Με αφορμή το παραμύθι «Ο Τίγρης και η Λεοπάρδαλη» της Jill Gill από τις εκδ. ΑΜΜΟΣ
Η γυναίκα και ο ήλιος…
Με αφορμή το παραμύθι της Αγγελικής Μπόζου «Τι κοιτάζουν;» από τις εκδ. ΜΙΚΡΗ ΣΕΛΗΝΗ γνωρίζουμε το έργο του Μιρό «Woman in front of the sun» και αφού συμπληρώσουν όπως φαντάζονται τη γυναικεια μορφή… δημιουργούμε μία ιστορία. Δίνεται η αρχή και τα παιδιά ακολουθούν…
Κάποιες πειραματίζονται για να φτιάξουν το εξώφυλλο του βιβλίου και … τι ωραίο είναι να δοκιμάζεις με καινούρια παρέα!!!
Και κανουμε τα πορτρέτα μας…
Ένα χαμόγελο και δυο όμορφες λέξεις… 26/9
“Ένα χαμόγελο και δυο όμορφες λέξεις” της Μαρίνας Μιχαηλίδου –Καδή – εκδ. ΚΑΛΕΝΤΗΣ
Εγώ ο Ούγκο 24/9
“ΕΓΩ Ο ΟΥΓΚΟ’’ του Sergio Olivotti , εκδ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Μια στάλα μέλι 23/9
“ΜΙΑ ΣΤΑΛΑ ΜΕΛΙ ” του Θοδωρή Παπαϊωάννου, εκδ. ΙΚΑΡΟΣ
Κάθε μικρή κίνηση αποτελεί μέρος μια μεγαλύτερης αλυσίδας…
Ένας τοίχος στη μέση του βιβλίου 22/9
“Ένας τοίχος στη μέση του βιβλίου” του Jon Agee από τις εκδ. ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Ελεύθερες δραστηριότητες
…κι όταν το τραγούδι μαζέματος ακουστεί, όλα κι όλοι βρίσκουν τη θέση τους !!!
Ενα γράμμα 17/18-9
“Ένα γράμμα” της Ιρένε Βερντού, εκδ. ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ
Το παγκάκι της αγκαλιάς 16/9
“Το παγκάκι της αγκαλιάς ” της Στέργιας Κάββαλου από τις εκδ. ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ
Διεθνής Ημέρα Τελείας 15/9
“Η τελεία” του Πίτερ Ρέινολντς – εκδ. ΔΙΟΠΤΡΑ
Η ιστορία που έφτιαξαν με εικόνες που δημιούργησαν σε μικρές ομάδες…
Η χελώνα Μπέλι στην παρέα μας να μείνει, θέλει…
1η μέρα σήμερα κι εκεί που γνωριζόμαστε, ένας θόρυβος από το παράθυρο μας οδήγησε στη Μπέλι. Κι όπως φάνηκε, η χελώνα Μπέλι στην παρέα μας να μείνει θέλει…
“Το χρώμα του κενού” του John Dougherty, Εκδ. Δεσύλλας
Ξεκινήματα…
Λίγο πριν ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά, το μικρό animation “Umbrellas” (διάρκειας 12’) μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να συζητήσουν για τους δικούς τους μικρούς και μεγάλους φόβους, αλλά και για το πώς η αγάπη και η υποστήριξη των γονιών μας δίνουν δύναμη να προχωρήσουμε μπροστά.
Πρόκειται για μία τρυφερή ιστορία για τη μικρή Kyna, που ζει προστατευμένη κοντά στον μπαμπά της, μέχρι τη στιγμή που πρέπει να αντιμετωπίσει μόνη της έναν μεγάλο της φόβο.
Όπως ακριβώς συμβαίνει και με τη δική μας “μεγάλη αλλαγή”, δηλαδή τη μετάβαση στο νηπιαγωγείο, η Kyna δοκιμάζει σιγά σιγά να κάνει πράγματα μόνη της, παίρνει θάρρος, ανακαλύπτει καινούργια συναισθήματα, αλλάζει και μεγαλώνει.
Μερικές απλές ερωτήσεις για να διευκολύνετε τη συζήτηση με το παιδί σας μετά την προβολή:
- Ποια είναι η Kyna και γιατί φοβάται τη βροχή;
- Πώς τη βοηθάει ο πατέρας της να νιώθει ασφαλής;
- Γιατί πιστεύεις ότι ο μπαμπάς της Kyna της κρατάει πάντα “ομπρέλα” με τα γένια του;
- Πιστεύεις ότι η φροντίδα του την βοηθάει ή την περιορίζει κάποιες φορές; Πότε;
- Πώς ένιωσε η Kyna όταν βγήκε μόνη της στη βροχή;
- Έχεις φοβηθεί ποτέ να κάνεις κάτι μόνος/η σου; Τι σε βοήθησε να το ξεπεράσεις;
- Πώς αντέδρασε η Kyna όταν χάθηκε η Nana;
- Πώς άλλαξε η Kyna από την αρχή ως το τέλος της ιστορίας;
- Τι ένιωσες εσύ βλέποντας την ταινία; Ποια σκηνή σου άρεσε πιο πολύ και γιατί;
Ζωγραφίστε μαζί τη “δική σας ομπρέλα θάρρους”: Τι θα βάζατε κάτω από αυτήν για να νιώθετε όλοι πιο ασφαλείς τη φετινή χρονιά;
Σημείωση :Δεν υπάρχουν “σωστές” ή “λάθος” απαντήσεις. Το σημαντικό είναι να συζητήσουν ανοιχτά και χωρίς φόβο να εκφραστούν, και οι μεγάλοι και τα παιδιά.
¨Αυτό που μας ενώνει 2024-25¨
Μπορείτε να παρακολουθήσετε το βίντεο της διαδικτυακής συνάντησης και της συμμετοχής του τμήματος …
… ενώ στο padlet μπορείτε να γράψετε τις δικές σας εντυπώσεις από κάποια επίσκεψή σας σε μουσείο …


