Εργαστήρια δεξιοτήτων – Αξίες ζωής στην εκπαίδευση

archeio lhpshs 1

                          Εργαστήριο δεξιοτήτων<Αξίες ζωής στην εκπαίδευση>

Θεματική Ενότητα: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ-Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη.

Από το εργαστήρι δεξιοτήτων με θεματική <Ενδιαφέρομαι και ενεργώ-Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη> ,επιλέξαμε να ασχοληθούμε με το διεθνές πρόγραμμα    <Αξίες ζωής στην εκπαίδευση>.Το πρόγραμμα αυτό προέκυψε από την ανάγκη να μειωθεί    η αρνητική επίδραση στα παιδιά από την αυξανόμενη βία ,τα κοινωνικά προβλήματα, και την έλλειψη σεβασμού προς τους άλλους.

Σκοπός του εργαστηρίου ήταν η καλλιέργεια συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των παιδιών, η κατανόηση από τα παιδιά εννοιών που συνδέονται με τις ανθρώπινες αξίες, και η έμπρακτη υιοθέτηση στάσεων που αναπτύσσουν και εξελίσσουν τις έννοιες αυτές ως τρόπο ζωής και καθημερινής συμπεριφοράς.

Μέσα από δραστηριότητες, ιστορίες, συζητήσεις, βιωματικά παιχνίδια ρόλων ,εργασίες και κατασκευές ,τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με αξίες όπως:  ΣυνεργασίαΑγάπηΦιλία  Ειρήνη -Επίλυση συγκρούσεων     Ευγένεια-Καλοσύνη ,     Ενσυναίσθηση-Αποδοχή της διαφορετικότητας.

Αρχή σχολικής χρονιάς και ξεκινήσαμε με δραστηριότητες Συνεργασίας.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

Βρήκαμε το ζευγαράκι μας  αφού ενώσαμε τα κομμάτια από τις καρδιές μας ,και στην συνέχεια ενώσαμε διάφορα μέλη του σώματος μας, παρουσιάσαμε τον φίλο μας, και ζωγραφίσαμε μαζί του.

1763839816543 1 1763839816554 1

1763839816417 1

1763839816499 1 1763839816512 1

1763839816482 1

 

 

 

Παρακολουθήσαμε το animation<the power of teamwork>,το οποίο παρουσιάζει πέντε διαφορετικές ιστορίες για την δύναμη της ομαδικής εργασίας και παίξαμε ψηφιακό παιχνίδι.

Διαβάσαμε το παραμύθι<Του σκοινιού τα μανταλάκια> του Αντώνη Παπαθεοδούλου,το είδαμε και σε βίντεο.   Συζητήσαμε για την αξία της ομαδικότητας, πόσα πράγματα μπορεί να καταφέρει ο άνθρωπος όταν δουλεύει ομαδικά, σε σύγκριση με το πόσα μπορεί να πετύχει μόνος του,

1763841167472 1

Αφού παρακολουθήσαμε το παραπάνω βίντεο, παίξαμε σε ομάδες κι ατομικά παιχνίδια οπτικοκινητικού συντονισμού. Ποια ομάδα θα απλώσει πρώτη τα μανταλάκια της κι σε σειρά κάθε ένας με μόνο δύο δαχτυλάκα να το κρεμάσει στην απλώστρα.

1764252607091 1764252607130

Στη συνέχεια  δοκιμάσαμε στην πράξη. Πρώτα ο καθένας ξεχωριστά και μετά με την ομάδα του να μεταφέρουν ένα παγκάκι, ένα τραπέζι, η ένα κουτί παιχνιδιών .

1763839816469 1  1763839816454 2

1763839816389 1 1763839816399

Παίξαμε παιχνίδια ταχύτητας με μανταλάκια, και μέσα από ψυχοκινητικές δραστηριότητες και ομαδικά παιχνίδια, ανακαλύψαμε την σημασία της συνεργασίας.

1763839816441 2 1763839816431 2

1763839816408 1

Κάναμε και ένα φύλλο εργασίας ,όπου τα παιδιά ζωγράφισαν τα μανταλάκια δίνοντας τα χαρακτηριστικά των φίλων τους. Στην συνέχεια ζωγράφισαν τι μπορούν να καταφέρουν όλοι μαζί.

1763841167463 1

ΦΙΛΙΑ

Για να ενισχύσουμε περισσότερο τους δεσμούς ανάμεσα στα μέλη της ομάδας μας ασχοληθήκαμε με την Φιλία.             Διαβάσαμε το παραμύθι<Ο Ερρίκος ψάχνει για ένα φίλο>(Hannan Ray) και προβληματιστήκαμε για το τι είναι ο φίλος. Πως κάνουμε φίλους; Τι τους χρειαζόμαστε; Πως θέλουμε να είναι ο φίλος μας; Πως να μας συμπεριφέρεται; και με ποιο τρόπο δείχνουμε την φιλία μας. Τα παιδιά εξέφρασαν τις εμπειρίες και τις ιδέες τους και στην συνέχεια ζωγράφισαν σε φύλλο εργασίας τον φίλο τους και τι τους αρέσει να κάνουν μαζί του.

1763841758976 1 1763842281237 3

Διαβάσαμε το βιβλίο της Γιολάντας  Τσορώνη- Γεωργιάδη <Δως μου το χέρι σου>. Ένα βιβλίο που μεταφέρει το μήνυμα της αλληλεγγύης .Συμφωνήσαμε πως είναι καλύτερο να βρίσκουμε λύση στις διαφωνίες μας, και  να δίνουμε το χέρι στους φίλους μας όταν το χρειάζονται. Ζωγραφίσαμε ότι μας άρεσε από την ιστορία.

1763841758959 1 20251123 110203 1

1763842281237 21763841758951 1 1

Φτιάξαμε την συνταγή της φιλίας. Συζητήσαμε ποια είναι τα υλικά που πρέπει να έχει μια φιλία και τα καταγράψαμε. Τα παιδιά είπαν διάφορες ιδέες: Να αγαπάμε, να μην λέμε ψέματα, να βοηθάμε, να παίζουμε μαζί, κ.λπ.  Όλα αυτά τα γράψαμε σε μια μεγάλη καρδιά και γύρω κολλήσαμε τα πολύχρωμα χεράκια μας.

1763841758943 1 1763841758935 1

Προβληματιστήκαμε όμως και για το τι μπορούμε να κάνουμε όταν μαλώσουμε με τον φίλο μας. Αφορμή για συζήτηση μας έδωσε το παραμύθι < Το Τικ και το Τακ> της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη, όπου δύο καλοί φίλοι τσακώνονται και η καρδιά τους έσπασε στα δυο.

1763841758918 1

 

Αναφέραμε τις δικές μας εμπειρίες με τους φίλους μας, και ζωγραφίσαμε τι μπορούμε να κάνουμε όταν μαλώσουμε με ένα φίλο μας, και τι κάνει την δική μας καρδιά να πονάει.

1763842792785 1

ΕΥΓΕΝΙΑ

Η αφορμή για να ασχοληθούμε με την αξία αυτή έγινε με την ιστορία <Η Μόνα η χελώνα, σε καινούργιο σχολείο>.Το παρακολουθήσαμε σε βίντεο .

Στην συνέχεια συζητήσαμε για τον τρόπο που αντιμετώπισε η Μόνα την δυσκολία της για την άσχημη συμπεριφορά κάποιων συμμαθητών της, και για τα συναισθήματα που ένοιωθε με τα λόγια τους. Στην  διάρκεια του παραμυθιού κάθε φορά που της έλεγαν κάτι άσχημο τσαλακώναμε μια κόκκινη χάρτινη καρδιά .Είδαμε στην πράξη ότι η καρδούλα της πληγώθηκε, ‘’τσαλακώθηκε’’ με  τις άσχημες λέξεις, και η πληγή αυτή μπορεί να μην φαίνεται αλλά μένει βαθιά μέσα στην καρδιά μας.

1763843232770 1

Ζωγραφίσαμε σκηνές της ιστορίας

1763843232754 1 1763843232763 1

Αποφασίσαμε να λέμε στο σχολείο μας μόνο όμορφες ευγενικές λέξεις που δεν πληγώνουν τους άλλους.

Παρακολουθήσαμε το βίντεο <Οι λέξεις δεν είναι για να πληγώνουμε>

Καταγράψαμε λέξεις που πονούν, θεραπεύουν ,και χαμογελούν, και τις κολλήσαμε σε ένα μεγάλο χαρτόνι.

1763843544655 1

1764252537939 1764252537948 1764252537958

Τις Κάναμε και σε ψηφιακή μορφή.

Παίξαμε ένα παιχνίδι, όπου ξεχωρίζαμε  τις ευγενικές λέξεις από τις χάρτινες καραμέλες και τις ρίχναμε σε ένα καλαθάκι.

1763843544632 1 1763843544624 1

Κάναμε μια ομαδική εργασία <Το βάζο με τα γλυκά λογάκια>

1763843544615 1

Και αντίστοιχη σε φύλλο  εργασίας όπου γράψαμε και κολλήσαμε μόνο ευγενικές λέξεις.

1763843544608 1 1763843544601 1

Τέλος κάναμε και μια κατασκευή τον κύριο Ευγενή και την κυρία Ευγένεια

1763843544593 1 1 1763843979346 1

Μάθαμε  ένα τραγούδι για τις ευγενικές λέξεις.

 

ΕΙΡΗΝΗ – ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ

Μέσα από το εργαστήριο αυτό μάθαμε πως θα επιλύουμε ειρηνικά τις συγκρούσεις και τις διαφορές μας ,και πως θα προσπαθούμε να  δίνουμε λύση μόνοι μας στα προβλήματά μας     Δημιουργήσαμε το χαλί της ειρήνης και της συμφιλίωσης. Τα παιδιά συζητάνε με ποιον φίλο  αισθάνθηκαν φόβο/θυμό, κάθισαν στο χαλί συζήτησαν, είπαν τι αισθάνθηκαν, τι  θα θέλανε να ακούσουν ,και στο τέλος δίνουν τα χέρια της συμφιλίωσης.

1763845536763 1 1763845536777 1

1763887112457 1 20251123 104059 2

20251123 104110 2

 

Συζητήσαμε για το «τι δεν μου αρέσει να μου κάνουν» και για «το τι θέλω να κάνουν οι άλλοι για μένα». Καταγράψαμε τις απαντήσεις μας και κάναμε φύλλο εργασίας.

20251123 104454 1

Παρακολουθήσαμε σε βίντεο το παραμύθι της Μαρίας Κουτσανοπούλου < Τα χέρια δεν χτυπάνε τα χέρια αγαπάνε)

20251123 104618 1

Καθώς και το τραγούδι «Χέρια σαν και αυτά» των Lokomondo

Στην συνέχεια αναφέραμε τα όμορφα πράγματα που κάνουν τα χέρια μας, τα καταγράψαμε

20251123 104904 1

Κάναμε ένα φύλλο εργασίας και μια κατασκευή <Το βιβλίο των δικών μας χεριών>,όπου τα παιδιά ζωγράφισαν όλα αυτά που κάνουν τα δικά τους χέρια.

20251123 104912 1 20251123 104925 1

20251123 104930 1 20251123 104919 1

Προβληματιστήκαμε για το πως μπορούμε να αντιμετωπίσουμε λεκτικά και χωρίς βία  αυτόν που αρπάζει το παιχνίδι μας ,μας σπρώχνει, μας πειράζει η μας κοροϊδεύει. Μάθαμε τα βήματα αντιμετώπισης μέσα από μικρές ιστορίες σε εικόνες.

20251123 105246 1

Βάλαμε τις κάρτες στην σειρά

20251123 105253 1 20251123 105259 1

Προσπαθώντας να  κατανοήσουμε τα συναισθήματα των φίλων μας ,παίξαμε βιωματικά παιχνίδια ρόλων με γαντόκουκλες, φτιάχνοντας δικά μας σενάρια.

20251123 105451 1 20251123 105456 1

Παρακολουθήσαμε και ένα βίντεο για την λεκτική και σωματική βία, και είπαμε ότι αν στο τέλος δεν μπορούμε να λύσουμε μόνοι μας το πρόβλημα ,θα πρέπει οπωσδήποτε να μιλήσουμε σε έναν ενήλικα.

ΣΕΒΑΣΜΟΣ- ΑΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Στην ενότητα αυτή  παρακολουθήσαμε το βίντεο της ιστορίας<Η Αργυρώ γελάει> σε διασκευή  της Γεωργίας Κοκκινάκη.

 

Στην συνέχεια προβληματιστήκαμε και συζητήσαμε για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες.  Είπαμε ότι τα παιδιά αυτά μπορούν να κάνουν αν το θέλουν πολλά πράγματα όπως και εμείς ,αρκεί να προσπαθήσουν. Ότι ακριβώς ισχύει και για εμάς. Απλώς το κάνουν με ένα διαφορετικό τρόπο. Γιατί όλοι είμαστε ίσοι και διαφορετικοί.

Ζωγραφίσαμε κάποια από τα όμορφα πράγματα που κάνει η Αργυρώ ,και κάναμε και μια εργασία για το πως μπορούμε να παίξουμε στην τάξη  με παιδιά που έχουν προβλήματα κινητικά και όρασης.

20251123 110152 2 20251123 110146 2

Στο τέλος ακούσαμε και μάθαμε το πολύ όμορφο τραγούδι<Όπου υπάρχει αγάπη>

Δωρεά σε Ειδικό σχολείο

Με χαρά ενημερωθήκαμε ότι το ΕΕΕΕΚ Κορδελιού αποδέχτηκε τη δωρεά μας:

https://www.facebook.com/share/p/1ZgkodM1ht/?mibextid=wwXIfr

foyskoto

Πρόκειται για ένα φουσκωτό μεγάλων διαστάσεων το οποίο μας το έδωσε περσινή μητέρα του σχολείου μας, αλλά δεν γινόταν να το χρησιμοποιήσουμε στο σχολείο μας. Η  επόμενη σκέψη μας ήταν να δοθεί σε σχολείο που θα το χρησιμοποιήσουν. Χαιρόμαστε πολύ.

Ποδηλατική παιδεία.

Σήμερα είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε μέλη του Συλλόγου ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΣΘ τα οποία με το πρόγραμμα «Ποδηλατώ με ασφάλεια και χαμόγελο» του ΠΑΣΘ έφερε τη χαρά της ποδηλασίας στο σχολείο μας.
Οι εθελοντές μας  μίλησαν για ασφάλεια, σεβασμό και υπευθυνότητα στον δρόμο — πάντα με παιχνίδι και χαμόγελο.
Κάθε δράση τους ήταν ένα μικρό ταξίδι γνώσης και χαράς, που ένωσε παιδιά, δασκάλους και ποδηλάτες σε μια κοινή αποστολή: μια πόλη πιο ασφαλή και ανθρώπινη.

Εκπαιδευτές: Γιοσμάς Βασίλειος, Ευαγγελία Κατσαρά.

Ξεκινήσαμε με το θεωρητικό μέρος που περιείχε:

Το πρώτο ποδήλατο

Τα οφέλη του

Βασικό εξοπλισμό

ΚΟΚ

Πως κυκλοφορούμε στο δρόμο

Πινακίδες

0 02 05 1c62143b0c3a04ae17892526a3658f4bd896514e5cfc31f2a9ae883ff478e4fa ac693594e4aa7e1d0 02 05 6ff398940d986d945c16fba286c548b1d09c486aef4e9903b2cab24808017873 79f144c1a476ad550 02 05 0ecd6e4d798aad59b4eaa92cd4c8f7f8b717eb807bcb79622b2e86e0075e128e 3b0693b444b2b9670 02 05 197cc4e131adfe0b1bfc2b389664809d3ae183fbdece198eb3e53c47b6c71428 62361b1198e511130 02 05 285e5bf669c7eb66f9df17006db9063c3ca144f2f02dd92aeccb5f39a85fa21f 25327e89801682110 02 05 c721bf8773641af7665d1985139fda9dcf840b61dbdad0a00a6c719802248adb cdc803a2dc4a2456image 2025 11 19T181802.1560 02 05 6aa3f1a5a9cbaec322783f684ca7fee7417b08ff346a2f6a321af73a9367eb21 a9a0c345eaf3652d

0 02 05 0c86ad1d0790057d64c992b45081cca6eaabfc0cf4a463cce523494be18b8038 1952a0060d3564540 02 05 6e6b82bb966ccc93fb653cc3637c098efb0aced3867f4f3e10d5e1be866afea8 f54037925b77741d0 02 05 f18fe9684630fe56b2ecd9eb3b37b8cea5d76182745059937d80f73cd87230dd ea9b1af9eb40c6e00 02 05 d115d56593768ebe8e24ebfadfc578b1f80bc52999cf55552e150a47a9e1ab50 9064d4eff706b36a

Ακολούθησε το βιωματικό παιχνίδι στην αυλή.

0 02 05 ccd5259b0d49c06617327f53442d834e178d84db8e755c30ed8b6ea828b69654 ce6f33057645ef510 02 05 b482d2e7a142564645a6b15a5f6f551c5fb4163fc1a1d92444f5dfeb34a17f1d 8b540a073b82dc8dimage 2025 11 19T181703.7100 02 05 ef1eb4979efa7919e2b4181b5ce69023fcc34533e27b1f17516aef9be48fc369 dd64eb5004afd743

0 02 05 e2f8fc74bc65b59ad67a8a3522fcb0ccc8df735829e26efab7e5906a882827b6 3d196e64b390c361image 2025 11 19T182357.2270 02 05 44c658c8215c69b3648a5d5bea9617e0fd5b2a05af2dc881ba71122d4e4ec14f 36a932e81ff677810 02 05 21b48efcd5bf64a2b7d9f16844db75f7bf2d60437ee6ced53cdfb3d81a8c323e 549bcfcbec3610bd0 02 05 815305ed85eab265076d9b54e2d82e51b4c6bb6ed46b8c8ddb13aef3f30b1176 ddddde6c7030cf40 02 05 a580b1d2cdd1d27a177dba3fe30e7100671d96b5c949183d58fce46fc52b1a09 9f9a67ac400def600 02 05 cae26a9fc9dd694affa5d5f1058e635b4485914c891a61d6f29d193bad6d4790 13a50d91aadcd430 02 05 ddee4a474aa9c82e52d5f9f509c5752c48f06f63265a469c1f9f8dcd04e4695b e7b16d06a53468f00 02 05 dcced6928302256ee8807ae4e9c53fb04908dc3ee1782a3070e9f7fd7eff665f 755b4619a54e2535image 2025 11 19T181606.8650 02 05 342ffc36b4c2ab1ba61419bb673c7bbff0cca3259ccb311444ff660927ebb4f9 b413fa653af2460e0 02 05 4531832ef3abd1f560be3766252e73d8e87ea27b9b5b1ce8a6ce47c9804b89f2 8d153d7bccaa96210 02 05 8d9ca40a385644ea5c8a2b68811d2871b137e2fa04d641d6dabf2a0d48fe27b8 ea64271115e3685b

Ζωγραφίσαμε τα ποδήλατα μας στην τάξη.

0 02 05 432228ac1024069d393b9b7f73919e01dea78c81a2726ec67ef8b68a1db8b128 287d528ff87482d80 02 05 84331f5d68fa07f03f2517e67cdd81951d79f87e18f647974330bdfcbe1455b4 74c21c7580e9bb59

Και φυσικά πήραμε τα διπλώματά μας.

0 02 05 3385e2d4ba61f93d143fd8299172bb6da1caf0f4d91d01823090554a25373968 4291b98be09e830a0 02 05 032c6ae3fe5de8f72ef81f7e03dc37b8a444843bdc39dbf6595e3b3af8c1280e ea044c3ed0238c95

Ευχαριστούμε θερμά τους εκπαιδευτές Γιοσμά Βασίλειο , Ευαγγελία Κατσαρά αλλά και τον γονέα και μέλος του Ποδηλατικού Συλλόγου κ. Μπάτζιο Κώστα.

 

Επέτειος Πολυτεχνείου

Την Δευτέρα 17/11/2025 γιορτάσαμε την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Τα παιδιά παρακολούθησαν τη γνωστή Ντενεκεδούπολη σε κουκλοθέατρο.

1763555447155 1763555447138

1763556420124 1763557672281

Διαβάσαμε την Ντενεκεδούπολη

1763554587365

Τραγουδήσαμε το τραγούδι ” Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο”

1763554587357

1763746655870 1763746655880

1763746655888

Παίξαμε κουκλοθέατρο ” Το κανόνι της ειρήνης”

1763554587350 1

Κατασκευή πλακάτ το περιστέρι της ειρήνης

1763554587341 1763555378914

1763671631471 1763671631485

Διαβάσαμε το παραμύθι ” Στο δάσος ” της Σοφίας Ζαραμπούκα και με αυτή την αφορμή οργανώσαμε εκλογές στη τάξη μας. Ψηφίσαμε λοιπόν για το ποιο είναι το καταλληλότερο ζώο για αρχηγό του δάσους.

1763555244165 1763555244156

1763555317829 1763555244174 1

1763555244147 1 1763557049043

1763555317821 1763555317810 2

Ψηφίσαμε σχετικά με το πού θέλουμε να πάμε την επόμενη εκδρομή μας, στο θέατρο ή στο μουσείο.

1763671631360 1763671631371

1763671631386 1763671631435

Αναγνωρίσαμε τα τενεκεδάκια κι παίξαμε διάφορα παιχνίδια.

1763555244190 1 storage emulated 0 Android data com.miui .gallery cache SecurityShare 1763556420141 1763557646710

Ανασύνθεση των λέξεων ψωμί, παιδεία , ελευθερία

1763671631313 1763671631324

1763746655918 1 1763746655900

1763746655926 1

Με αφορμή το παραμύθι ” η κυρά δημοκρατία” κάναμε την παρακάτω ομαδική εργασία

1763671631336 1763671631398

1763671631349

Ζωγραφική σχετικά με το θέμα

1763671631424 1763671631412

1763746655791 1 1763746655799 2

1763746655807 1763746655816

Μάθαμε τα γεγονότα  του Πολυτεχνείου μέσα απο τους πίνακες του Γαϊτη

1763746655945 1 1763746655966

1 Σχέδιο Δράσης: Ερωτηματολόγιο διερεύνησης σε γονείς

Το ένα το φετινό Σχέδιο Δράσης του σχολείου μας έχει τίτλο:

“Η διαφορετικότητα είναι δύναμη!”,

με στόχο την καλλιέργεια ενσυναίσθησης, αποδοχής και σεβασμού απέναντι στη διαφορετικότητα και στα άτομα με ειδικές ανάγκες.

Αρχές του μήνα Νοεμβρίου δόθηκε ερωτηματολόγιο στους γονείς μέσω email και το οποίο δημιουργήθηκε μέσω google form.

Εδώ σας δίνουμε τις απαντήσεις από το ερωτηματολόγιο:



Λήψη αρχείου

 

Επίσκεψη στο θέατρο: Η Πεντάμορφη και το τέρας.

Σήμερα είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε μια υπέροχη παράσταση στο θέατρο Μετροπόλιταν: Την Πεντάμορφη και το τέρας.

0 02 05 cfc9a76003b84cfba1a08af845873e857c0618f0b51ea34c596055e699c452bd 7aba92e30948b971

Το διαχρονικό παραμύθι της Γκαμπριέλ-Σουζάν Μπαρμπό ντε Βιλενέβ ζωντανεύει για άλλη μια φορά μέσα από ένα σύγχρονο μιούζικαλ με την υπογραφή του Πασχάλη Αραμπατζή στη σκηνοθεσία, του Αίσωνα στη μουσική και τα τραγούδια, και του Δημήτρη Μέξη στις χορογραφίες. Ένα μουσικοθεατρικό θέαμα υψηλής αισθητικής, με ζωντανό τραγούδι, χορό, δράση, χιούμορ, συγκίνηση και βαθιά μηνύματα, που μιλά στις καρδιές των παιδιών αλλά και των ενηλίκων.
Σε ένα σκηνικό που μεταμορφώνεται διαρκώς και “ανοίγει” τις πόρτες ενός μαγικού κάστρου, το κοινό θα γνωρίσει τον αλαζόνα πρίγκιπα που, εξαιτίας της σκληρότητάς του και της έλλειψης αγάπης στη ζωή του, μεταμορφώνεται σε Τέρας. Η τιμωρία του θα τον κλείσει για πάντα σε έναν κόσμο μοναξιάς, εκτός αν κατορθώσει να αγαπήσει και να αγαπηθεί πριν πέσει το τελευταίο πέταλο ενός μαγεμένου τριαντάφυλλου. Η Μπελ, μια νέα γυναίκα με τόλμη, φαντασία και ελεύθερο πνεύμα, θα μπει απρόσμενα στη ζωή του. Μπορεί η αγάπη της να λύσει την κατάρα; Ή μήπως θα νικηθεί από τον φόβο;
«Η Πεντάμορφη και το Τέρας-The Musical» δεν είναι απλώς μια ακόμη παράσταση για παιδιά. Είναι μια συναρπαστική εμπειρία για όλη την οικογένεια, ένα μάθημα ζωής, μια ωδή στην αποδοχή, την εσωτερική δύναμη και τη μεταμόρφωση που φέρνει η αγάπη.

0 02 05 fdaa87d94e204de862eec0e4672429fc80d4efe54be41cb686a06f628d8d4d55 73b264ea671b66e40 02 05 68946915b0f27551ff55d6c82776a922022d737584e6f17972002eeb642d2417 6fb621f51630d3ca0 02 05 4aabba55cc589ae36cff3b50b6e80747e355565611022fd07386248be04f6598 6971011dd33933680 02 05 a1a459701851d89076a01145691158a709963779c2c4a2bfc12d0415c21cd03f 12cbf70067b221170 02 05 aaf237bb1751eb16b7890e20cddcab9881a3d3e52aa428a4e2057bea01a61bd0 a91f8282abbcd9b70 02 05 24941eb220c004177e67382231d2e036367cb491402b66408a7c5000ef125dc0 d6c01e84cacb4c4b0 02 05 2a4977923c82b7fdbaf1da202c05e2048b35f284101a8736650c956e87420321 56f871620c6ad3a30 02 05 559c3cdc0d1385872554a4003bd5c3947355f40b0624ddd76a5956bcb917f1b6 ad6ed2156b07ad4d0 02 05 f470dd00b1f706e5090030cf74139f962fa7786096cbe99d6585373583ab5074 32cff7fb8125d740imagespentamorfi teras thumb 1PENTAMORFI 4collage 300 02 05 a1d8dcdc5f9ae41167c3d14c37b80a1126e662fc672fc0b622fbecef3d313673 f5b5e9c3eb960338images 10 02 05 e1e14175f8d2ed6fa3d3fc4fa6c20f30cdac529fbb084b67fd31934fe5460850 6a20d7a759b5902e

 

Φεύγοντας από την  παράσταση πήραμε μαζί μας το σύνθημα της παράστασης:
«Σ’ αυτόν τον κόσμο, όποιος δεν τολμά, ποτέ του δεν θα μάθει ν’ αγαπά».

Συμμετοχή του σχολείου μας σε δράση του Υ.ΠΑΙ.ΘΑ.

poster 4o Nipiagogeio Kordelio

Η αφίσα δημιουργήθηκε για τη συμμετοχή μας στη δράση του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού στις 3 Δεκεμβρίου. Συγκεκριμένα, τη “Διοργάνωση Εκδηλώσεων & Δράσεων με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία”, καθώς και τη σύνδεση με το ένα το Σχέδιο Δράσης του σχολείου που αφορά την Ειδική Αγωγή.

Η εκδήλωση που θα διοργανωθεί (δια ζώσης), με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, στις 3 Δεκεμβρίου 2025 και ώρα 10:00 – 12:00 στην αίθουσα Jacqueline de Romilly στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, η οποία θα μεταδοθεί και διαδικτυακά.

Το σχολείο μας θα συμμετέχει εξ αποστάσεως μέσω της αφίσας.

Στόχος της εκδήλωσης είναι, αφενός, η ανάδειξη της φωνής των μαθητών/τριών με αναπηρία και, αφετέρου, η παρουσίαση και διάχυση ενταξιακών δράσεων που έχουν υλοποιηθεί σε σχολεία γενικής εκπαίδευσης, καθώς και συνεργατικών πρακτικών σχολείων ειδικής αγωγής και γενικής εκπαίδευσης (π.χ. προγράμματα συνεκπαίδευσης), οι οποίες να αναδεικνύουν την ανάγκη σεβασμού της διαφορετικότητας.