα γραφήματα του Α2 Τμήματος:

είναι Ρομπότ 1

Ρομπότ μπορεί να αισθανθεί χαρούμενο λυπημένο

μπορεί να κάνει ένα Ρομπότ

μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους

οι άνθρωποι κατασκευάζουν Ρομπότ

εσύ κατασκεύαζες ένα Ρομπότ τι θα προγραμμάτιζες να κάνει

Ρομπότ σκέφτονται

μπορεί να έχει Ρομπότ

δει Ρομπότ Αν ναι που έχετε δει