“Νους υγιής εν σώματι υγιεί”

Την Πέμπτη 13 Ιουνίου οι μαθητές μας ολοκλήρωσαν ιδανικά την σχολική χρονιά, συνδυάζοντας σωματική άσκηση με ψυχαγωγία και διασκέδαση. Στην αυλή του σχολείου -και με την επίβλεψη των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής- πραγματοποιήθηκαν αθλητικές δραστηριότητες, στις οποίες συμμετείχαν με ενθουσιασμό (και την απαραίτητη ευγενή άμιλλα) όλες οι τάξεις.

 

“Let’s do it, B2”

Οι μαθητές του τμήματος Β2 του Σχολείου μας, με αρωγό και συντονίστρια τη δασκάλα τους κυρία Βασιλική Παπαϊωάννου, πέρασαν ένα ευχάριστο πρωινό φυτεύοντας λουλούδια στον προαύλιο χώρο, στο πλαίσιο της Εβδομάδας Εθελοντισμού και της δράσης “Let’s do it Greece”.

Η Βιβλιοθήκη μας

Η Βιβλιοθήκη μας

Ιστορικό

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων