Σκοπός: Τα παιδιά να αποκτήσουν γνώσεις για τη διατροφική πυραμίδα και θετική στάση απέναντι στις υγιεινές διατροφικές συνήθειες
Τα παιδιά μετά το τέλος των εργαστηρίων θέλουμε να έχουν αποκτήσει γνώσεις που θα τα οδηγήσουν σε υγιεινές διατροφικές συνήθειες .Θέλουμε επίσης να γνωρίζουν τη συχνότητα με την οποία πρέπει να καταναλώνουν τα διάφορα είδη τροφών.
Τα εργαστήρια που σχεδιάστηκαν έχουν ως γνώμονα τις αρχές του ΑΠΣ-ΔΕΠΠΣ του Νηπιαγωγείου (2003). Επομένως δίνεται έμφαση στην αυτενέργεια των νηπίων, σε δραστηριότητες που έχουν νόημα για τα νήπια, χρησιμοποιώντας τις τεχνολογίες ως μέσο διερεύνησης και ανακάλυψης. Επίσης, οι στόχοι των εργαστηρίων είναι συμβατοί με τους στόχους του ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ για το Νηπιαγωγείο.
Από τι Δεξιότητες του 21ου αιώνα θέλουμε να αναπτύξουν τα παιδιά μας
Κριτική σκέψη, Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα
Ψηφιακή επικοινωνία, Ψηφιακή συνεργασία,
Από τις Δεξιότητες ζωής
Υπευθυνότητα
Από τις Δεξιότητες του νου
- Στρατηγική Σκέψη (Οργανωσιακή σκέψη, Μελέτη περιπτώσεων και Επίλυση προβλημάτων)
- Πλάγια σκέψη (Δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη), Κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές)
Ρουτίνες σκέψεις και αναστοχασμός
1ο εργαστήρι, Τα σπιτάκια των τροφών
2ο Εργαστήρι Τα φρούτα κ η σημασία τους στη διατροφή μας
Κατασκευή τρισδιάστατου φρούτου
Τυπώματα φρούτων
3ο Εργαστήρι Γινόμαστε Ντεντέκτιβ της διατροφής
Οι οδηγίες από το αρκουδάκι voki
Η λύση του γρίφου από τα παιδιά
Αρχικά ο Ντεντέκτιβ Βανς μας έστειλε μήνυμα όπου μας εξηγούσε ότι τα παιδιά του έτρωγαν ανθυγιεινές τροφές κι αρρώστησαν…Ζήτησε την βοήθειά μας κι κάθε μέρα μας έστελνε ένα μήνυμα όπου κρυβόταν ένα γράμμα το οποίο βρισκόταν κρυμμένο σε κάποια γωνιά της τάξης μας.
Tα παιδιά ανακάλυψαν όλα τα γράμματα κι βρήκαν τη λύση στον γρίφο του ντεντέκτιβ Βανς
Ο Ντεντέκτιβ Βανς μας έστειλε παράσημα των Ντεντέκτιβ της διατροφής
Συνειδητοποιήσαμε την αξία της σωματικής άσκησης στην προαγωγή της υγείας μας και κάναμε γυμναστική.
4ο Εργαστήρι Ταιζω τους φαγανες υγιεινές κ ανθυγιεινές τροφές
Ομαδοποιούμε τις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές και κατασκευάζουμε την Υγεινούλα και την Ανθυγιεινούλα
5ο Εργαστήρι:Γνωρίζουμε την πυραμίδα της διατροφής και φτιάχνουμε σουπλά.
Διατροφικό πιάτο
6ο Εργαστήρι: Η ελιά και η μεσογειακή διατροφή