
Θεματική ενότητα : Φροντίζω το περιβάλλον
Οικολογία παγκόσμια και τοπική φυσική κληρονομιά
Τίτλος : “Για αρχή το έδαφος”
Δεξιότητες Ακρόασης και Παρατήρησης Να κατανοήσουν γεωφυσικά φαινόμενα, να γνωρίσουν την εξέλιξη διαφόρων οργανισμών, να καταλήγουν σε συμπεράσματα και να συγκρίνουν τη σημερινή μορφή της γης σε σχέση με το παρελθόν, να αντιληφθούν το νερό σαν φυσικό φίλτρο νερού, να γνωρίσουν την έννοια της βιοποικιλότητας, να γνωρίσουν τις έννοιες της ρύπανσης και της διάβρωσης του εδάφους.
Δεξιότητες Συνεργασίας Να ενδυναμωθούν τα παιδιά ως ομάδα και να συνδυάσουν τη μάθηση με τη δράση, καλύπτοντας στόχους συναισθηματικούς και κοινωνικούς.
Δεξιότητες Κριτικής Σκέψης Να οικοδομήσουν συλλογισμούς μέσα από προσεκτική παρατήρηση ,να παρατηρούν , να περιγράφουν , να συγκρίνουν πληροφορίες, να αναγνωρίσουν την αλληλεπίδραση του περιβάλλοντος με την ανθρώπινη δραστηριότητα.
Δεξιότητες Δημιουργικότητας Να αναζητούν νέες προσεγγίσεις , να δημιουργήσουν έργα με διάφορα υλικά,
Τα παιδιά παρακολούθησαν βίντεο σχετικά με τη δημιουργία της γης


Ζωγράφισαν ότι τους έκανε εντύπωση από τη δημιουργία τη γης.


Παρατηρήσαμε το έδαφος , μαζέψαμε χώμα είδαμε από ποια στοιχεία αποτελείται και τ ζωγραφίσαμε



Μάθαμε πώς αναπτύσσεται ένα φυτό και τί χρειάζεται για να μεγαλώσει


Γνωρίσαμε τα είδη των εδαφών ( αργιλώδες , αμμώδες , ιλυώδες ). Τα παιδιά του 4ου τμήματος μας παρουσίασαν τη μακέτα που κατασκεύασαν σχετικά με τη λιμνοθάλασσα του Καλοχωρίου. Γνωρίσαμε τους οργανισμούς και τα ζώα που ζουν εκεί καθώς και από τί κινδυνεύουν.


Παρατηρήσαμε εικόνες από μολυσμένο περιβάλλον και κατανοήσαμε ότι ευθύνονται οι άνθρωποι για αυτή την κατάσταση.





Έτσι λοιπόν συνειδητοποιήσαμε ότι όλοι μας έχουμε ενεργό ρόλο και πρέπει να αναλάβουμε δράση, κάνοντας τα παρακάτω

