“Ο Υπολογιστής και ο Μαθητής στο Λύκειο, μια γνωριμία χωρίς παρενέργειες μέσα από σχέδια μαθημάτων και συνεργασία ειδικοτήτων” o-ypologisths-kai-o-mathhths-sto-lykeio.pdf έγραφα το 1996 στο περιοδικό Νέα Παιδεία. Από τότε μέχρι τώρα δεν άλλαξαν πολλά στην εκπαίδευση. Κάποιες αλλαγές όμως, έστω κι αν έγιναν με αργά βήματα, είναι σημαντικές, όπως: η κατάρτιση εκπαιδευτικών όλων των κλάδων στις νέες τεχνολογίες, η εξοικείωσή τους με διαδικτυακές δραστηριότητες.
Εκείνο που μένει είναι να δούμε πότε το σχολείο, ως ζωντανός οργανισμός θα πάψει να εκφυλίζεται. Πώς θα εφαρμόσει ο τεχνολογικά ενημερωμένος εκπαιδευτικός τις γνώσεις του, πώς θα αφήσει την έμπνευσή του να ανθίσει και πού θα ανακαλύψει το κλειδί του κλειδωμένου εργαστηρίου!
Δεν υπάρχουν σχόλια μέχρι τώρα ↓
Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη.