“Ζω καλύτερα – Ευ ζην” – Οδική ασφάλεια

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων στον θεματικό άξονα “Ζω καλύτερα – Ευ ζην”  υλοποιήσαμε το Εργαστήριο με τίτλο ” Οδική Ασφάλεια”

ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ πληροφοριες 1

Στόχοι του συγκεκριμένου εργαστηρίου είναι οι εξής;

  • Nα αποκτήσουν τα παιδιά κυκλοφοριακή συνείδηση .
  • Να υιοθετήσουν θετική στάση σε θέματα οδικής συμπεριφοράς.
  • Να μάθουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις πεζών οδηγών οχημάτων καθώς κι των οδηγών ποδηλάτων.
  • Να αντιληφθούν τους πιθανούς κινδύνους για πεζούς και οδηγούς και τις αιτίες
    πρόκλησης ατυχημάτων

Μέσα από τα εργαστήρια θα καλλιεργηθούν οι παρακάτω δεξιότητες:

Δεξιότητες Μάθησης

Κριτική σκέψη (Critical thinking)
Επικοινωνία (Communication)
Συνεργασία (Collaboration)
Δημιουργικότητα (Creativity)

Δεξιότητες Ζωής

Αυτομέριμνα

Κοινωνικές Δεξιότητες

Ενσυναίσθηση και ευαισθησία

Προσαρμοστικότητα, Ανθεκτικότητα, Υπευθυνότητα, Πρωτοβουλία,

Δεξιότητες του Νου
Στρατηγική σκέψη
Επίλυση προβλημάτων

Ρουτίνες σκέψεις και αναστοχασμός

Δεξιότητες Τεχνολογίας

Πληροφορικός γραμματισμός

1ο Εργαστήριο

Τίτλος: ” To φανάρι θα μου πει πώς απέναντι περνώ”

Διαβάσαμε το βιβλίο “Καλώς τον κύριο ΚΟΚ ” της Ελένης Πιτσιδοπούλου

Screenshot 6

Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο σχετικά με το θέμα

20230307 121410

Τα παιδιά μετά από σχετική συζήτηση εξέφρασαν τις απόψεις τους μέσα από τις εμπειρίες τους σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο κινούμαστε στον δρόμο. Γνωρίσαμε τον ρόλο των φαναριών τόσο για τους οδηγούς , όσο κι για τους πεζούς.

20230310 131049 20230310 131131 20230310 130850

Κατασκευάσαμε τα δικά μας φανάρια

20230307 091918 20230307 091159

20230307 091052 20230307 121605 1

IMG c83d472117613aab8fdd9eb666bdfbe4 V IMG c205de4c2a3c3482ce7b358e60ab66f2 V

IMG 281f49545aeff89439e5874bf9c5d985 V IMG 2930985c31da90583aaed46adb9d2d30 V

0 02 05 9713586f2a0624f90d4ea2ae0a61062275357cc0a015c07e9a1f709a04b11794 db63baf0f3d64ffe

0 02 05 9e1c035f46076e05ffecfacf4e42dc8962db82d67fb6f37824fada6f22572aa3 f9b6f4a26470eed5

0 02 05 2e945b24527965bde4954d531828c474bbb7ac5f72ec3fd202849a91e5894633 a49b17345eb7630

2ο Εργαστήριο

Τίτλος:  “Περνώ απέναντι”

Στο 2ο εργαστήριο μάθαμε τα 4 βήματα που πρέπει να ακολουθούμε σαν πεζοί

  1. Σταματώ πριν τη διάβαση με προσοχή
  2. Κοιτάω πρώτα αριστερά, μετά δεξιά και πάλι αριστερά
  3. Ακούω με προσοχή εάν πλησιάζει κάποιο όχημα
  4. Περνώ προσεκτικά τον δρόμο

Δραματοποιήσαμε τα βήματα

20230307 100933 001 20230307 100812

20230307 101001 20230307 101154

IMG 8decd41a64d80a8934bc838befeb1c3f V IMG 899aec96b5ca345ce565367cf91dd005 V

IMG 61055505516a57f37cecf717e04b8b86 V IMG a215adc3478fcb1f5112f4a4814ee48c V

0 02 05 369d54fbdc3da358bfc57ae64242f3345f9b48e2bb73dd58df05b995cccf5f28 e1bb72e1abe32d790 02 05 47e57923708e5eaf38fc60d0f63d29702650da21416820296cb0ff5df826ec0f efa08c8a822048be

Καταγράψαμε τα βήματα που πρέπει να ακολουθεί ο πεζός για να τα έχουμε πάντα στο νου μας

20230307 102038 20230308 105406

20230310 131122 20230310 131200

3ο Εργαστήριο

Τίτλος: “Σήματα οδικής κυκλοφορίας ”

Γνωρίσαμε τις κατηγορίες των σημάτων κυκλοφορίας και το τί θέλουν να μας δείξουν:

1η κατηγορία: Προειδοποιητικά σήματα κυκλοφορίας

2η κατηγορία: Απαγορευτικά σήματα κυκλοφορίας

3η κατηγορία: Υποχρεωτικά σήματα κυκλοφορίας

Αρχικά τα ομαδοποιήσαμε ανάλογα με την πληροφορία που θέλουν να μας δώσουν και μετά τα ομαδοποιήσαμε ανάλογα με το σχήμα τους.

20230308 100607 20230308 100536

20230308 101300 1

20230310 131034  20230310 130830

20230310 131149 20230310 130937 1

Δραματοποιήσαμε τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να κινούμαστε στο δρόμο τόσο σαν πεζοί όσο και σαν οδηγοί

20230307 113508 20230307 113454

20230307 113540 1

4ο Εργαστήριο

Τίτλος: “Μαθαίνω να κυκλοφορώ σωστά σαν ποδηλάτης”

Η πλειοψηφία των παιδιών έχουν ένα ποδήλατο κι με αυτή την αφορμή μιλήσαμε για τον βασικό εξοπλισμό ενός ποδηλάτη καθώς και το τί πρέπει να προσέχει

Διαβάσαμε το βιβλίο “Ο φίλος μου ο ποδηλατάκιας”

Screenshot 1

Μάθαμε για τον απαραίτητο εξοπλισμό ενός ποδηλάτη

maxresdefault 1

 20230310 131230 20230310 131105

5ο Εργαστήριο

Τίτλος: “Κυκλοφορώ με ασφάλεια”

Παρατηρήσαμε διάφορες εικόνες που παρουσιάζουν σωστή και λανθασμένη οδική συμπεριφορά.

Στη συνέχεια τα παιδιά  στα πλαίσια της ρομποτικής οδήγησαν το ρομποτάκι μελισσούλα Beebot μόνο στις εικόνες  που μας υποδεικνύουν τη σωστή οδική συμπεριφορά.

20230310 122015 20230310 122123

20230310 122252 20230310 122407

20230310 122524 20230310 122020