Η Β’ τάξη του σχολείου μας, την Παρασκευή 18 Μαρτίου 2022, διοργάνωσε μια μικρή λαογραφική έκθεση με “παλιά αντικείμενα”.
Με αφορμή την ενότητα “Μες στο Μουσείο”, απ’ το βιβλίο της γλώσσας , οι μαθητές ασχολήθηκαν με τη δημιουργία αφίσας-πρόσκλησης την οποία μοίρασαν στις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου, καθώς και με το να μάθουν να φτιάχνουν λεζάντες.
Τα εκθέματα της έκθεσης ήταν αντικείμενα καθημερινής χρήσης, κεντητά, εργαλεία, νομίσματα, φωτογραφίες κ. α.
Με καμάρι και γεμάτοι χαρά, οι μαθητές έστησαν τα αντικείμενα που έφεραν και στη συνέχεια τοποθέτησαν και τα καρτελάκια με τις λεζάντες για να παρέχουν τις ανάλογες πληροφορίες.
Στη συνέχεια υποδέχτηκαν τις υπόλοιπες τάξεις και τους παρουσίασαν κάποια από τα εκθέματα που ξεχώρισαν.
Ήταν μια πολύ ωραία ευκαιρία να μάθουν τα παιδιά για πολλά από αυτά τα αντικείμενα και την χρήση τους, κάποια από τα οποία τα έβλεπαν για πρώτη φορά. Αντικείμενα που μπορεί να μην έχουν πλέον χρηστική αξία, αλλά φέρνουν στο νου των μεγαλύτερων αναμνήσεις και στους νεότερους δείχνουν τις δυσκολίες που ίσως είχε η καθημερινότητα των ανθρώπων παλιότερων εποχών.
Σας αξίζουν πολλά μπράβο και συγχαρητήρια που μας ταξιδέψατε και μας θυμίσατε πολύτιμες, μοναδικές κι αλησμόνητες μνήμες από το παρελθόν!!!




























































































