Η εφημ. “Απογευματινή” γράφει: Επτά στους δέκα μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού στην Αττική έχουν πρόσβαση στο Ίντερνετ (θετικό), ωστόσο μόλις οι τρεις το χρησιμοποιούν με την παρουσία γονέων (αρνητικό) σύμφωνα με έρευνα του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου, που χαρτογραφεί την «ηλεκτρονική ενηλικίωση».
Ταυτόχρονα με τα παρακάτω στοιχεία, παρουσιάστηκε η νέα γραμμή βοήθειας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ (800 11 800 15 χωρίς χρέωση) της Μονάδας Εφηβικής Υγείας, η οποία αποσκοπεί στην καταπολέμηση των ψυχοκοινωνικών δυσκολιών που προκύπτουν στους ανηλίκους από τη χρήση του Διαδικτύου.
Διαβάστε περισσότερα….
Η διείσδυση των νέων τεχνολογιών το 2004 ήταν μόλις στο 0,5% του πληθυσμού και σημαντικά κονδύλια που είχε εγκρίνει η Ε.Ε. για την εξάπλωση τους παρέμεναν αδιάθετα, με κίνδυνο να χαθούν οριστικά μέσα σε λίγους μόνο μήνες. Σήμερα έχομε επιτύχει το 17,5% κι επομένως “η Ελλάδα περνάει μπροστά από την Πορτογαλία σε συνδέσεις γρήγορου Ίντερνετ στα νοικοκυριά“. Όμως παρά την ραγδαία αύξηση των αριθμών δεν υπάρχει οργανωμένη ενημέρωση από τους αρμόδιους φορείς εκείνων που τυπικά και ουσιαστικά είναι υπεύθυνοι για την σωματική και ψυχική υγεία των παιδιών και των εφήβων. Το Υπουργείο Παιδείας πώς ενημερώνει δασκάλους και γονείς; Πώς ενεργοποιείται το “αδρανές σώμα” κάποιων γονέων που εμπιστεύονται τις ψυχούλες των παιδιών τους μπροστά στη Τ/Ο και στον οικιακό ή και προσωπικό υπολογιστή τους. Όταν το παιδί σου βλέπει κινούμενα σχέδια στον υπολογιστή στα πέντε του, είναι δύσκολο έως ακατόρθωτο να ελέγξεις τα “παιγνίδια του” στις επόμενες ηλικίες. Και το χειρότερο είναι, όταν ακούμε μαμάδες με παιδιά του δημοτικού να επαίρονται για το πόσα γνωρίζουν τα παιδιά τους, σε σχέση με τις ίδιες: “Καλέ, με έχει ξεπεράσει το άτιμο, τι να σου πω!” έλεγε δυνατά μιλώντας στο κινητό της, μέσα στο λεωφορείο, μια μανούλα, τόσο δυνατά, όσο χρειαζόταν για να την ακούνε όλοι! Τόσο μυαλό πια!!!
Σημείωση: Η εικόνα ανήκει σε ιδιωτικό φορέα που πραγματοποίησε εκδήλωση για την ενημέρωση των γονέων


Δεν υπάρχουν σχόλια μέχρι τώρα ↓
Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη.