ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-2025
Θεματικός κύκλος: ” Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ”
Τίτλος: «Καραβάνια χωρίς σύνορα: Αναζητώντας την πατρίδα της καρδιάς μας»
Θεματικός κύκλος: ” Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και Πρωτοβουλία
Τίτλος: «Ταξίδι στο ΔΙΑΣΤΗΜΑ»
Θεματικός κύκλος: ”Ζω καλύτερα-ευ ζην”
Τίτλος: «Τον ΚΟΚ αγαπώ. ΜΕ ασφάλεια κυκλοφορώ»
Θεματικός κύκλος: ”Φροντίζω το περιβάλλον”
Τίτλος: «Νοιάζομαι και προστατεύω τις ΜΕΛΙΣΣΕΣ»
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2023-2024
Θεματικός κύκλος: ” Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ”
” Nηπίων παιδεία: Το πρώτο βήμα στην Δημοκρατία”
Θεματικός κύκλος: ”Ζω καλύτερα-ευ ζην”
”Ο Ρούλης ο τροφούλης και η περιπέτεια του στο κόσμο της υγιεινής διατροφής”
Θεματικός κύκλος: ”Φροντίζω το περιβάλλον”
”Οι Νερο…εξερευνητές – η σημασία της σωστής διαχείρισης του νερού”
Θεματικός κύκλος: ”Δημιουργώ και Καινοτομώ”
”Τα Ρομπότ στην υπηρεσία της Ανακύκλωσης”
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2022-2023
”Δημιουργώ και Καινοτομώ”
” Φροντίζω το Περιβάλλον”
” Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ”
”Ζω καλύτερα Ευ ζην”
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-23
ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ – ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΝ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2021-2022
”Ζω καλύτερα Ευ ζην”
” Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ”
” Φροντίζω το Περιβάλλον”
”Δημιουργώ και Καινοτομώ”
ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-2022
ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ-ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΝ







