Για τη σχολική κάρτα

Συντάκτης:   στις 4 Νοεμβρίου 2021 στην Χωρίς κατηγορία



Λήψη αρχείου

Για το edupass

Συντάκτης:   στις 1 Νοεμβρίου 2021 στην Χωρίς κατηγορία

Από τη στιγμή που ο Δ/ντής έχει άμεση και ηλεκτρονική πρόσβαση, γιατί πρέπει:
1. οι μαθητές να εξακολουθούν να εκτυπώνουν τη σχολική κάρτα; (Ένα από τα πλεονεκτήματα και επιχειρήματα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, ήταν και παραμένει η μη σπατάλη του χαρτιού και οι περιβαλλοντικές συνέπειες αυτής, πράγμα που συμβαίνει στην παραδοσιακή/γραφειοκρατική διακυβέρνηση.)
2. ο εκπαιδευτικός της πρώτης ώρας να ξοδεύει διδακτικό χρόνο για τον ενδελεχή έλεγχο (ονοματεπώνυμο/ημερομηνία κ.ά.) των σχολικών καρτών; Πολλά παιδιά στο Λύκειο δεν εκτυπώνουν, αλλά επιδεικνύουν (κακώς) το έγγραφο στην οθόνη του κινητού τους. Επιπλέον, μερικοί μαθητές ξεχνούν να φέρουν το χαρτί μαζί τους, τους στέλνουμε στον Δ/ντή για να τους δώσει άδεια εξόδου από το σχολείο, να πάνε σπίτι, να το πάρουν, και χάνουν το μάθημα της 1ης ώρας.

Για τη χρήση των κινητών

Συντάκτης:   στις 29 Οκτωβρίου 2021 στην Χωρίς κατηγορία

Για τη χρήση των κινητών

Για την προσπάθεια όλων των συναδέλφων Μαθηματικών να παρέχουν αξιοπρεπή μαθηματική παιδεία, με βιβλία ακατάλληλα, περιορισμένες διδακτικές ανά εβδομάδα ώρες, ύλη που συνέχεια περικόπτεται.

Συντάκτης:   στις 13 Οκτωβρίου 2021 στην Χωρίς κατηγορία

Ομολογία Συνόδου Προέδρων των Τμημάτων Μαθηματικών : Εισάγονται υποψήφιοι υψηλών επιδόσεων σε Τμήματα Μαθηματικών με σοβαρές ελλείψεις και χαμηλό γνωσιακό επίπεδο στα Μαθηματικά

Ζούμε για τη δημόσια εκπαίδευση και για τους μαθητές μας!

Συντάκτης:   στις 11 Οκτωβρίου 2021 στην Χωρίς κατηγορία

Δίνω μάχη (και) φέτος να καλύψω τα πολλά κενά των μαθητών μου, κυρίως της Α΄Λυκείου, από την περσινή χωρίς κανονικότητα σχολική χρονιά, ενώ ταυτόχρονα καλούμαι από την ηγεσία του Υπουργείου «να βγάλω» ακέραια και διεξοδικά (πώς αλλιώς, άραγε;;) την φετεινή ύλη.

Τα τρέχοντα βιβλία των Μαθηματικών έχουν σημαντικά λάθη, που, εδώ και χρόνια δεν διορθώθηκαν.

Το 2ο κεφάλαιο της Ευκλείδειας Γεωμετρίας της Α΄Λυκείου τα τελευταία χρόνια είναι εκτός διδακτέας ύλης, διότι υποτίθεται ότι οι μαθητές γνωρίζουν την ύλη του από το Γυμνάσιο. Μη κυρτή γωνία, εφεξής γωνίες, άθροισμα γωνιών, απόστημα χορδής, Θεώρημα ΙΙΙ/27, είναι λίγα από τα τελείως άγνωστα στους μαθητές μου, που περιέχονται στο 2ο κεφάλαιο, τουλάχιστον φέτος.

Έναν μήνα μετά από την έναρξη των μαθημάτων, ο γιος μου στη Β΄ τάξη σε Γυμνάσιο του Λεκανοπεδίου, δεν έχει κάνει μία ώρα Μαθηματικά.

Ακόμα περιμένουμε τις άλλες 2 μάσκες από πέρισυ (μία δόθηκε) για κάθε μαθητή και κάθε εκπαιδευτικό, που το Υπουργείο δεσμεύτηκε να δώσει.

Από την τσέπη μας βάζουμε μαρκαδόρους και μελάνι για τον πίνακα, χαρτί φωτοτυπικού, διαφάνειες για τα απολυτήρια που ζητούν οι γονείς όταν έρχονται να τα παραλάβουν, και πολλά άλλα αναλώσιμα.
Να σημειώσουμε δε, ότι πολλοί συνάδελφοι πέρισυ αγοράσαμε με ίδια έξοδα Η/Υ και γραφίδες για να μπορέσουμε να παρέχουμε στους μαθητές μας αξιοπρεπή εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Όταν η Πολιτεία επιτελέσει πλήρως το έργο της για τα δημόσια σχολεία, τότε μπορούμε να συζητήσουμε για την αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου.

Πολλοί από εμάς είμαστε και γονείς μαθητών. Γι’ αυτό ουδεμία διάσταση συμφερόντων υπάρχει μεταξύ ημών.

Και, παρακαλώ πολύ, ενημερωθείτε για το ποια αξιολόγηση αφορά η τρέχουσα επικαιρότητα. Δεν πρόκειται για την «αξιολόγηση των εκπαιδευτικών».

Ένας χρόνος χωρίς τους μαθητές της Σάμου, που χάθηκαν τόσο άδικα…

Συντάκτης:   στις 19 Σεπτεμβρίου 2021 στην Χωρίς κατηγορία

ΝΕΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Α2, Β1, Β2, Γοικ/πληρ2

Συντάκτης:   στις 8 Απριλίου 2020 στην Χωρίς κατηγορία

οδηγίες για η-τάξη

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ Α2

Συντάκτης:   στις 30 Μαρτίου 2020 στην Χωρίς κατηγορία

ενημέρωση μαθητών Α2 Κολοκοτρώνη για η-τάξη

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Β1 ΚΑΙ Β2

Συντάκτης:   στις 30 Μαρτίου 2020 στην Χωρίς κατηγορία

ενημέρωση μαθητών Β1 Β2 Κολοκοτρώνη για η-τάξη

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ Γοικ/πληρ2

Συντάκτης:   στις 30 Μαρτίου 2020 στην Χωρίς κατηγορία

ενημέρωση μαθητών Γοικπληρ2 Κολοκοτρώνη για η-τάξη