Την απάλειψη της υπόδειξης- οδηγίας που εξαιρεί τη συνάρτηση ολοκλήρωμα από την ύλη των πανελλαδικών στα μαθηματικά ζητά η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία. Ανακοίνωση και συλλογή υπογραφών από ττο mathematica.gr

Η προσθήκη υπόδειξης – οδηγίας στην παράγραφο 3.5 της εξεταστέας ύλης των Μαθηματικών για τις εισαγωγικές εξετάσεις του 2016 δ δημιουργεί σοβαρά προβλήματα και σύγχυση στους μαθητές, καθώς και δυσκολίες στην επιλογή θεμάτων για τις εξετάσεις, τονίζει σε ανακοίνωσή της η Ελληνική Μαθηματική Εταιρείας και προτείνει την απάλειψη της υπόδειξης – οδηγίας της παραγράφου 3.5 και έτσι να παραμείνει η παράγραφος 3.5 αυτούσια με τα προηγούμενα χρόνια.

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Με την ανακοίνωση της εξεταστέας ύλης των Μαθηματικών για τις εισαγωγικές εξετάσεις του 2016 διαπιστώνεται ότι οι αλλαγές που υπάρχουν σε σχέση με την ύλη των εξετάσεων των προηγουμένων ετών είναι οι εξής:

Α. Η αφαίρεση του Κεφαλαίου των Μιγαδικών και

Β. η προσθήκη υπόδειξης – οδηγίας στην παράγραφο 3.5 .

Θεωρούμε ότι αποφάσεις που αφορούν Αναλυτικά Προγράμματα Μαθηματικών, Σχολικά Βιβλία, προτεινόμενα συστήματα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, την εξεταστέα ύλη, πρέπει να είναι αποτέλεσμα ευρύτερου διαλόγου στον οποίο πιστεύουμε ότι είναι αυτονόητη η θεσμική εκπροσώπηση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, όπως τουλάχιστον κατ’ αρχήν δέχτηκε και ο Αν. Υπουργός κ. Κουράκης σε μια πρώτη συνάντηση που είχε με εκπροσώπους του Δ.Σ της Ε.Μ.Ε., την Πέμπτη 4/6/2015.Διαβάστε όλοκληρη την ανακοίνωση της Ε.Μ.Ε. κάνοντας κλικ στον επόμενο σύνδεσμο.

ΜΙΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΤΗΣ Γ΄ΛΥΚΕΙΟY

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ MATHEMATICA

Ανακοίνωση ενάντια στην υποβάθμιση της Μαθηματικής Παιδείας και την ύλη των πανελλαδικών Εξετάσεων στα μαθηματικά εξέδωδη ο δικτυακός τόπος mathematica.gr όπου ζητά τις υπογραφές ενδιαφερομένων στο κείμενο που εξέδωδε.

Κάντε κλικ στον επόμενο σύνδεσμο για να δείτε την ανακοίνωση:

Ανακοίνωση mathematica.gr.pdf

Σχετικά με ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Δρ.MΔΕ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Νομού Δωδεκανήσου. Συγγραφέας βιβλίων μαθηματικών -Ιστορίας και Διδακτικής.


Περισσότερες πληροφορίες

Δείτε όλα τα άρθρα του/της ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ →

2 σχόλια σχετικά με το “Την απάλειψη της υπόδειξης- οδηγίας που εξαιρεί τη συνάρτηση ολοκλήρωμα από την ύλη των πανελλαδικών στα μαθηματικά ζητά η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία. Ανακοίνωση και συλλογή υπογραφών από ττο mathematica.gr”

  1. Δηλαδή ζητάτε υπογραφές συνάδελφοι για να αυξηθεί η ύλη στην οποία οι μαθητές μας θα δώσουν εξετάσεις; Συμφωνώ με το σχόλιο του κ. καραγιάννη αν θέλετε να ξαναπροσδιορίσουμε το πλαίσιο των Α.Π.Σ συνολικά στο λύκειο τότε να συζητήσουμε.
    Όμως σε ένα τέτοιο μεταβατικό στάδιο σκεφθήκατε τα παιδιά που θα είναι στο 5ο Επιστημονικό Πεδίο και θα δώσουν μαθηματικά Κατεύθυνσης για να μπουν οικονομικές σχολές; Αντι να μιλήσουν οι Φυσικοί που αυξήθηκε η ύλη χωρίς αύξηση διδακτικών ωρών μιλάμε εμείς;

  2. Η πολιτεία οπωσδήποτε έχει “δημοκρατική υποχρέωση” να συζητάει και να συμβουλεύεται τις επιστημονικές ενώσεις , όπως είναι και η Ε.Μ.Ε. καθώς και άλλους θεσμικούς φορείς σε ό,τι αφορά στη μαθηματική παιδεία.
    Ωστόσο, από την ανακοίνωση της Ε.Μ.Ε. προκύπτουν δύο πρόδηλα ερωτήματα:
    1ον ) Από που τεκμαίρεται ότι η συγκεκριμένη οδηγία-υπόδειξη προκαλεί σύγχυση στους μαθητές ,πως διαπιστώθηκε αυτό το στοιχείο και από ποιους αφού ακόμα οι μαθητές της Β΄ Λυκείου δεν διδάχθηκαν ύλη της Γ΄Λυκείου και μόλις τελείωσαν τις εξετάσεις τους.
    2ον) Αν υποθέσουμε ότι η παραπάνω διαπίστωση είναι η κρίση της πλειοψηφίας του Δ.Σ. σε ποιο ακριβώς σημείο προκαλείται η σύγχυση, αφού από την οδηγία-υπόδειξη προκύπτει ότι ουσιαστικά η παράγραφος αυτή είναι εκτός διδακτέας-εξεταστέας ύλης. Απλά περιορίζει σημαντικά θα λέγαμε την δημιουργία ασκήσεων με βάση τη συνάρτηση ολοκλήρωμα, προφανώς μειώνεται στην ουσία η ύλη των μαθηματικών αλλά αυτό δεν αποτελεί μομφή (αφού η προηγούμενη ύλη ήταν μεγάλη σε σχέση με τις 5 διδακτικές ώρες την εβδομάδα). Οποιοδήποτε τμήμα και αν έβγαινε από την ύλη θα αποτελούσε σημείο κριτικής, αφού προφανώς όλα χρειάζονται αλλά “δεν χωράνε” σε ένα σχολικό πρόγραμμα σπουδών. Ίσως αποτελεί σημείο προβληματισμού το περιεχόμενο της ύλης, αλλά αυτό δεν είναι θέμα της στιγμής, αφού είναι συζήτηση που σχετίζεται με τα Α.Π.Σ. όλων των τάξεων του Λυκείου.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.