“Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία”

Η Παγκόσμια Ημέρα των Ηλικιωμένων, γνωστή και ως «Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία» εορτάζεται κάθε χρόνο την 1η Οκτωβρίου. Υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1990, για να αποτίσει τον οφειλόμενο φόρο τιμής στους ηλικιωμένους, αλλά και να επισημάνει τα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν.
Πηγή: https://www.sansimera.gr/worldays/56#goog_rewarded

Στα πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με τίτλο «Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!» προβάλλαμε στην τάξη το διαδραστικό ψηφιακό παραμύθι «Η μονα-δική μου οικογένεια» της Ι. Μανάφη και συζητήσαμε για την εκτεταμένη οικογένεια. Στη συνέχεια ρωτήθηκαν για το αγαπημένο γλυκό που παρασκευάζουν με τη γιαγιά. Η πλειοψηφία των παιδιών απάντησε το κέικ. Αποφασίσαμε να προσκαλέσουμε τη γιαγιά μιας μαθήτριάς μας, την κ. Γιώτα (πρώην συνάδελφος) και να παρασκευάσουμε τα αγαπημένα μας μικρά κέικ.

IMG 20241004 103654

IMG 20241004 103727

IMG 20241004 103827

IMG 20241004 103734

IMG 20241004 104100

IMG 20241004 104145

IMG 20241004 104213

IMG 20241004 104316

IMG 20241004 104332

IMG 20241004 104839

IMG 20241004 104910

IMG 20241004 104947

IMG 20241004 105028

IMG 20241004 105144

IMG 20241004 105339

IMG 20241004 105353

IMG 20241004 105358

IMG 20241004 105524

IMG 20241004 105528

IMG 20241004 105645

IMG 20241004 105837

IMG 20241004 111637

 

“11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024”

Η  11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024 εορτάσθηκε σήμερα, Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024, στο πλαίσιο εναρμόνισής της με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.

Στα πλαίσια της 11ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2024,την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024 σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε στο Νηπιαγωγείο μας αθλητικές δραστηριότητες και ομαδικά παιχνίδια. Συζητήσαμε για τον αθλητισμό, τους Ολυμπιακούς Αγώνες, τα αθλήματα που γνωρίζουμε και τα οφέλη που έχει ο αθλητισμός. Με κοινό σύνθημα: «Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή» υλοποιήθηκαν αθλητικές δραστηριότητες, προκειμένου να αναδειχθούν τα οφέλη και η σημασία της φυσικής δραστηριότητας, της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού για την υγεία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

1727353676283

1727353703266

1727353720233

1727353736912

1727353783931

ΑΡΣΗ ΒΑΡΩΝ

1727353808955

1727353826323

1727353864850

1727353887989

1727353904534

1727353918853

1727353934295

1727353968273

1727353983150

ΔΡΟΜΟΣ ΜΕΤ’ ΕΜΠΟΔΙΩΝ

1727354002282

1727354035107

1727354050106

1727354066800

1727354102357

BOWLING

1727354158110

ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ

1727452012629

1727452030692

1727452090554

1727452106043

1727452125091

1727452139128

1727452223498

1727452242446

ΣΦΑΙΡΟΒΟΛΙΑ

1727452257552

1727452295537

1727452309059

1727452278362

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ (ΤΟ ΜΑΝΤΗΛΑΚΙ)

1727964880231

“ΚΑΝΟΝΕΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ”

Τις προηγούμενες ημέρες συναποφασίσαμε με τα παιδιά τους κανόνες θετικής συμπεριφοράς στην τάξη μας, τους ζωγραφίσαμε και τους αναρτήσαμε  στον πίνακα.

1727258974772

Παρακολουθήσαμε το παραμύθι “Το Τζάτζαλο” και στη συνέχεια ζωγραφίσαμε το δικό μας Τζάτζαλο.

20240923125535781 page 0001

20240923125559156 page 0001

20240923125619522 page 0001

20240923125642898 page 0001

20240923125700420 page 0001

“ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΕΡΓΟΥ”



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

“ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ’

Την Παρασκευή πραγματοποιήσαμε τη γιορτή λήξης σχ. έτους στην αυλή του σχολείου μας, παρουσία γονέων. Οι μαθητές/τριες παρουσίασαν παιχνίδια συνεργασίας και ανταγωνισμού, παρέλαβαν τα ενθύμιά τους και τα δωράκια τους που προσέφερε ο Σύλλογος Γονέων /Κηδεμόνων και ευχήθηκαν “Καλό Καλοκαίρι”. Επίσης αποχαιρέτησαν τους συμμαθητές τους που θα φοιτήσουν στο Δημοτικό Σχολείο. 

1718380289338

1718380319331

1718380329250

1718380336956

1718380347956

1718380357285

1718380364417

1718380371228

1718380378450

1718380403129

1718380412102

1718380427853

1718449879563

1718449895036

1718449904592

1718449925147

1718449936109

 

1718449948172

1718449958352

1718449971720

“ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ”

watercolor 4120925 1280

“Η ΠΑΡΑΜΥΘΩΝΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ!”

Σήμερα παρακολουθήσαμε μια αφηγηματική διαδραστική παράσταση στο Νηπ/γείο μας, με μουσική, τραγούδι και παραμύθια για το καλοκαίρι και τη θάλασσα: “Θαλασσινό ταξιδάκι με τη Φάλαινα και το σαλιγκαράκι”

Πριν την παράσταση απολαύσαμε στην αυλή μας τα παγωτάκια που παρασκευάσαμε χθες.

1718277316871

1718277332257

1718277340852

1718277348202

1718277403336

1718277423448

 

 

 

 

 

“Πρόγραμμα eTwinning”

4

Κατά το σχ. έτος 2023-2024 σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε σε συνεργασία με άλλες σχ. μονάδες (Ελλάδα) πρόγραμμα eTwinning με τίτλο :” Μεσόγειο τη λένε … και εκπέμπει SOS”

Η Μεσόγειος είναι το κοινό μας σπίτι. Είναι η Ιστορία μας, ο πολιτισμός μας και η ταυτότητά μας. Η μεγάλη ποικιλία μοναδικών θαλάσσιων ειδών που φιλοξενεί, την καθιστά μία από τις πιο σημαντικές οικολογικά περιοχές του πλανήτη. Η κλιματική αλλαγή, η πλαστική και χημική ρύπανση, η υπεραλίευση επηρεάζουν με άμεσο τρόπο την κοινή μας θάλασσα. Οι επιπτώσεις της ρύπανσης από πλαστικά στη Μεσόγειο γίνονται αισθητές σε παγκόσμια κλίμακα, προκαλώντας σοβαρά προβλήματα τόσο στο περιβάλλον, όσο και στην υγεία των ανθρώπων. Η ανάγκη για άμεση και συντονισμένη δράση είναι σήμερα πιο αναγκαία από ποτέ. Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να συνυπάρξουμε αρμονικά με τη φύση και να εξασφαλίσουμε ευημερία, υγεία και ασφάλεια για όλους. Προστατεύοντας τη Μεσόγειο, προστατεύουμε εμάς τους ίδιους αλλά και τα μοναδικά θαλάσσια είδη που φιλοξενεί, όπως οι φάλαινες, οι μεσογειακές φώκιες και τα δελφίνια. Ένα ταξίδι στη Μεσόγειο, τη δική μας θάλασσα, που χρειάζεται την προστασία και την φροντίδα όλων μας

ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ:

  • Οι μαθητές των σχολείων που συμμετέχουν καλούνται να γνωριστούν, να ανταλλάξουν πληροφορίες, να αναδείξουν το πρόβλημα της ρύπανσης της Μεσογείου θάλασσας και να χαράξουν μια κοινή γραμμή για την προστασία του φυσικού πλούτου της Μεσογείου.
  • Συλλογή υλικού, συζήτηση και παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας κάθε ομάδας.                   
  • Οι μαθητές/τριες θα συνεργάζονται, θα παρατηρούν, θα συλλέγουν και θα καταγράφουν πληροφορίες.
  • Θα αναδείξουν το πρόβλημα και θα προτείνουν λύσεις με ευφάνταστο και δημιουργικό τρόπο και θα αποκτήσουν κριτική σκέψη.

ΣΤΟΧΟΙ:

Σκοπός του προγράμματος είναι οι μαθητές/τριες να γνωρίσουν τα ιδιαίτερα φυσικά και ανθρωπογενή χαρακτηριστικά της Μεσογείου, να είναι σε θέση να συνδέουν τη γεωγραφική θέση της Μεσογείου με την ιστορική και πολιτισμική της σημασία και να ενεργοποιηθούν περαιτέρω πάνω στο ζήτημα της θαλάσσιας ρύπανσης.

  • Η ενσωμάτωση των Νέων Τεχνολογιών στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου, ώστε να προωθήσουμε τη συνεργατική μάθηση.
  • Να ενισχυθεί η γνώση της εκπαιδευτικής κοινότητας.
  • Να αντιληφθούν οι μαθητές/τριες την αμφίδρομη σχέση του φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος (ανθρώπινες δραστηριότητες που σχετίζονται με τη Μεσόγειο θάλασσα).
  • Να ανακαλύψουν τις κυριότερες πηγές ρύπανσης της Μεσογείου και ποια προβλήματα δημιουργούν;
  • Να κατανοήσουν την αξία της θάλασσας και να διαμορφώσουν σωστές στάσεις και συμπεριφορές για την προστασία της από την ρύπανση.
  • Να ευαισθητοποιηθούν για τους θαλάσσιους οργανισμούς που απειλούνται με εξαφάνιση.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:

Οι σχολικές  μονάδα θα επιλέξουν και θα προσεγγίσουν τα παρακάτω επιμέρους θέματα:

  • Θαλάσσιο οικοσύστημα
  • Προσφορές της θάλασσας (τροφή, εργασία, ρυθμιστής του κλίματος, ψυχαγωγία)
  • Ρύπανση της θάλασσας (βιομηχανική, οικιστική, αγροτική, μεταφορές)
  • Η Μεσόγειος (περιβάλλον, ιστορία, πολιτισμός)
  • Επαγγέλματα της θάλασσας

Ο συνεργατικός πίνακας (Padlet) που δημιουργήσαμε με τις δραστηριότητες των σχ. μονάδων: 

Μετάβαση στο padlet.com