Εγγραφές για το Σχ. Έτος 2025 – 2026
Εγγραφή στο Νηπιαγωγείο: 5 – 24 Μαρτίου
Τηλέφωνο 2421083839
Υπεύθυνη κα Μεργιαλή Ευδοξία (Εύη)
Ώρες επικοινωνίες: 13.00μ,μ – 14.00μ,μ
Συγκεκριμένα οι εγγραφές μαθητών στο Νηπιαγωγείο θα γίνουν αποκλειστικά το διάστημα από την Τετάρτη 5 Μαρτίου έως και τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025 μέσω της πλατφόρμας proti-eggrafi.services.gov.gr. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση τουΔιευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ποια παιδιά εγγράφονται στο νηπιαγωγείο
Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133).
Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών.
Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί το 2021.
- Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Πρώτη Εγγραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
- Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου ΟΡΙΑ 32ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΟΛΟΥ (Κοινά όρια με το 10ο Ν/Γ Βόλου) Τα όρια είναι: Οδοί: Λαρίσης – Μενελάου Λουντέμη – Ιερολοχιτών – Αλαμάνας
Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (Α 109).
Η διαδικασία για την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής
Σας παραθέτουμε τις οδηγίες της ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
– Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
– Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):
– τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα.
– Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
– τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
– τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
– εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου :
- στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (Ώρα προσέλευσης 07.45π.μ- 08π.μ),
- στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (Αποχώρηση στις 16,00μ.μ)
- στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (Αποχώρηση στις 17.30μ.μ).
– τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει η Προίσταμένη του Νηπιαγωγείου.
Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται:
– Η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής,
– Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.),
– Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου.
ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ -ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου (δίνεται από το σχολείο)
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ) σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20–5–2015 Εγκύκλιο (δίνεται από το σχολείο)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες).
ε) Επίσης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
στ) Λογαριασμός ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
ζ) Σε περίπτωση που μεγαλύτερο τέκνο φοιτά στα συστεγαζόμενα Δημοτικά 18ο και 29ο , Βεβαίωση φοίτησης του παιδιού από τον Δ/ντή του Δημ. Σχολείου.
Καλώς ήρθες Αποκριά! 2ο Πρωινό και Ολοήμερο Τμήμα
Απόκριες (ετυμολογία: Απόκριες < βυζαντινή ἀποκρέα < ἀπόκρεως < ἀπό + κρέως < κρέας)
ονομάζονται οι τρεις εβδομάδες πριν από την Καθαρά Δευτέρα οπότε και αρχίζει η Μεγάλη Σαρακοστή.
Ταυτίζονται με την περίοδο του Τριωδίου, μια κινητή περίοδο στην Χριστιανική παράδοση από την Κυριακή του Τελώνου
και του Φαρισαίου μέχρι την Κυριακή της Τυροφάγου ή Τυρινής.
Διανύοντας την εβδομάδα της κρεατινής ,τσικνίζουμε την Τσικνοπέμπτη και διασκεδάζουμε μέχρι τελικής πτώσεως!
Με την τρελή αποκριά τώρα γλέντι και χαρά! Ξεκινάμε δυναμικά για την διασκέδαση μας παιδιά!
Ακολουθεί τσίκνισμα στην τάξη μας γιατί “νηστικό αρκούδι δε χορεύει”!!
Και ήρθε η ώρα των εκπλήξεων!Πινιάτα!!
Και με τι άλλο θα άρχιζε η αποκριά ;;;Με τον αγαπημένο σε όλους μας κλόουν!
Τραγουδάμε τον “Κλόουν του Σακελλαρίδη και τον ζωγραφίζουμε!
Η κατασκευή του κλόουν με μπαλόνι!
Κολάζ Κλόουν με χαρτοπόλεμο!
Μαθαίνουμε το Κ,κ του κλόουν!
Στολίζουμε την πόρτα μας με τον κλόουν μας!
Οι μάσκες μας!
Ώρα για μασκάρεμα! Πρωταγωνιστής για φέτος ο αγαπημένος μας Έλμερ!
Ο παρδαλός ελέφαντας!
Διαβάζουμε την ιστορία του αρλεκίνου και κάνουμε μια ομαδική κατασκευή!
Ο αρλεκίνος μας!
Ο αρλεκίνος σε μορφή κολάζ!
Παρατηρώντας τα ρούχα του Αρλεκίνου μαθαίνουμε για τον ρόμβο!
Φτιάχνουμε χαρταετούς από ρόμβο και μια ομαδική κατασκευή με ρόμβους!
Συνεχίζουμε με τους εξάγωνους χαρταετούς.
Ομαδοσυνεργατική: Μετρώ τα τρίγωνα και φτιάχνω εξαγωνους χαρταετούς.

Μετράμε τις πλευρές του χαρταετού με μονάδα μέτρησης το σχοινί
Μετράμε τις γωνίες.
Χαρταετοί από νάυλον και χαρτί,ποιος πετάει πιο ψηλά;
Πειραματιζόμαστε με ανεμιστήρα για παρατηρήσουμε ποιος χαρταετός πετάει πιο εύκολα..
Ο χαρταετίς από χαρτί ή από νάυλον;
Σχεδιάζουμε χαρταετούς στο Tuxpaint

Ζωγραφίζουμε τον εαυτό μας που πετάει χαρταετό
Κατασκευάζουμε χαρταετούς με τεχνική
Καλώς το καρναβάλι! 1ο Τμήμα Πρωινό και Ολοήμερο
Οι Απόκριες είναι από τα αγαπημένα θέματα μικρών και μεγάλων… Συζητήσαμε με τα παιδιά για το Καρναβάλι και μέσα εικόνες και βίντεο από το διαδίκτυο, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και το Καρναβάλι άλλων χωρών… Το θέμα προσεγγίστηκε διαθεματικά:
Μέσα από εποτικό υλικό, εικόνες και βίντεο από το διαδίκτυο οι μαθητές γνώρισαν πόλεις του εξωτερικού και της Ελλάδας που φημίζονται για το Καρναβάλι τους. Εμείς εστιαστήκαμε στο καρναβάλι της Βενετίας και της Ελλάδας. Στην συνέχεια εστιάσαμε στις περιοχές της Ελλάδας που φημίζονται για το Καρναβάλι καθώς και για τα δρώμενα της κάθε περιοχήςΕίδαμε πως γιορτάζουν το Καρναβάλι σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και τα έθιμα – δρώμενα της κάθε περιοχής και
Οι μαθητές αφού βρήκαν από την Αλφαβήτα του κλόουν (πηγή διαδίκτυο) το αρχικό γράμμα του ονόματός τους, το διακόσμησαν όπως ήθελαν….
και δημιούργησαν έναν μασκαρά με το όνομά τους…..
Μιλήσαμε για το έθιμο της Τσινοπέμπτης και ψηφίσαμε “το αγαπημένο μας “ψητό., αντιστοιχίσαμε ποσοτητα και παιδιά και ζωγραφίσαμε το έθιμο της Τσικνοπέμπτης….
Την Τσικνοπέμτη πραγματοποιήσαμε κοινές δράσεις με το 2ο Τμήμα και το 10ο Νηπιαγωγείο . (Βλ.και Τσικνοπέμπτη: Δράσεις 1ου και 2ου Τμήματος, Πρωινού και Ολοήμερου)Παρακολουθήσαμε από κοινού παράσταση κουκλοθεάτρου απο το κουκλοθέατρο της κας Αναστασίας Ξηρομερίτου “Ο εγωιστής γίγαντας’, τραγουδήσαμε, χορέψαμε…..
Επιστέψαμε στην τάξη μας όπου επεξεργαστήκαμε και ζωγραφίσαμε την ιστορία ‘Ο εγωιστής γίγαντας”
Ώρα για τσίκνισμα!
Και επιστροφή στον χορό! Μια υπέροχη μέρα με κέφι, χορό τραγούδι….
Απόκρεων συνέχεια …..
Με αφορμή τις απόκριες μάθαμε το γράμμα Α
Κλόουν με χαρτοπόλεμο για τη διακόσμηση της τάξης…
Μιλήσαμε για την ιστορία του μικρού Αρλεκίνου, παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής με θέμα τον Αρλεκίνο. Είδαμε ομοιότητες, διαφορές, χρώματα και σχήματα. Ψηφίσαμε τον αγαπημένο μας Αρλεκίνο και αποφασίσαμε να φτιάξουμε τον δικό μας Αρλεκίνο.
Βάλαμε στην σωστή σειρά τις εικόνες από την ιστορία του Αρλεκίνου και ζωγραφίσαμε σε ατομικό φύλλο τον Αρλεκίνο
Με αφορμή τον Αρλεκίνο και τις Απόκριες , βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν από Α , κα στην συνέχεια σε ατομικό φύλλο που δημιουργήσαμετα παιδιά βρήκαν και κύκλωσαν το γράμμα Α,α
Ο ρόμβος μέσα από τον Αρλεκίνο: Με αφορμή την στολή του Αρλεκίνου, μάθαμε το σχήμα του ρόμβου. Τα παιδιά δημιούργησαν με ρόμβους την στολή του Αρλεκίνου
Ρόμβος και ρομποτική:
Βοηθάμε την Beebot (την προγραμματίζουμε) να πάει στον ρόμβο
Φτιάξαμε κλόουν
και…. επειδή καρναβάλι χωρίς μουσική δε γίνεται , ντυθήκαμε πεντάγραμμο και νότες!
Αποδίδουμε εικαστικά το ποίημα της Ρένας Καρθαίου ‘Χαρταετοί στον ουρανό”
Κάθε Καθαρή Δευτέρα
ανοιξιάτικέ μου αέρα,
στα παιδιά μας λες: εντάξει
ο αετός σας θα πετάξει. 
Φύσα αγέρα λεβεντιά
παίξ’ αετό με τα παιδιά
φεύγει ο αετός ψηλά
και στον άνεμο μιλά.
Φρρρ! Ακολουθούν κι άλλοι,
πιο μικροί και πιο μεγάλοι.
Ένας χάρτινος στρατός
ξάφνου κολυμπάει στο φως.
Του αγέρα οι καλεσμένοι,
τα πολύχρωμα ντυμένοι,
παν σε ουρανού γιορτάσι,
σκουλαρίκια, ουρά, κεφάλι.
Φύσα, λεβεντιά μου αγέρα!
Κάθε Καθαρή Δευτέρα,
των παιδιών ψυχή και νους
χαρταετούς στους ουρανούς.
Αποχαιρετίσαμε τις Απόκριες με Πινιάτα και κουκλοθέατρο από τον ¨Πιπίνο”, που μας παρουσίσαε την ιστορία “Ο Λύκος στο Καρναβάλι”
Λαϊκή παράδοση “Η κυρά Σαρακοστή”
Με αφορμή την Καθαρά Δευτέρα και το έθιμο του χαρταετού και τις τροφές που τρώμε εκείνη την ημέρα μιλήσαμε και για την Σαρακοστή που ξεκινάει από την Καθαρά Δευτέρα. βάλαμε σε ομάδες τα νηστήσιμες και μη νηστήσιμες τροφές, μετρήσαμε τα πόδια της κυρά Σαρακοστής και μάθaμε τον αριθμό 7, μάθαμε ότι παλιά τα πόδια της κυρα Σαρακοστής χρησίμευαν ως μονάδα μέτρησης χρόνου μέχρι τον ερχομό του Πάσχα και το κάθε παιδί έφτιαξε τη δική του ‘κυρα Σαρακοστή” και την πήρε στο σπίτι του , ώστε κάθε εβδομάδα να κόβει ένα πόδι και να υπολογίζει τον χρόνο που απομένει μέχρι το Πάσχα. Επίσης με την ‘κυρα Σαρακοστή” δουλέψαμε ανισότητες (μεγαλύτερο, μικρότερο)
Χειμωνιάτικες δραστηριότητες 1ο Πρωινό και Ολοήμερο Τμήμα
Η Αμυγδαλιά
Zωγραφική με μπατονέττες
Χειμερία Νάρκη :
Παραμύθι το “Μαγικό γάντι”
Αφου είδαμε σε βίντεο το μαγικό γάντι επεξεργαστήκαμε το παραμύθι : Αναδιήγηση, σειροθέτηση, ζωγραφική των ζώων και με αφορμή το μαγικό γάντι μαζί με το 2ο Ολοήμερο Τμήμα παίξαμε με τα γάντια “Βρες το ζευγάρι ” όπου χρονομετρούσαμε με κλεψύδρα πόσο χρόνο έκανε ο καθένας, βρίσκουμε σε φύλλο εργασίας τα ζευγάρια γαντιών και τα ενώνουμε, κάνουμε ομαδιή εργασία “Το μαγικό γάντι”
ένα μαγικό γάντι που μας χωρά όλους!
Πρόταση Ζωής: “Οριοθέτηση του παιδιού” Ενημερωτική συνάντηση γονέων.
Την Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου στην αίθουσα εκδηλώσεων των 18ου & 29ου Δημ. Σχ. και ώρα 5.00μ.μ πραγματοποιήθηκε ενημερωτική συνάντηση από το φορέα Πρόταση Ζωής με θέμα “Οριοθέτηση του παιδιού” , κατόπιν αιτήματος των Προϊσταμένων του 32ου και 10ου Νηπιαγωγείων Βόλου. Τη δράση συντόνισαν η κα Γώγου Ζωή Ψυχολόγος Επιστημονικά Υπεύθυνη του Κέντρου Πρόληψης “Πρόταση Ζωής”και Σωτηροπούλου Δήμητρα, Κοινωνική Λειτουργός – Στέλεχος Πρόληψης.
Πριν από την ομιλία είχαμε δώσει χαρτιά στους γονείς προκειμένου να γράψουν τα ερωτήματα που τους απασχολούν και να τα ρίξουν στο κουτί που είχαμε τοποθετήσει στην αίθουσα. Οι γονείς συμμετείχαν ενεργά, καθώς κλήθηκαν σε ομάδες να δώσουν πιθανές απαντήσεις σε καίρια ερωτήματα. Στο τέλος της ομιλίας – δράσης οι συντονίστριες απάντησαν σε όλα τα ερωτήματα των γονέων προφορικά και γραπτά.
Ευχαριστούμε θερμά την κα Γώγου και την κα Σωτηροπούλου για την άκρως σημαντική και ουσιαστική ενημέρωση, καθώς και τους γονείς που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση.
Webinar για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο με Πανελλαδικό Φορέα

Στις 12 Φεβρουαρίου και λόγω της Παγκόσμιας Ημέρας για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο το Νηπιαγωγείο μας διοργάνωσε σε συνεργασία με την Πρωτοβουλία για την Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων Webinar με τίτλο:
“Η Επίδραση του Διαδικτύου στην Ψυχική Υγεία των παιδιών της Προσχολικής Ηλικίας από τη Χρήση του Διαδικτύου και οι Δυναμικές της Οικογένειας”
Το Webinar συντόνισε η κ Γιούλη Μπαλίκου και προλόγησε η κΓωγώ Μανέτα (eTwinning Ambassador). Σε αυτό προκλήθηκαν με δια ζώσης παρουσία γονείς και των δύο τμημάτων του σχολείου μας. 
Τσικνοπέμπτη: Δράσεις 1ου και 2ου Τμήματος (Πρωινού και Ολοήμερου)
Την Τσικνοπέμπτη οι μαθητές και των 2 Τμημάτων, καθώς και του 10ου Νηπιαγωγείου, ήρθαν ντυμένοι μασκαράδες για το αποκριάτικο πάρτυ, που φέτος αποφασίσαμε να το κάνουμε νωρίτερα κι όχι την τελευταία μέρα της Αποκριάς.
Οι μαθητές και των δύο Νηπιαγωγείων (32ου & 10ου) παρακολούθησαν την κουκλοθεατρική παράσταση “Ο εγωιστής γίγαντας” από το κουκλοθέατρο της κας Αναστασίας Ξηρομερίτου, στην οποία και συμμετείχαν ενεργά (χορός, τραγούδι κ.λπ) Ακολούθησε το αποκριάτικο πάρτυ όπου οι μαθητές τραγούδησαν, χόρεψαν, ξεφάντωσαν…
Επίσης το γεύμα των μαθητών , κατόπιν συνεννοήσεως με τους γονείς, οι οποίοι και ανέλαβαν τη διοργάνωση του γεύματος, ήταν σύμφωνο με το έθιμο της Τσικνοπέμπτης….. σουβλάκια
Ώρα για χορό!
Παραδοσιακοί χοροί
Γαϊτανάκι,
Πως το τρίβουν το πιπέρι
Και αφού ξεφαντώσαμε πήγαμε να γευματίσουμε και να τηρήσουμε το κατ΄έξοχήν έθιμο της Τσικνοπέμπτης….να τσικνίσουμε….
Σύμβουλος Εκπαίδευσης : Διαδικτυακό σεμινάριο: «Ενεργός πολιτειότητα και εθελοντική δράση»
Στις 17/2/2025 η Σύμβουλος Εκπαίδευσης Ν. Μαγνησίας με νηπιαγωγεία παιδαγωγικής ευθύνης Ν.Λάρισας κα Αντωνίου Ελισάβετ στο πλαίσιο της παιδαγωγικής καθοδήγησης διοργάνωσε και πραγματοποίησε εξ αποστάσεως ημερίδα με θέμα: «Ενεργός πολιτειότητα και εθελοντική δράση» Το σεμινάριο παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου.
ΟΜΕΡ Θεσσαλλίας : Βιωματικό Εργαστήριο : “Φύγε…. φόβε”…..
Στις 15/2/2025 η OMEP Θεσσαλίας διοργάνωσε βιωματικό εργαστήριο που πραγματοποιήθηκε στο 2ο Δημ. Σχ. Βόλου από την κα. Αγγελική Θάνου με τίτλο “Φύγε φόβε”… Στο βιωματικό εργαστήριο συμμετείχαν μέλη της OMEP. Το Διοικητικό Συμβούλιο της OMEP ευχαριστεί θερμά την κα Αγγελική Ευχαριστούμε θερμά την κα Αγγελική Θάνου για το εποικοδομητικό σεμινάριο καθώς και το Δ/ντή του 2ου Δημ. Σχ. Βόλου για την παραχώρηση του χώρου.












































































































































































































